رسمی؛ ژوزه مورینیو از منچستریونایتد اخراج شد

رسمی؛ ژوزه مورینیو از منچستریونایتد اخراج شد

12007
13:19
27 آذر 1397
ژوزه مورینیو پرتغالی از هدایت باشگاه منچستریونایتد برکنار شد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده از امروز به همکاری خود با ژوزه مورینیو پایان می دهد. یونایتد در حالی چنین تصمیمی گرفته که تیم در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر با ۱۹ امتیاز اختلاف با صدر در رده ششم جدول قرار دارد. 

منچستریونایتد همچنین اعلام کرده به زودی مربی موقتی انتخاب می کند که تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت و سپس در تابستان مربی دائمی خود را معرفی خواهد کرد. 

مورینیو در سال ۲۰۱۶ پس از برکناری لوئیز فن خال با قراردادی ۳ ساله هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت و با اینکه در فصل نخست در لیگ برتر ششم شد اما توانست فاتح جام خیریه، اتحادیه و لیگ اروپا شود. یونایتد فصل پیش با مورینیو در رده دوم جدول قرار گرفت اما در فینال جام حذفی شکست خورد و دستش از کسب جام باز ماند. با این وجود سران یونایتد در ماه ژانویه گذشته تصمیم گرفتند قرارداد مورینیو را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کنند. 

این فصل برای یونایتد با اختلاف مورینیو و مدیران باشگاه بر سر عملکرد در نقل و انتقالات و همچنین درگیری های مورینیو با پل پوگبا آغاز شد و در نهایت منجر به ثبت بدترین شروع تاریخ تیم در لیگ برتر انگلیس شد. منچستریونایتد یکشنبه شب در خانه تیم لیورپول با نتیجه ۳-۱ مغلوب رقیب دیرینه خود شد تا سرانجام صبر مدیران باشگاه لبریز شود. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
امیر حیدری باطنی
خوب خدا رو شکر. خیلی وقت بود منتظر اخراجش بودم. بالاخره سندروم فصل سوم مورینیو جواب داد.
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶:۰۳
پاسخ
16
26
محمد
مورینیو بهترین مربی دنیاست.بازیکنا منچستر به هیچ دردی نمیخورن
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹:۲۳
پاسخ
41
30
عشقممم نیمار
خداشکر...‌:-) حالا منچستر از بازی دفاعی و‌ناجوان‌مردانه و‌کسل کننده و‌ خواب اور و‌ لج دراور .. راحت شد و‌ستاره های چون‌پوگبا ..مارسیال..فرد ..هررا و‌ماتا از چنگ بی عدالتی مورینیو‌ک باشون مث بچه‌ها ..لج‌میکرد ..راحت شدن :-)
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶:۲۱
پاسخ
72
55
مسعود گل باشی
بهتر بازیکنا از قصد کم کاری میکردن تا از شرش راحت شن میگن یکی از گزینه ها کارلوس کیروشه راسته؟ روزنامه گاردین نوشته
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷:۰۵
پاسخ
66
34
قشقایی کبیر
فاکس اسپورت هم نوشته ظاهراً...
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳:۴۸
14
13
جواد۶ش
آخیششششششش
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷:۲۵
پاسخ
26
58
ارتش جهانی پرسپولیس
قرار کیروش بشه
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷:۵۳
پاسخ
51
22
حامد مسی عشق آرژانتین
خوب شد
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹:۲۶
پاسخ
35
104
سیاوش
بهتر همش ازش حرص خوردیم!!! یعنی یه فرگوسن پیدا میشه!!!!
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵:۴۷
16
49
روح اله
باید منتظر مصاحبه کلوپ در این مورد بود. به هرحال حکم اخراج را رقیب دیرینه امضا کرد.
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹:۴۷
55
42
منچستر
هیچ دوره ای دوره فرگوسن و کیروش نمیشه!!!!منچستر خواب اون روزها رو باید ببینه!قابل توجه بعضیا
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷:۴۸
پاسخ
136
88
کامیار
کیروش چکاره بود فقط فرگوسن بود
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۴:۳۶
16
27
علیرضا
یاد جریان ما سه تارو کجا میبرید افتادم فرگوسن مربی گری بلد نبود کیروش یادش میداد که چیکار کنه کیروش هر جا بوده موفق بوده ، تو پرتغال تو ایران مخصوصا تو ریال مادرید :)))
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲:۳۹
61
78
مرتضی
فرگوسن رو خوب امدی ولی کیروش رو نه بعد از رفتن کیروش هم منچستر درخشید
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۴۲
21
93
حسنعلی اکبری
من طرفدار چلسی هستم ولی واقعا دوست دارم منچستر دوباره برگرده به اوجش مورینیو مربی بزرگی هستش اما بدرد منچستر نخورد انشاء الله یه مربی خوب بیاد هدایت منچستر رو بر عهده بگیره
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۵۷
پاسخ
15
105
حسین
خیلی هم خوب باید زودتراز اینا اخراج می شد به نظرم زیدان بهترین گزینه است قول میدم با اون من یونایتد میشه همون تیم رویایی سال های قبل... دوستان موافق لایک کنید شاید سران باشگاه من یونایتد حرفمون رو گوش کنند خخخخ لطفا چاپ شود
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۲۹
پاسخ
53
98
LFC
تفکراتش قدیمی و سوخته شده بود دیگه دوران فوتبال دفاعی تموم شده ایشان باید یک سری به لیگ ایتالیا بزنه - فوتبال یعنی بازی لیورپول ٬ آرسنال و سیتی نه فوتبال بی روح منچستر و مرینیو
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲:۳۵
پاسخ
15
79
Kian
امیدوارم الگری رو بیارن
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵:۰۴
پاسخ
47
20
حسام
اول فصل همین جا کامنت گذاشتم که نمی تونه و نیم فصل برکنار خواهد شد بهتر همین الان عوض بشه... اصلا یه تیم دیگه شده منچستر! امیدوارم حالا حالاها تو هیچ تیمی نبینیمت!
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷:۰۲
پاسخ
20
43
حمید
مورینیو باید برگرده اینتر جاش فقط ایتالیاس
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲:۲۵
پاسخ
10
51
رقیب
خیلی جالبه که چهارفصل بازیکنانی که مد نظر مربی نبود رو با قیمتهای کلان خریدن اما کاملا بهشون فشار اومد که چند خرید دیگه هم انجام بدن!! منچستر نیاز به یه مربی داره که از چوب خشک بازیکن بسازه و اونها بفروشنش و سود ببرن!!! حالا در این بین فرگوسنی بود که معجزه میکرد و تیم قهرمان هم میشد اما کاملا با دستان خالی و با تکیه بر ستاره های نوظهور خودش!!! مسئله اصلی همینه!!! الان باشگاه هایی مثل سیتی و پاریس سنتی رو راه انداختن که اگر خرج نکنی قهرمان نمیشی!!! پس الان مدیران منچستر باید بشینن فکر بکنن!!! آیا قراره سیاستی که با فرگوسن داشتن رو ادامه بدن یا تغییر رویه بدن!! سیاست فرگوسن رو شاید بشه ادامه داد اما نیاز به مربی بازیکن ساز داره!!! در حال حاضر مربی بازیکن سازی وجود نداره که دوای درد منچستر باشه!!
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲:۳۴