روح‌الله باقری: اگر دوپینگی بودم چرا مقابل سپاهان روی نیمکت نشستم؟

روح‌الله باقری: اگر دوپینگی بودم چرا مقابل سپاهان روی نیمکت نشستم؟

5768
15:28
25 فروردین 1398
روح‌الله باقری، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که اگر بحث دوپینگش درست بوده است، در بازی برابر سپاهان روی نیمکت استقلال نمی‌نشست.

به گزارش وب سایت نود، روح‌الله باقری پس از درخشش در تیم خونه‌به‌خونه بابل در لیگ دسته اول به تیم استقلال پیوست، خریدی که شاید برخی افراد تتصور آن را نمی‌کردند، اما مهاجم استقلال روزهای خوبی را در نیم‌فصل اول با آبی‌پوشان سپری کرد. در مقاطعی که خریدهای خارجی و گرانقیمت استقلال، کیفیت پایینی از خودشان نشان دادند، باقری توانست با بازی‌های خوب نگاه خیلی‌ها را به خود جلب کند.

مهاجم گیلانی استقلال به دلیل مصدومیت در اردوی نیم‌فصل دوم آبی‌پوشان در ترکیه حضور نداشت تا از آن روز به بعد، وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال خط قرمزی روی نام این بازیکن کشید و در خیلی از بازی‌ها حتی نام او را در لیست 18 نفره قرار نداد. به دنبال این اتفاقات، شایعه عجیبی مطرح شد مبنی بر اینکه باقری به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ، نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، شایعه‌ای که خیلی زود تکذیب شد. باقری پس از مدت‌ها در بازی مقابل سپاهان روی نیمکت استقلال نشست تا شایعه‌ی دوپینگش پایان یابد.

باقری در واکنش به شایعه دوپینگش گفت: اگر من دوپینگ کرده بودم، چرا در بازی مقابل سپاهان در لیست 18 نفره قرار گرفته و روی نیمکت نشسته بودم؟ نمی‌دانم چرا این شایعات را راه انداختند، اما پیگیر هستم که بدانم چه کسانی دوست دارند مرا به حاشیه ببرند.

وی در مورد دلایل بازی نکردنش و حتی قرار نگرفتن نامش در لیست 18 نفره استقلال در نیم‌فصل دوم، تصریح کرد: من با تمام وجودم در تمرینات شرکت می‌کنم و از نظر بدنی آماده هستم. من می‌توانم برای استقلال بازی کنم. بازی کردن برای تیم استقلال، افتخار بزرگی است، همان‌طور که در نیم‌فصل اول تلاش می‌کردم بهترین عملکردم را نشان دهم و روزهایی خوبی را سپری کردم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر بازی نمی‌کنم، دست سرمربی تیم است و من تصمیم‌گیرنده نیستم. باز هم تأکید می‌کنم آمادگی خوبی دارم، اما نمی‌دانم چرا بازی نمی‌کنم و حتی در لیست 18 نفره قرار نمی‌گیرم.

2051

نظرات کاربران
آقایِ 13
میدونی چرا؟ چون یه قانون نانوشته هست که میگه هرچیزی که بر علیه سپاهان بود از واجباته،حتی اگه قانون هم باشه باید برعلیه سپاهان اون قانون عوض بشه!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵:۵۴
پاسخ
100
17
عباس
احتمال میدم داری شوخی میکنی. نه؟
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۱۷
5
56
ایمان
گذشته از بحث فوتبال با این حرفها اینده ی جوون رو دارن خراب میکنن این قراره تو جامعه زندگی کنه شوخیش هم زشته بخدا.ی لحظه خودتون رو بذارید تو این موقعیت بعد ب راحتی درباره ی نفر شایعه درست کنید خیلیا بودن همینطوری ب فنا رفتن.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۵۵
پاسخ
24
85
آبی بیکران
درود بر روح الله باقری خیلی خوشم از بازیش میاد ، اینقدر خوشحال شدم روی نیمکت استقلال دیدمت . تو یکی از بزرگان استقلال میشی به زودی.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴:۳۶
پاسخ
48
86
عشقممم نیمار
لااقل ..روح الله باقری ..روی نیمکته .. اما < الف. ع > حتی رو نیمکتم نیس :-) راستی ..من نزدیک نیم فصله ..از اسانسیو شیش_پولیس..خبری ندارم :-)
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۱۶
پاسخ
137
81
ایمان
در جواب پایینی....جناب با هوش منظور از الف ع یه نفر دیگس ادام همتی میشه الف ه.اما ب هر حال حتی شوخیش هم خوب نیست بخدا.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹:۲۲
8
44
عارف پرسپولیسی
حال میکنم با نظرات خنده دارت...آدام همتی که پاشو جراحی کرد ..اینقدر پیگیر اخبار سرورت نباش و ب سومی لیگ شادی کن
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶:۴۶
37
101
ARYOBARZAN
بلاخره اولین دوپینگی های فوتبال ایران پرسپولیسی بودن و یه مثال هست که کافر همه را به کیش خود پندارد... امیدواریم که شفر تجدید نظری کنه و شمارو به ترکیب برگردونه
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲:۵۵
38
132
بابک
اگه دوپینگی نیستی چرا با اینکه یکی از سه بازیکن برتر استقلال تو نیم فصل اول بودی،تو نیم فصل دوم حتی یک ثانیه هم بازی نکردی؟! برا ما هم سواله واقعا... ادمین...
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴:۰۳
پاسخ
177
6
قشقایی کبیر
خدا لعنتت کنه هر کی برای روح الله باقری شایعه درست کرده ... ان شاالله این مکر و حیله به تیم خودشون برگردد ...
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷:۰۲
26
117
MRN
چون تست دوپینگ واسه بقیه تیما جرم محسوب میشه نه تیم استقلال:)
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹:۳۰