روزنامه آلمانی: به خاطر تیم شفر،تاج به دیدار اینفانتینو رفت/ آیا فیفا به قضیه میزبانی استقلال ورود می‌کند؟

روزنامه آلمانی: به خاطر تیم شفر،تاج به دیدار اینفانتینو رفت/ آیا فیفا به قضیه میزبانی استقلال ورود می‌کند؟

19606
12:09
20 بهمن 1396
یک روزنامه آلمانی از تلاش‌های رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای مذاکره با رئیس فیفا برای انتخاب محل بازی خانگی تیم استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا خبرداد.

وبسایت رسمی برنامه نود - یک روزنامه آلمانی از تلاش‌های رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای مذاکره با رئیس فیفا برای انتخاب محل بازی خانگی تیم استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا خبرداد.

به گزاری وبسایت نود، روزنامه دی‌ولت آلمان براساس گزارشات SID و AFP، مقاله‌ای منتشر کرد که به رایزنی‌های رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد انتخاب محل بازی‌های خانگی تیم استقلال تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خاطر عدم حضور در عربستان پرداخته است.

این نشریه در سایت خود عنوان کرد تنش سیاسی ایران و عربستان،‌ بازی‌های تیم استقلال تهران به مربیگری وینفرد شفر در لیگ قهرمانان آسیا را تحت تاثیر قرار داده است.

این رسانه ادامه داد:کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) انتخاب استقلالی‌ها را رد کرد و این بازی در عمان را تاییدکرد.البته خود همین کشور نیز با توجه به وضعیت سیاسی، فشارهای را وارد می‌کند.در واقع تیم تحت امر وینفرید شفر امکان ارائه آلترناتیوهای دیگر را برای این منظور نداشت. به همین دلیل بود که عالی‌ترین مقام فدراسیون فوتبال ایران برای مداخله در این موضوع، راهی زوریخ و فیفا شد.
این رسانه افزود:مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به زوریخ رفت تا با جیانی اینفانتینو به طور شخصی صحبت کند.دلیل این حضور به خاطر اعتراضی بود که از سمت ایران به خاطر انتخاب محل بازی‌های استقلال و الهلال عربستان مطرح شده بود.با توجه به شرایط پرتنش سیاسی،دو بازی رفت و برگشت در خاک دو کشور انجام نخواهد شد. استقلال به همین خاطر برای بازی خانگی‌ تاریخ ۲۰ فوریه در قطر را برگزید.در حالیکه الهلال دوئل خانگی در تاریخ ۱۶ آوریل را در کویت می‌خواست.

دی‌ولت در پایان عنوان کرد که مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برعهده کنفدراسیون فوتبال قاره است و و باید منتظر بود که آیا فیفا در این زمینه ورود می‌کند یا نه.

 

