رفیعی: فردا سرنوشت من مشخص می شود

رفیعی: فردا سرنوشت من مشخص می شود

22457
20:28
26 تیر 1398
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با باشگاه پرسپولیس اختلافی نداشتم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا سرنوشتم مشخص خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت نود، «سروش رفیعی» بعد از دیدار با ایرج عرب و هنگام خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت نام مرا در فهرست خروجی قرار دهد و برای مشخص شدن وضیعتم امروز به باشگاه آمدم اما هنوز تکلیفم روشن نشده است.

وی افزود: من حرف هایم را در صفحه شخصی ام بر زبان آوردم و باز هم اگر حرفی باشد خواهم گفت. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا سرنوشتم مشخص خواهد شد.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من با باشگاه پرسپولیس اختلافی نداشتم و درباره اینکه مشکل من غیر فنی بوده است، چیزی نشنیده ام.

رفیعی تصریح کرد: از اینکه بشار سن به حضورش در پرسپولیس ادامه می دهد، خوشحال هستم و امیدوارم با پیراهن قرمز روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

رفیعی در پایان گفت: من با مصدومیت روبرو شده و هفت ماه در میادین فوتبال حضور نداشتم و همین موضوع باعث شد با روزهای خوبم فاصله داشته باشم.

4416

نظرات کاربران
زانیار
ارزوی موفقیت واسه سروش عزیز و همچنین شایان مصلح
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷:۱۱
پاسخ
33
139
فقط زرد طلایی
هیچکی نمیخوادش ، عشق بچگیش انداختش بیرون ! ادمین بی طرف منتشر میکنه
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰:۳۸
پاسخ
151
68
گچساران
واقعا سروش بازیکن خوبیه حقش نبود. ربیعخواه و ماهینی وشریفی وهمتی باید برن
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱:۲۴
پاسخ
33
128
محمد
امیدوارم به اوج برگردی به تیم هم برگردی - من موندم با وجود ماهینی شریفی همتی حتی ربیع خواه و غیره چرا باید از تیم بره - البته بنظرم مصلح و سروش بی حاشیه میرن (اگه اذیت نشن)
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۰۱
پاسخ
21
103
ش پ
خودکرده را تدبیر نیست
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۰۱
پاسخ
72
105
Mohsen
داره التماس میکنه گناه داره نگهش دارین
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۴۹
103
55
حامی سرخدل تک استار
انگیزش صدبرابر میشه و با یحیی سال دیگه برمیگرده پرسپولیس. کالدرون اگه مربی بود شریفی روکنار میزاشت نه سروش .ولی درمورد مصلح حق داشت. بازیکن درحد پرسپولیس نیست و همش کم میاره تو تک به تکا و مصدومم خیلی میشه. زوج انصاری و نادری واس دفاع چپ بسه.
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴:۲۶
پاسخ
76
113
فرهبد
سروش ما پرسپولیسیهاعاشقتیم هرجاباشی دوست داریم
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹:۵۶
پاسخ
45
218
حمید
واقعا هم از روزای اوجش فاصله داره.
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۸:۳۰
پاسخ
24
138
Abedi
بازیکنی در حد لیگ یک قبل رفتن به پرسپولیس بهترین بازیکن بود حتی میتونست راحت لژیونر بشه رفت پرسپولیس فوتبالش نابود شد ندای قلب کی بودی تو
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵:۲۹
پاسخ
140
100
Raha
همه اش تقصیر عرب و دار و دستشه. اگه زودتر کالدرون را می آوردند، زودتر تکلیف این بازیکن مشخص می شد و می تونست به یکی از تیمای مدعی بره نه الان که همه تیما لیستشون پر شده و چند روز دیگه هم لیگ شروع میشه.
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲:۰۲
پاسخ
47
96
قرمز پررنگ
خدایا امسال پرسپولیسو به خودت میسپرم. با خرید بازیکنهای دیپورتی و اخراج بازیکن محبوب، قصدشون فقط تخریب هواداراست. اینا میخان هوادار هارو دلسرد کنن، امسال احتمالا تیم با حاشیه های زیادی روبرو میشه، از رفتن برانکو همه چی شروع شد.متاسفانه یه سری بچه سن میان میگن فقط حمایت کنید، از چی حمایت کنیم. از تخریب تیم؟
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰:۰۳
پاسخ
92
90
سعید از خوی
جالبه سر نخواستن سروش دعواست.
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۴۹