روزنامه قطری: ایران اصلی‌ترین نامزد قهرمانی جام ملت‌های آسیا

روزنامه قطری: ایران اصلی‌ترین نامزد قهرمانی جام ملت‌های آسیا

6999
09:54
11 دی 1397
روزنامه استاد الدوحه قطر از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان اصلی‌ترین نامزد قهرمانی در جام ملت‌های آسیا یاد کرد.

به گزارش وب سایت نود، روزنامه استاد الدوحه قطر در نسخه امروز خود و در بخش معرفی تیم‌های جام ملت‌های آسیا درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشت: ایران با جاه‌طلبی فتح جام قهرمانی در این رقابت‌ها در امارات حاضر می‌شود و یکی از برجسته‌ترین نامزدها خواهد بود. ایران به دنبال چهارمین جام قهرمانی ملت‌های آسیا است. تیمی که در گروه D به ترتیب برابر تیم‌های ملی یمن، ویتنام و عراق رقابت می‌کند. ایران برای چهاردهمین و سیزدهمین بار متوالی در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند و تاکنون 3 بار قهرمان شده است.

این روزنامه قطری سپس درباره کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران آورده است: این تیم را کارلوس کی‌روش، سرمربی معروف هدایت می‌کند. 2 بار ایران را به جام‌های جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه رساند. ایران مصمم به کسب جام قهرمانی ملت‌های آسیا است زیرا عملکرد روشنی در جام جهانی 2018 روسیه داشت. در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان جوان و باتجربه دیده می‌شوند اما برجسته‌ترین آنها مهدی طارمی، سردار آزمون، مهدی ترابی و سامان قدوس هستند.

2051

نظرات کاربران
سیامک
انشاالله
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰:۵۴
پاسخ
3
19
عشقممم نیمار
و بعضی شیش_پوایسیا ..نامزد سوزشی جام‌ملت ها :-) چون‌خدا میدونه اگ‌تیم ملی قهرمان شد ..چ سوزشی تولید شه ک پیش بینیم این‌ ک..اینقد سوزش تولید شه ک‌کشور ژاپن میتونه ازش برق تولید کنه :-)
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹:۳۷
پاسخ
28
40
Karaj city
ایران نامزد اصلی قهرمانی خخخخخخخ شوخی قشنگی بود
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳:۲۵
پاسخ
65
12
mmr
کی روش میگه دعا میکنم بریم نهایی اینا میگن ایران مدعی اصلی قهرمانیه.
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲:۱۴
پاسخ
29
13
آزاد
حالا امیدوارم با اینهمه مقاله که همه ایران رو بخت قهرمانی دونستن بعضی دوستان فهمیده باشن چرا کیروش گفت رویای ما نیمه نهاییه. اقایونی که سخت میفهمید!!! یا نمیخوایید بفهمید!!! کیروش اینو گفت که فشار را کم کنه چون همه میگن ایران بخت قهرمانیه فشار روی تیم بالا میره و کیروش خواسته و میخواد فشار رو کم کنه که عملکرد تیم بهتر بشه. شمام انقد فشار نیارید به تیم البته میدونم بعضیاتون کابوسته که ایران قهرمان نشه
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸:۳۷
پاسخ
2
53
ایران من
یک تفسیر خوب و منصفانه از تیم ملی ما, که رقبا رو هم وادار به تحسین میکنه! تو هم بیا زیر چتر رنگارنگ تیم ملی! قهرمانی نزدیکه دوست گل من***** !!!
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸:۱۴
پاسخ
1
44
ققنوس سرخ
ولی کیروش مارو مدعی نمیدونه!که البته می تونه ترفندش باشه که اگه نتیجه نگرفت بگه من که از اولش گفته بودم!
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵:۳۱
پاسخ
56
26
علی سلطانی
با توجه از شناختی که از تیم ها دارم فکر نمیکنم بتونیم عراقو شکست بدیم بعدم اگه این کارو کردم به احتمال زیاد در نیمه نهایی یا فینال جلوی استرالیا نمیتونیم کاری کنیم ژاپن بازیکنان فیزیکه کمتری نسبت به استرالیا داره میشه بهشون گل زد کره هم شناخت خوبی از اونا به غیر از سونگ بازیکن آن چنان مطرحی نداره تو این چندسال اخیرم تونستیم بهشون گل بزنیم و نبازیم ازشون ولی استرالیا یک تیم بسیار کاملیه با این وجود آرزوی ما قهرمانیه تیم ملیه
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸:۰۱
پاسخ
74
14
✔✰✰سجاد✰✰✔✔✰S47✰✔
مجید حسینی بهترین مدافع آسیا رو یادش رفته
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰:۲۱
پاسخ
24
42
PBA
دلفین ها هم پرواز می کنند!
۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱:۱۶
پاسخ