رسانه ترکیه‌ای: پیشنهاد اسپانیایی برای مجید حسینی و احتمال بازگشت وحید امیری به ایران

رسانه ترکیه‌ای: پیشنهاد اسپانیایی برای مجید حسینی و احتمال بازگشت وحید امیری به ایران

16735
16:09
04 خرداد 1398
یک رسانه ترکیه‌ای اعلام کرد وحید امیری، مجید حسینی و زارگو توره، ۳ بازیکن ایرانی و سنگالی تیم ترابزون اسپور را ترک می‌کنند.

به گزارش وب سایت نود  و به نقل از سایت Iskurnet ترکیه، ترابزون اسپور به 3 بازیکن در فصل آینده فکر نخواهد کرد و آنها به تیم‌های دیگری خواهند پیوست. در این میان وحید امیری و زاگو توره در جستجوی تیم جدیدی هستند و مدیران ترابزون اسپور نیز آماده باز کردن در خروجی برای آنها شدند.

بر اساس این گزارش، وحید امیری تماس‌هایی از چند تیم ایرانی دریافت کرده و زارگو توره نیز پیشنهادهایی از چند تیم فرانسوی دارد. اگر پیشنهادهای ارسالی برای جذب وحید امیری و زارگو توره  به اندازه کافی مورد توجه سران ترابزون اسپور قرار بگیرند 2 بازیکن جدید جایگزین آنها در این تیم می‌شوند.

این رسانه ترکیه‌ای درباره مجید حسینی، مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور نیز نوشت: او پیشنهادی از اسپانیا دارد و برای جدایی و پیوستن به تیم جدیدش باید رضایت ترابزون اسپور را از نظر مالی جلب کند. در صورت جدایی مجید حسینی یک مدافع باتجربه‌تر جایگزین او خواهد شد.

2051

نظرات کاربران
Mohammad.b
ایشالا وحید امیری برگرده به پرسپولیس"
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۹:۱۲
پاسخ
22
29
آبی بیکران
مجید حسینی خیلی با کیفیته از امیری خوشم میاد اما درحد حسینی نیست
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶:۳۰
پاسخ
49
118
Abedi
واقعا مجید حسینی پتانسیل بالایی داره و حقشه تو لیگ معتبر و دسته اول اروپایی بازی کنه امیدوارم استقلال باز هم همچین بازیکنان باکیفیتی رو به لیگ برتر بیاره استقلال آکادمی فوق العاده قوی و خوبی داره
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۵۰
پاسخ
37
108
با افتخار استقلالی ام
هر اتفاق بدی که واسه لژیونر های استقلال می افتاد پرسپولیسی های عزیز برای درج کامنت صف می‌کشیدند.. نمی بینمتون کجا هستین دوستان
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۳۹
پاسخ
97
96
اریک مقدس
مگه چی شده حالا ؟ نکنه واسه حسینی رئال و بارسلون دلوا دارن ک زودتر جذبش کنن. هیچی نشده. هیچکدومشون رو نمیخاد ترابزون. توی تاریخ باشگاهتون یکنفر نیست توی لیگای معتبر بازی کرده باشه. نکنه بگی نکونام توی اوساسونا بوده ک میمیرم از خنده. قبل رفتن از کنار استقلالم رد نشده. بعدشم اومد و نابود شد .
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۲:۵۵
15
30
جادوگر88888888
با چه انگیزهای فوتبال میبینید؟ چرا نمیرید گلف نگاه کنید
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸:۲۱
9
34
Matin
مجید حسینی خیلی بازیکن خوب و آینده داریه.پارسال که تو استقلال عالی بود و بهترین بازیکن استقلال بود براساس نمرات سایت نود و تو ترابزون اسپور هم که فیکس بوده و عملکرد خوبی داشته.تو جام جهانی هم که خیلی خوش درخشید.فقط تو جام ملت ها ضعیف بود که البته کیروش زود نیمکت‌نشین کردش و کنعانی رو گذاشت .شاید بیشتر بهش فرصت می‌داد خودش رو نشون میداد
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۱۹
پاسخ
16
85
TT فراتر از باشگاه
این ترابزون رو بیارن تو لیگ برتر خودمون ، به ایرانی ترین روش ممکن دارن تو نقل و انتقالات پیش میرن :)
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۰۷
پاسخ
12
77
آبی ابی آبی
استقلال ساخت تا بقیه ببرن و بخورن .... چه رسمیه اخه
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۲:۴۸
پاسخ
38
72
کیروش کبیر
امیدوارم مجید حسینی با مبلغ بالایی ترانسفر بشه تا از این انتقال مبلغ خوبی گیر استقلال بیاد. البته اگه مثل همیشه جناب فتحی به طرفداران دروغ نگفته باشه.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۰۲
پاسخ
13
67
هوادار فوتبالم
اگر تیم مجید حسینی در لالیگا بازی کند و تیمی که بهش پیشنهاد داده تو دسته اول اسپانیا نباشه پیشنهاد خوبیه ولی اگر از لیگ هایی مثل بوندس لیگا یا لیگ هلند شروع کنه بهتره چون سطح لالیگا با لیگ ترکیه قابل قیاس نیست و شاید افت کنه
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶:۱۰
پاسخ
8
48
آرش۷۷
ترابی رو وینگر چپ داریم که تو آسیا تکه ،بازیکنای دیپورت شده که چالش وفاداری رو باختن نمیخواییم!!!!فینال آسیا که مهمترین تاریخ پرسپولیس بود رو علوان زاده و آدام همتی بی تجربه بازی کردن !!!فراموش نمیکنیم!!!!!!!!!
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲:۴۹
پاسخ
17
54
شازده آبی
فرق آبی و قرمز بدون شرح اضافی
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۱۶
پاسخ
78
29
رضا
لژیونر ما و لژیونر اونا!!!
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶:۳۱
پاسخ
75
31
MMS
خط هافبک آینده پرسپولیس رو تصور کنید امیری ترابی مجید حسینی نوراللهی
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴:۳۹
پاسخ
59
7
هوادار فوتبالم
اولا مجید حسینی مدافع هست دوما پرسپولیس پول خریدش نداره سوما تا وقتی پیشنهاد لالیگایی داره سمت ایران نمیاد
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۴:۲۲
1
16
لوئیز نازاریو دلیما
مجید حسینی؟نخندون مارو تو این شبا درست نیست
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵:۲۰
8
13
عشقممم نیمار
همین جا..تفاوت پیشرفت دوبازیکن سابق عشق_تقلال و پیروزی میبینیم :-) برانکو چ کردی با این ستارها ک اینقد افت کردن در تیمای خارجی ؟؟ :-)
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲:۱۱