روبن: گواردیولا بهترین مربی من بوده است

روبن: گواردیولا بهترین مربی من بوده است

2302
16:58
29 مرداد 1398
ستاره پیشین فوتبال هلند نام بهترین مربی دوران فوتبالش را فاش کرد.

به گزارش وبسایت نود، آرین روبن هلندی که اخیرا بازنشسته شد و سابقه همکاری با مربیانی چون ژوزه مورینیو، لوئیز فن خال، کارلو آنچلوتی و یوپ هاینکس را دارد از پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی دوران فوتبالش نام برده است.

روبن در حاشیه مراسم بهترین های آلمان که توسط نشریه بیلد برگزار شد در پاسخ به این سوال که بهترین مربی دوران فوتبالش چه کسی بوده گفت:«انتخاب یک نفر کار سختی است. من دورران زیبایی را در کنار همه مربیانم تجربه کردم و در کنار هم به موفقیت های زیادی هم دست یافتیم اما اگر قرار باشد یک نفر را انتخاب کنم باید بگویم که پپ گواردیولا بهترین مربی من بوده است.

از همکاری با پپ لذت زیادی بردم. از نظر فوتبالی فوق العاده است. زمانی که پپ مربی بایرن شد من ۳۰ ساله بودم اما با این وجود تحت نظر او توانستم بهتر شوم. قبلا فکر می کردم که تنها می توانم در یک پست بازی کنم اما در دوران او بازی در دیگر پست ها را تجربه کردم.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
طوفان سرخ آسیا
به نظرم هر فوتبالی آرزوی کار کردن با پپ رو داره..
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۱۸
پاسخ
2
41
Ali
پپ و سیمئونه بزرگترین مربیان حال حاظرن و هر کدوم تو سبک خودشون تخصص و دانش فوق العاده ای دارن ولی من ب شخصه سیمئونرو بیشتر با اتلتیک دوس و پپم هر جا باشه عالیه
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۱۷
پاسخ
4
27
Wien
فوتبالیست باید خیلی خوش شانس باشه که در دوران بازیگریش،مربیان خوبی،بالا سرش باشند،روبن خیلی خوش اقبال بود که با همچین مربیانی،بخصوص گواردیولا کار کرده،برعکس روبن،شما نگاه کنید به ستاره هایی که زیر دست والورده هستند،یک به یک فوتبالشون پسرفت داشته و مدیرای بارسا دنبال تیمهایی میگردن که این ستاره ها را به آنها قرض بدن.
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۰۵
پاسخ
5
37
عشقممم نیمار
فعلا ک گواردیولا ..بدترین مربی در لیگ قهرمانان اروپا ک با سه جین ستاره ..نمیتونه کسبش کنه :-)
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۲۷
پاسخ
48
8
علی آبی دل
بهترین مربی حال حاضر دنیا. اسپانیا به لطف بارسای گواردیولا قهرمان جام جهانی شد.
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷:۰۹
پاسخ
4
41
بارسلونا❤
بله همینه ... بزرگان باید راجهب پپ نظر بدن نه ۴تا بی خرد فوتبال عصر جدید رو پپ به اوج رسوند ... انگلیس با اون همه غول ، زیر سلطه‌ی تاکتیک پپ هستند ... ... تیم زیاد بزرگی انتخاب نکرد پپ ولی اینقدر تاکتیکش خوب جواب داد که همه‌ی تیمها حتی لیورپول تو بازی رودررو میرن تو قوطی هواداران سیتی هرگز تو رویاشون هم نمیدیدن یه مربی بیاد اونا رو به چهارگانه داخلی برسونه و در آستانه‌ی گرفتن سومین جام متوالی لیگ برتر باشند بله بعضیا وقتی کم میارن میگن خرج زیاد کرده :)))
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲:۴۴