روایت باشگاه تراکتورسازی از جلسه کمیته انضباطی محسن فروزان

روایت باشگاه تراکتورسازی از جلسه کمیته انضباطی محسن فروزان

21372
09:55
03 اردیبهشت 1398
محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از حواشی پیش آمده در کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شد.

به گزارش وب سایت نود  و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، در جریان دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود رشت، تیم تراکتورسازی سه گل مشکوک دریافت کرد که با توجه به آمادگی دروازه‌بان تیم در مسابقات این فصل، شائبه‌هایی در این خصوص ایجاد شد که از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت.

به دنبال این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بر طبق وظایف خود، بررسی‌های لازم را آغاز کرد که جلسه رسیدگی کمیته انضباطی بر اساس مقررات انضباطی باشگاه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین رویه دیوان داوری ورزش، مورخ 2 اردیبهشت ماه با حضور کاراندیش معاون حقوقی ، آذرنیا مدیر و نصیری مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی و همچنین محسن فروزان و وکیل وی برگزار شد.

در این جلسه اتهامات به وی تفهیم شد و محسن فروزان دفاعیات خود را در جلسه رسیدگی مطرح کرد.

این کمیته پس از بررسی مسائل مطرح شده و با توجه به ادله موجود و استعلام از نظر کارشناسان فوتبالی، اقدام به صدور رای مستند و مستدل خواهد نمود.

2051

نظرات کاربران
Mohammad.b
"نظر کارشناسی" (بدون مدرک)!!!?!?!!، مگه میخوان از عبدل آباد پراید بخرن!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰:۴۲
پاسخ
13
64
تراختورچی
یعنی یه دونه تراختوری نظر نداده ، بیشتر از اونی که هواداران تراختور نگران باشند ، هواداران تیم های تهرانی نگرانن ، دارن خودشونو به آب و آتیش میزنن که یه چیزی بگن و یه چیزی بشه ، هیچی نمیشه ، فروزان هیچ کاری نمیتونه بکنه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۰۶
پاسخ
86
32
hadi
اینامیخوان خدمتی که کرده رواینجوری جبران کنن خوشم میادقدرشناسن خخخخخخ بنگرم اینجوری حمایت کردن مسلمانم اینجوری حمایت کردن عالیشاهم همچنین وخیلیای دیگه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶:۱۶
11
13
پیمان
دوست عزیز این مساله به دلیل تعداد کم هواداراتونه. تو همه پیج ها وضعیت به همین شکله.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹:۳۳
5
24
TT کرجی
خداویکیلی با خودتون چند چند هستین یه روز با فروزان درگیرید یه روز طرفداری میکنید میگید تراکتور مهم نیست ولی نبوده خبری از تراکتور باشه و شما سرخابی های پایتخت نظر ندید یه روز اینوریید یه روز اونوری بنیان گذار فحاشی و توهین تو ورزشگاه های ایران شما هستید اگه داشتن دوتا تیم خلافه برای یه شخص آقای زنوزی یه فصل خلاف مقررات رفتار کرده ولی شما چهل ساله وضعیتتون خلافه شما ها برید رو خودتون کار کنید .... برای تیم ما این نیز بگذرد
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۵۹
پاسخ
102
54
هاشم
مگه آقای نصیرزاده واعضای کمیته انضباطی که از زنوزی پول میگیرن میتونن نظردرستی بدن.آبروی طرفو بردین خونه نشینش کردین حالا میخوایین محاکمه اش کنین . اگه بیگناه بود تکلیف آبرویش چی میشه.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۲۱
پاسخ
26
107
تیم ملی کمان 99
فروزان باید شکایتش رو پیگیری کنه چون قطعا اتهامات باشگاه تراکتورسازی( جنجال سازی) بی اساسه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳:۱۲
پاسخ
28
95
کیوان
خودشون تیمشون رو بردن به حاشیه، هر بازیکنی روز خوب و بد داره
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲:۴۰
پاسخ
22
94
رضا
یکی به اینا بگه لیگ تموم شد بابا دنبال قاتل بروسلی می گردید هنوز
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰:۳۵
پاسخ
18
80
علی
فروزان ساکت میموند بهتر بود براش نه اینکه بره شکایت کنه ئ پست بذاره و به این و اون اتهام بزنه با این حاشیه ها خودش و فوتبالش رو نابود میکنه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱:۴۱
پاسخ
69
20
Majid تاجی
دنبال قاتل بروسلی میگردن
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵:۲۶
پاسخ
42
159
مهدی تی تی از تهران
شما چرا نگرانی؟!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸:۴۰
61
21
امید
شما قصاص قبل از جنایت کردید دیگه کمیته انضباطی برای چیه؟
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۳۰
پاسخ
35
182
احمد
خب معلومه میخوان وجهه قانونی به تهمتهای بی اساسشون بزنند. ولی میگم هرچی همش بزنند بدتر میشه حتی ممکنه فروزان به فیفا شکایت کنه وبرای تراکتور بد بشه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴:۱۰
9
31
حمید
نظر کارشناس ادله محکمه پسند محسوب میشه؟؟؟؟کارشناس فوتبالی اگه وجود داشته باشه ک بخواد با نگاه کردن بگه عمدی خورده اون کارشناسو باید صادر کرد به بقیه کهکشانها تا اونا بی بهره نمونن.اینکه گلها مشکوکن پر‌ واضحه ولی اگه نتونن مدرکی بیارن که شرط بندی کرده بوده ول معطلن.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴:۳۵
پاسخ
22
174
احسان سعادت
ان شالله که هرچی که حقه انجام بشه وان شالله که رای انضباطی درمورد اتفاقات بازی پیکان وتراکتوروهم زودتربدن قبل بازی های هفته ۲۷ام جاویدوسربلندپرسپولیس ارتش سرخ آسیا
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴:۳۱
پاسخ
62
190
۱۱ اردیبهشت منتظریم
خدا رو بالای سر ببینند و کارشناسی بکنند. چون هر کسی عابروی ادم بازی کند یک روزی باید در دادگاه الهی جوابگو باشد.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳:۰۶
پاسخ
20
170
استقلال قهرمان
آبرو عزیزم نه عابرو !
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۵۹
50
92
اس اس
معلومه کمیته انضباطی باشگاه طرف زنوزی میگیره
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷:۲۶
پاسخ
46
194
hadi
ن میخوای بگیم اونم طرف پرسپولیس باشه به جای رسیدگی به مشکلات دیگران به فکرتیموتون باشیدببینیدعمرباهاتوچیکارکردخخخخخخخخ
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱:۲۹
116
41
همه داورا مقصرن اصن اصن 14تا تیم مقصرن :))
مثلا زنوزی مقصر هست... میخواد چی بگه :)) فدراسیون 5 ستاره هم که همیشه حکماش هر 4 سال یه مرتبه میاد!!!! من نمیدونم اینا دقیقا چه کار مهمی دارن و بررسی چیزی که اتفاق افتاده و گزارشاش رسیده چقدر زمان میبره....ولی پروسه های مربوط به تراکتور و سپاهان بی نهایت مشکوکه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱:۰۰
35
92