رسانه‌های عربستان: برانکو با قراردادی دو ساله به الاهلی پیوست+عکس

رسانه‌های عربستان: برانکو با قراردادی دو ساله به الاهلی پیوست+عکس

40567
22:56
26 خرداد 1398
رسانه‌های عربستانی ریاضیه و ارم اسپورت اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ با قراردادی دو ساله به الاهلی عربستان پیوسته است.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، رسانه‌های ریاضیه و ارم اسپورت امضای قرارداد 2 ساله برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان را تایید کردند.

این اخبار در شرایطی است که برانکو ایوانکوویچ هنوز با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نداشته است و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

سایت الریاضیه عربستان مدعی شده است که برانکو در کمپ تمرینی الاهلی عربستان در اتریش است.

4416

نظرات کاربران
رک طهروون (شعبه ندارد)
به عنوان یه پرسپولیسی به تصمیم برانکو احترام میذارم، بخاطر زحماتی نتیجه بخشش، کمترین کار ،آرزوی موفقیت و حمایت از تصمیمش هست. هر آمدنی، رفتنی داره. و ما برانکو رو درک میکنیم. ولی موضوع مدیریت و ضعف عمدی آنها و گروکشی مالی با کسی که نقش مدیر و مربی و روانشناس رو خوب ایفا کرد، و رفتار غیر صادقانه با هوادار. در اذهان میمونه. هیچ دفاع منطقی ای این مدیریت نخواهد داشت. هواداران پرسپولیس هم ضمن پذیرش این وضعیت، مدیریت رو مورد نقد قرار بدن
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹:۰۵
پاسخ
91
524
نیما
برانکو اوندفعه مربی تیم ملی بودم بعد جام جهانی برنگشت خداحافظی کنه این دفعه هم حتی یه پیام خداحافظی هم نداد..
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۷:۵۵
پاسخ
157
325
پرافتخارترین تیم ایران
همش بازی هست پرسپولیس دیگه زیاد قهرمان شد سراشیبی رو اقایون کلید زدن واسه پرسپولیس و به زور و اسپانسر ی طرفه و ...سعی دارن تیم سوم پایتخت رو قهرمان کنن ولی سخت در اشتباهید چون پرسپولیس فرق داره با تیم سوم پایتخت ما اهل هوچی گری نیستیم و عزت دست خداست بدون برانکو با برانکو قهرمانیم
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۷:۳۲
پاسخ
209
473
محمد
میدونید موضوع چیه؟یادتونه یه مدت دربیا مساوی میشد تا همه راضی باشن؟قضیه همونه صدای بقیه از قدرت پرسپولیس دراومده.همه میخوان این انتقادات فروکش کنه و با اومدن سرمربی اینتر به استقلال و رفتن برانکو این موضوع کلید خورده.تا زمانی که خصوصی سازی نشه وضعیت همینه.باید خداحافظی کنیم با جام مگه اینکه یه نفر مثل آقای گرشاسبی که واقعا دلسوز پرسپولیس بود وارد مدیریت بشه و پرسپولیس خصوصی بشه.ما سرمربی مثل آقای علی دایی نمیخوایم چون ما به گذشته برنمیگردیم.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۶:۵۶
پاسخ
131
402
محمد
در جواب دوستانی که واسشون سواله چطور برانکو با داشتن قرارداد با پیروزی رفت الاهلی بگم ک تو قراردادشون هست در صورتی که تاخیری تو پرداخت حقوقش ایجاد بشه میتونه قرارداد رو ی طرفه فسخ کنه.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱:۱۹
پاسخ
114
224
حمید
از برانکو این انتظارو نداشتیم وجدانا،زودتر میگفت ما مربی میگرفتیم،باید یه میلیون غرامت بگیریم.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۸:۳۰
پاسخ
172
179
طوفان سرخ
من به عنوان یه طرفدار از مدیریت تیم تقاضا می کنم حتما این یکی رو کوتاهی نکنن و سریعاً پرونده رو در دادگاه بین المللی ورزش به جریان بندازن و بتونن از حق ترانسفر برانکو مبلغی رو عاید تیم کنن
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۷:۵۵
پاسخ
134
175
طاها
واسه قهرمانیات مرسی .واسه هتریک جامهات مرسی.. واسه دربی بردنات مرسی... حالا که دلت میخواد بری برو داداش
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۷:۳۱
پاسخ
80
314
تاج کبیر
خخخ بازگشت به کارخونه
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵:۱۰
پاسخ
335
164
سهراب
تمام شد..تنها راه قهرمان نشدن پرسپولیس همین بود اگه امسال هم قهرمان میشد دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشد.مدیران بالا هم گفتند بسه دیگه بزار تیمهای دیگه هم دوتا جام بگیرندوجود برانکو هزینه زیادی رو به تیمهای دیگه تحمیل میکرد
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵:۰۷
پاسخ
132
450
عشقم استقلال
اگه کلمبیا پرسپولیس داشت به پرسپولیس کلمبیا میپیوست که بره رو مخ کی روش
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۳۵
پاسخ
347
235
یه تاجیه 4 آتیشه
آخ اگه میرفت کلمبیا میخندیدیما... ولی حیف شد کاش میموند و تحقیر شدن تیمش و میدید
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۶:۵۰
319
128
فرشاد قرمز
دمتون گرم شما هنوز رو فاز کیروش موندید هنوز تو خواب میگین برانکو میخواست کی روش بره خودش بشه سرمربی :)))
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۱۱
81
301
The Nostalgia
با اینکه مربی بزرگی هستش و قبلا در کشورهایی جام آورده اما هیچ جای دنیا نمیتونه مثل پرسپولیس موفق بشه. و اما علت اصلیش اینه که پرسپولیس از دولتی سر بازیکنان دهه 50 تونسته هواداران میلیونی کسب کنه و در هر شهری طرفدار داره و تقریبا در شهرستان ها هم میزبان به حساب میاد که عامل اصلی فشار به حریف و نیز موفقیت تیم پرسپولیس هست. اما تیمهای عربی و حتی شرق آسیا در شهر خودشون هم غریب هستن و نهایتش 2.3 هزار نفر طرفدار دارن که اونم عشقی میرن ورزشگاه برای تشویق تیمشون! حالا چه برسه به بازیهایی که مهمان هستن!!!
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۱۸
پاسخ
47
300
...
کارش درست بود سه تا قهرمانی اورد، ولی چرا همیشه اینطوری میره ؟ اون موقع از تیم ملی ، الان از پرسپولیس !! بالاخره بعد از ۴ سال بازیکنان و هواداران رابطه احساسی باهاش برقرار کردند ، بدون خداحافظی با بازیکناش با هوادارا ؟ الان مرام و حرفه ای بودن کیروش رو‌ میفهمم .
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۴:۴۶
160
144
سولدوز تراختور
فک کنم ترسید که با میلگرد بیوفتین دنبالش برا همین فرار کرد...
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۸:۳۴
241
39
امیر RED
برانکو الان تو آلمانه
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱:۵۷
پاسخ
30
131
محسن
نتیجه باشگاه داری دولتی همین میشه.تو کل دنیا فوتبال یک ورزش پر درامد هست.ولی اینجا بخاطر مدیریت اشتباه و نفوذ ادمهایی که هیچ ربطی به این رشته ندارن باشگاههای ما فقط بدهی بجا میزارن از خودشون. هر جا باشی پرفسور تنت سلامت باشه.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱:۱۴