1004

نظرات کاربران
saber
پرچم ایران چرا برعکسه؟؟؟؟ من که چشم اب نمیخوره
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۱:۴۴
پاسخ
0
6
CR 6+4 FCP
حالا انقدر بگید تاج خوب نیست. ما که قدرش رو نمی دونیم دلمون می خواد کفاشیان دوباره برگرده.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸:۳۹
پاسخ
1
2
Alireza
توی عکس پرچم ایران برعکس نصب شده واقعا تاسف داره
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵:۳۰
پاسخ
1
26
قلب ابی.
افرین بردقتت.وتاسف برای تاج ک تمام تلاششوداره میکنه توعکس خوب بیفته.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱:۰۲
0
7
Riza
فقط واسه استقلال رفته؟ پس تراکتور چی؟ بعد میگن ما بین دردانه های پایتخت و تیمای شهرستانی فرقی قائل نمیشیم
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۴:۰۱
پاسخ
25
12
دسته سومي
تاج پرسپوليسي!!!!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۳:۰۴
پاسخ
21
24
ارکین هادی اوغلو
مگه این که فیفا کاری کنه و گرنه از این مسئولین ما و AFC بخاری بلند نمیشه
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶:۰۰
پاسخ
3
34
بهاررر...
شیش تایی الان که تیم شما سوگلی شده! چرا پارسال این رایزنی ها صورت نگرفت!! چقد رو دارید شما شیش تاییا 19 امتیازم اختلاف سوزشم داره خدایی! ادمین درود
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۰:۰۴
پاسخ
39
25
m
میدونستی خیییلی بامزه ای ؟؟؟؟؟؟ منطق داشته باشین ... چه استقلال چ پرسپولیس یا تیمای دیگه همه ایرانین اون وقت چرا رایزنیای رییس جمهور با ترکیه رو نمیگی؟؟؟؟؟؟؟
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۸:۲۱
6
12
جعلیه
به اسم میزبانی رفته، حاضرم شرط ببندم قضیه پس پسیه جلو محرومیتو بگیره. اینا برا موضوع کشور ثالث خودشونو خسته نمیکنن.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰:۰۴
9
7
امین
کاش دخالت های سیاسی برای تیم سوگولی پایتخت پرسپولیس و عدم اجازه شکایت به دلیل بازیکن جعلی و قهرمانی جعلی را هم به رئیس فیفا میگفت!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵:۳۸
پاسخ
126
189
یلدا
گفت رییس فیفا هم جواب داد اتفاقا توی شبکه های اجتماعی هم جواب رییس فیفا خیلی بازتاب داشت مگه ندیدی؟؟؟
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۴:۲۳
10
23
Ziba
کاش می رفتیم قضیه دوپینگ دسته جمعی و حکم کسر 6 امتیازو که داره خاک می خوره می رفتیم می گفتیم.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۷:۴۰
13
30
هوش یار
فغانی میگه بهشون که جبران کرده نگران نباش پماد خوب استفاده کن
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱:۳۵
14
20
perspolis
دوست عزیز بدون اطلاع از قانون لطفا نظر ندید اون قهرمانی خار چشمتون شده؟
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶:۱۳
28
29
حسین ص بهشهر
باز بگین فدراسیون پرسپولیسه ،الان که تاج شده همه کاره باشگاه جک تری دی
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵:۲۷
38
30
قشقایی
گویا روزنامه المانی از بی خبران است .
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵:۰۱
پاسخ
51
142
مرتضي
ببين چطور هواي اين تيم رو دارند كه كل دنيا فهميدن ولي كامل نمي دونند كه چه قرعه و داوريايي براشون كردن تا جام بگيرند
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸:۲۱
پاسخ
208
141
قرمز بی افتخار
خوب برایه تیم پر افتخار و بزرگ استقلال باید هر کاری انجام بدن اونم بزرگان فیفا و کل دنیا هم میشناسن که تیم اول ایران استقلال هست و افتخاره آسیایی این تیم رو ميدونن برایه همین اخبارش تو اروپا هم هست به خاطر مربی سرشناس و چون تو ایران فدراسیون نمیتونه از حق کشورش تو afc دفاع کنه باید از فیفا کمک بگیره که فقط میتونه از اسم تیمی که همه دنیا میشناسن استفاده کنه و نفر اول فیفا رو دعوت کنه امیدواریم بتونه از این راه از حق ایران دفاع کنه چون برایه همه تيمهايه ایرانی مهم هست که از تيمهايه عربستانی تو ایران میزبانی کنه تا با تماشاچیان تو استادیوم کاری کنن که نتونن بازیکن هاشون راه برن تو زمین از استرس
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۲:۳۷
5
6
ایدا سادات 25بهمن 1380
فدراسیون برا ششتقلال هر کاری می کنه ولی سال قبل پرسپولیس عمان بازی کرد فدراسیون کاری انجام نداد باید عمان بازی کنید ما رفتیم شما باید برید برا تراکتور دیگه رایزنی نکردن فقط برا ششتقلال
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۲:۳۰
18
8
Ghasem
دوست عزیز برعکس چرا حرف میزنی همین اقای تاج زمانی که هنوز قرعه کشی نشده بود گفتن تیمای ما تو کشور ثالث بازی نمیکنن اما ب محض اینکه دید پرسپولیس ب تیم عربستانی نخورد گفت بازی میکنیم تو کشور ثالث.الانم انقدر طرفدارا استقلالو کانالاو... اعتراض کردن تاج ی حرکتی زد که کاریم از دستش مطمعن باش برنمیاد
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۴:۲۶
23
43
Mmmm
این حق تیمه که محل میزبانیشو خودشو انتخاب کنه این وظیفه تاج بوده بره دنبالش این دیگه هوا داشتن نداره ... رییس فداراسیون بره بهتره از اینکه رییس جمهور بره ترکیه هه
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶:۴۰
14
42
رضا
شاید الان افت کردیم اما تیم اسم و رسم دار که تو آسیا افتخار داره و برند معتبره مسلمه که باید مشکلشو کل دنیا بفهمن. (پتو رو روی سر خود می کشد و با خود می گوید اشکال ندارد با جعل قهرمان لیگ داخلی می شویم بس است خخخخ)
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴:۵۱
19
54
من تاجیم...
وقتی از فوتبال هیچی نمیفهمی نباید جوابی داد ولی من این خفتو ب جون میخرم تا یکم نسبت ب سن کمت داناتر بشی ددچ اون موقع ک تیمتون با جعل قرارداد بست ۵میلیارد گذاشت رو دست مملکت رییس جمهور ایران رفت ترکیه تا خرابکاری شمارو درست کنه(هیچ سودی برای ایران نداشت چون شما جریمه شده بودید ن ایران) حالا ک پای منافع و اعتبار ایران وسطه ب نظرت نباید دخالت کنن؟ #بیایید_دست_کودکان_خود_موبایل ندهیم ادمین عاشقتم
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵:۴۴
23
74
Fc taj
فازت چیه داداش تو کشور خودمون نمیتونیم میزبان باشیم تو کشوری هم که خودمون معرفی میکنیم بازم نتونیم میزبان باشیم اگه فدراسیون بی لیاقت نبود که این اتفاقات نمیفتاد سه رو مونده به شروع مسابقلت تازه یادشون افتاده فیفایی هم هست اونم بخاطر جایگاهشون هیچ اعتراض رسمی هم نمیکنن فقط رفته خیلی آروم یه مشورتی بکنه آخرشم یه موز برمیداره و میاد ادمین چرا نمیچاپی
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵:۱۸
11
86
سارا اس اسی
فیفای استقلالی نموخوایم نموخوایم =))
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸:۰۴
51
54
Nima
زایس پستو کامل نخوندی در ضمن قضیه داوریو یک پر3پولیسی ورود نمیکنه چون خودش بیشترین بهره رو برده
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸:۳۰
41
64
علی
تاج رفته تا گندی که پرسپولیسیا زدن رو جمع کنه(پرتاب ترقه در حضور ناظر ای اف سی) و ما مثل پرسپولیس نیستیم مه رئیس جمهور دخالت کنه برا برگشتن بازیکنمون از خارج(یک بار خلعتبری و یک بار طارمی)
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۹:۴۹
60
104