رسمی؛ فرانک لمپارد سرمربی چلسی شد

رسمی؛ فرانک لمپارد سرمربی چلسی شد

4267
12:37
13 تیر 1398
اسطوره چلسی به عنوان سرمربی جدید آبی های لندن مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه چلسی اعلام کرده فرانک لمپارد را با قراردادی ۳ ساله به عنوان سرمربی جدید خودش برگزیده است.

لمپارد بدین ترتیب جانشین مائوریسیو ساری می شود که فصل گذشته با چلسی در رده سوم لیگ برتر قرار گرفت و قهرمان لیگ اروپا شد. اسطوره آبی ها در حالی هدایت تیم را بر عهده گرفته که چلسی در این تابستان توسط فیفا از خرید بازیکن محروم شده است.

لمپارد به وبسایت چلسی گفته:«از اینکه به عنوان مربی به چلسی بازگشتم احساس افتخار می کنم. همه از عشق و علاقه من به این باشگاه باخبر هستند. به اینجا آمدم تا مثل دوران بازیگری ام نهایت تلاش خودم را برای موفقیت باشگاه بکنم.»

لمپارد ۴۱ ساله که در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت کفش هایش را بیاویزد در تابستان گذشته با قبول هدایت تیم دربی کانتی وارد عرصه مربیگری شد و توانست این تیم را به فینال پلی آف چمپیونشیپ برساند اما تیمش در دیدار فینال شکست خورد و از صعود به لیگ برتر باز ماند.

لمپارد برای ۱۳ فصل پیراهن تیم چلسی را بر تن کرد و با این تیم فاتح ۳ لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان، ۴ جام حذفی، ۲ جام اتحادیه و یک لیگ اروپا شد. لمپارد در این مدت موفق شد ۲۱۱ گل برای چلسی بثمر برساند تا بهترین گلزن تاریخ آبی های لندن محسوب شود. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
امین هلندی
دیگه از چلسی بدم نمیاد
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴:۲۶
پاسخ
4
49
ادریان تاجی
حالا اگه دوستان ابی بودن میگفتن مهره سوزی میشه بذار شصت سالت شد مربی بشی حالا باید بری از دسته دو‌شروع کنی.
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۳۳
پاسخ
9
42
ss
به امید موفقیت محبوب ترین هافک دنیا
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۱۷
پاسخ
6
72
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
امیدوارم مربیهایی مثل لمپارد رشد کنن و آدمای حقیری مثل گواردیولا جایی در فوتبال نداشته باشن.
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۰۷
پاسخ
83
31
عشقممم نیمار
با این خبر ... رسمی : چلسی ب تیم معمولی تبدیل شد :-)
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۳۸
پاسخ
95
21
امیر
واقعا دوست داشتنیه. امیدوارم مثل دوران بازی گری موفق باشه.اسطوره واقعی چلسی ..با لمپارد تیم چلسی دوست داشتنی تر میشه.......
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲:۲۶
پاسخ
10
58
میلاد ۱۶۸۳۳
انتخاب جذاب اما پر ریسک
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱:۴۱
پاسخ
4
65
حسن
یادمه زمانی که بازی می کرد می گفتن تو تست هوشی که ازش گرفتن ضریب هوشیش بالای صد و پنجاهه. اینو تو بازیش هم می شد دید. فصل قبل در کسوت مربی هم نشون داد چه آی کیوی بالای داره . دربی کانتی تبدیل به تیمی شده بود که خیلی جنگنده بازی می کرد. امیدوارم از لحاظ شخصیتی و ای کیو هم به درد مربی گری بخوره. تو یه مصاحبه در جواب اینکه دوست داره تیمی که مربی گری می کنه چه سبکی فوتبال بازی کنه ؟ ( هجومی ، مالکانه ، یا مثلا مثل مورینیو بیشتر دفاعی و ... ) در جواب گفته بود تیمی که میسازم یه تیم جنگنده و پر تلاش خواهد بود . دقیقا چیزی که نسل فعلی چلسی بعد از رفتن دروگبا و لمپارد کم داره ( اینکه هجومی یا دفاعی بازی کنه خیلی ملاک نیست و بستگی به شرایط داره )
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱:۲۶