رقیب عربستانی پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن برانکو شد!

رقیب عربستانی پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن برانکو شد!

26638
14:43
13 بهمن 1397
رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال عقد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ است!

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال الاهلی عربستان همگروه شده و این در حالی است که پابلو گوید سرمربی آرژانتینی این تیم شرایط خوبی در الاهلی ندارد و حتی برخی از رسانه‌های عربستان، از برکناری این مربی طی روزهای آینده خبر می‌دهند.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه الاهلی عربستان به دنبال پیدا کردن جایگزین برای سرمربی آرژانتینی خود هستند و به همین دلیل پیشنهاد کتبی و رسمی خود را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس اعلام کرده‌اند تا او راهی عربستان شود.

این در حالی است که برانکو در ابتدای این فصل قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و تا پایان فصل بعدی با این تیم قرارداد دارد. او این روزها در انتظار آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر است و قرار است روز چهارشنبه تیمش را به مصاف پدیده مشهد بفرستد.

پیشنهاد کتبی که چهارشنبه شب برای سرمربی پرسپولیس ارسال شده سومین پیشنهادی است که مسئولان باشگاه الاهلی عربستان به برانکو داده‌اند. سرمربی کروات پرسپولیس سابقه مربیگری در تیم الاتفاق عربستان را در کارنامه دارد و با این تیم حتی به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم رسید که البته مقابل استقلال تهران شکست خورد و به مرحله گروهی راه پیدا نکرد.

پرسپولیس و الاهلی عربستان باید در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند. این دو تیم سال گذشته هم در ۲ بازی مرحله حذفی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که بازی اول ۲_۲ مساوی شد اما در بازی برگشت تیم پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم گذشت.

1870

نظرات کاربران
Hadi
ما طرفداران تیم اول پایتخت پرسپولیس کبیر از آقای برانکو ممنونیم و اجازه نخواهیم دادکه تا پایان عم فوتبالی خود بغیر از پرسپولیس کبیر برای تیم دیگری مربیگری کنه، اگر امروز طرفداران پرسپولیس شان و حرمت ورزشگاه را حفظ می کنن فقط به خاطر این که معلمی با دانش و فنی چون برانکو در کنار تیمشونه، ممنونتیم پرفسور
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲:۳۹
پاسخ
1
125
استقلال
حالا وزیر ورزش میگه صندلی من را بخواهید برانکو را نه
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۰:۵۴
پاسخ
237
1
.....
... قابل اعتماد به نظر نمیرسه ....کاش مشخص شه که ایشون واقعا دوست فوتبال ایران هستند ؟!... اول اینکه بدش نمیاد تیم پرسپولیس رو‌ از بازیکنان خارجی پر کنه ....ثانیا باعث ناراحتی کیروش و تیم ملی هم شده و قطعا یکی از عوامل حاشیه برای شکست تیم‌ملی ..
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷:۴۸
پاسخ
436
0
همیشه سرخ
قند توی دل استقلالیا آب شد !!! یه شوخیه دارن سربه سرتون میذارن!!!
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸:۴۰
پاسخ
0
356
مصطفی
پزوفسورمون فقط واس ماس ودیگرهیییچ
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲:۲۵
پاسخ
1
290
مدیوماه پرسپولیسی
کامنتای استقلالیا و زردا و هوادارای تیم بی افتخار رو که می بینم با شنیدن اسم برانکو کلا اعصاب و روانشون چنان به هم میریزه که همه جوره عقده گشایی می کنن . اونوقت می فهمیم که بهترین مربی و حرفه ای ترین مربی ایران رو داریم و بهش افتخار می کنیم . زنده باشی برانکوی کبیر
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹:۴۱
پاسخ
0
273
ققنوس سرخ
شیشتاییا دلشونو صابون نزنن برانکو هیچ جا نمیره تا حسرتتون حداقل دوساله دیگه ادامه پیدا کنه!
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴:۴۳
پاسخ
0
234
زرد سپاهانی
این هم سطح فرانکو. تازه اگه راست باشه که بعید می‌دونم. بعد کل‌کل با کسی می‌کنه که کلمبیا رو هوا زدش.
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳:۳۸
پاسخ
405
0
۶۶
مهم اونه که باموفقیت همراه باشه این مربی کلمبیاموفقیتی برای ایران نداشت
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۶:۲۷
0
85
رامین.آلمان.پرسپولیس
آقا من فراموش کردم کیروش مربی تیم ملی بود تا استقلال !؟ پس این شفر کیه این وسط !؟
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵:۵۸
پاسخ
0
210
رضاSh
برانکو جایی نمیره.دوچرخه سواران حالا حالاها باید صبر کنن.برانکو بره الاهلی شک نکنید قهرمان آسیا میشه چون همه چیز فراهمه واسش
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۰۶
پاسخ
0
191
Korosh
عربستانی ها که زخم خورده قطری ها هم هستند، تنها شخصی رو که توان شکست دادن قطری ها را دارد را بدرستی شناختند، واو کسی نیست جز پروفسور... دیدید که حتی ژاپنی ها هم تعظیم کردند زنده باد پروفسور...
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲:۲۳
پاسخ
0
177
نوید سپاهانی
بر اونجا انقدر سم پاشی کنه واسه سرمربی تیم ملی عربستان که دو روزه فوتبال عربستان نابود میشه پس همینجا بمون و کی روش و تیم ملی رو نابود کن.
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷:۴۰
پاسخ
203
0
سرخ پوش ابدی
قابل توجه اونا که میگن برانکو پولکی هست و عاشق پوله!! اگه اینجوری بود میرفت همین تیم عربی که بیشتره تیم ایرانی پول میدن و مرزی واسه خرج کردن ندارن!!!
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹:۵۹
پاسخ
0
154
.....
خوب باید هم دعوتش کنند از ایشون راضی و خوشحالند که بهر حال اختلافش با کیروش سبب حاشیه هایی شد که منجر به رفتن کیروش و شکست تیم‌ملی شد !
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷:۱۴