رسمی؛ برانکو سرمربی الاهلی عربستان شد

رسمی؛ برانکو سرمربی الاهلی عربستان شد

23163
00:17
29 خرداد 1398
سایت باشگاه الاهلی رسما اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم شده است.

به گزارش وب‌سایت نود، سایت باشگاه الاهلی رسما اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم شده است.

توئیتر الاهلی با انتشار تصویری از برانکو نوشت که این سرمربی کروات هدایت تیم عربستانی را در فصل پیش رو بر عهده خواهد گرفت. مدت قرارداد برانکو در الاهلی 2 ساله خواهد بود.

 

لازم به ذکر است در چند روز اخیر منابع مختلف پیوستن برانکو به الاهلی را تایید کرده بودند و این در شرایطی بود که برانکو هنوز یک فصل با پرسپولیس قرار داد داشت.

4416

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
برانکو دیگه رفت تموم شد.این همه التماسش نکنید.خود برانکو دیگه میدونست امسال موفق نمیشه.یکی از دلایل رفتنش همینه.دوم دلیل پول بیشتر عرب ها است.دیگه اون که میگفت پولم نمیدن بهانه بود
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۰۵
پاسخ
23
44
حامد
به گفته عرب همچنان برانکو سرمربی پرسپولیس هست و ما گزینه دیگری جز برانکو نداریم...!!!!!!.......علی برکت الله
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲:۰۵
پاسخ
6
57
احسان
الان ما هوادارا دعوا سره چی داریم ....! بابا فصل یک ماه دیگه شروع میشه اونوقت ما نه بازیکن داریم نه تمرین...یه کمیته فنی حداقل تشکیل شه سه تا بازیکن بخره ...علیپور بیرو دارن میرن..فکر کنم محسن خلیلی خودش لباس بپوشه بیاد وسط بازی کنه...دیگه کسی نیس که...دورو خدا برانکو بی خیال...الان تیم تمرین میخواد بازیکن میخواد...آقای عرب کجایی دقیق کجایی؟
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴:۱۴
پاسخ
8
25
مهدی
بابا چیه هی برانکو عشقه عشقه راه انداختید!!! خیله خوب شما عاشقش باشید ولی اینو بدونید که مربی خارجی فقط عاشق پول شماست ولاغیر، پول خوب ندی میشه عاشق و سینه چاک سعودی ها
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰:۳۵
پاسخ
61
156
ناصر
رفتن حقش بود اما چطور رفتن را باید از کیروش یاد بگیره
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵:۳۲
29
39
اشکان
مهم این بود که سه بار پیاپی قهرمان ایران شد و البته جام حذفی و نایب قهرمان آسیا اگه اینا عشق نیس پس چی می‌تونه باشه؟! تو فوتبال حرفه ای پول مهمه اگه پول مهم نبود که کی‌روش جونتون که عاشقش بودین شکایت نمی‌کرد!
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۲۰
19
35
دخی استقلالی
ای وای !!!!!برانکو پرسپولیسیارو هم دور زد:)))))حالا هی برید جلو باشگاه تجمع کنید ما فقط برانکو رو میخوایم:))))برانکو نمادی از غیرت و تعصب خخخخخخخ:)))))
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹:۲۵
پاسخ
13
34
قانون کشویی برای پرسپولیس
برانکو دید بودن نبونش فرقی نداره همینطوری دارند الکی به پرسپولیس جام میدهند رفت جایی که به درد بخوره
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱:۰۱
پاسخ
12
27
مهدی
باید به برانکو حق داد ، وقتی کاشانی بجای پرداخت طلب برانکو بهش انگشتر میده ، پس باید به برانکو حق داد ، ممنونیم ازت پرفسور بخاطر تمام خاطرات خوبی که برامون بجا گذاشتی ، بدرود آقای جام
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸:۰۰
پاسخ
12
9
رضا
دوستان پرسپولیسی نگران نباشید عامل قهرمانی سه گانه شما برانکو نبود اونایی که باید باشن هنوز هستن پس جای هیچ نگرانی نیست!
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۳:۳۸
پاسخ
11
21
ستارگان سرخ ایران
مرسی برانکو بابت این 5سالی که توی پرسپولیس بودی وحیف که توی ایران قدر تو رو ندونستن
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹:۲۶
پاسخ
6
4
ایران پرسپولیس
بالاخره یه روز باید میرفت اما کاش بعد از جام حذفی میرفت که پرسپولیس هم بتونه یه جایگزین مناسب براش پیدا کنه با برانکو یا بی برانکو پرسپولیس همیشه قهرمانه اما با این حرکت غیر حرفه ای برانکو من دیگه ازش خوشم نمیاد
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳:۳۴
پاسخ
5
12
مهدی
موفق باشی استاد. خاطرات خوبی ساختی برامون. زندگی ادامه داره. پیش به سوی موفقیت پرسپولیس
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷:۴۸
پاسخ
4
9
مهرداد (ارتش سرخ ایران)
دوستان برانکو رفت هرجاهست موفق باشه بیاین نشون بدیم ماهوچیگر نیستیم و هی واویلا سر بدیم (عین جریان مامه تیام هوادارای رقیب) مربی بعدی باید تکمیل کننده پازل برانکو باشه
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۲:۴۹
پاسخ
1
1
علیرضا اص
ای کاش تو یه کشوری غیر از آسیا می رفت. اینجوری همش جلو چشمونه و باید حرص بخوریم.
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴:۲۴