رونالدو: از اتهامی که به من زده شد شرمسار شدم

رونالدو: از اتهامی که به من زده شد شرمسار شدم

9767
22:53
25 شهریور 1398
فوق ستاره پرتغالی در مورد حواشی مربوط به زندگی شخصی اش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو در بخشی از مصاحبه خودش با تلویزیون انگلیس در مورد اتهام تعرض جنسی که به او زده شد صحبت کرده است.

رونالدو در مورد پرونده اتهام تعرض جنسی اش که در نهایت مختومه شد به شبکه ITV گفته:«این افراد با حیثیت شما بازی می کنند. من نامزد و فرزند دارم. من خانواده دارم. زمانی که صداقت من زیر سوال می رود واقعا شرایط سختی را تجربه می کنم. واقعا لحظات سختی را سپری کردم.

به یاد دارم که یک شب با نامزدم مشغول تماشای تلویزیون بودیم که این گزارش ها علیه من پخش شد. ناگهان فرزندانم از پله ها پایین آمدند و من به خاطر اینکه جلوی آن ها شرمنده نشوم مجبور شدم شبکه را عوض کنم. شبکه را عوض کردم چون نمی خواستم پسرم این حرف های بد را در مورد پدرش بشنود.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
ناشناس
رونالدو کمکهای زیادی به کودک های فلسطین و مسلمان ها کرده و هزینه عمل چند کودک رو داده کسی که همیشه تو کار خیر نفر اول بوده چنین کار کثیفی نمی کنه
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴:۱۷
پاسخ
76
70
ادیب
فقط میتونم بگم، رونالدو بودن سخته ! .
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۱۲:۰۹
پاسخ
42
79
Cr7-18
مختومه شد؟چرا؟چون مدرک نداشتن؟برخلاف بعضیها که فرارمالیاتی وسواستفاده ازبنیادخیریه و...شون خیلی سریع تاییدمیشه وزندان هم براش میبرن ولی خب کمترازدوسال میبرن که مجبورنشه بره زندان !Hala cr7 !Hala madrid!
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۶:۲۱
پاسخ
82
27
تاجی رئالی قدیمی(سلطان فقط CR7)
تو یه انسان قابل احترام و دوست داشتنی هستی،عاشفتم تا ابد
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۴:۵۹
پاسخ
120
142
کاستاکورتا
خداوند شرمسارت کنه ماها چیکاره ایم
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۶:۳۶
پاسخ
90
126
کاستاپاستا
به نکته ی ظریفی اشاره کردی...هیچ کاره هستین عزیز! :)
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۷:۵۳
54
24
جعفر پنالدو
من جای سلطان پر تکنیک باشم به همون هتریک مقابل لیتوانی و لوکزامبورگ فکر میکنم و درباره پرونده ای که حق السکوت دادم سکوت میکنم..
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹:۳۰
پاسخ
94
130
هاشم کوپا
آخی...طفلی...باشه، از حالا به کریس میگیم به جای این که جلوی این تیم های ضعیف مثل بایرن و اتلتیکو و سوئیس و سوئد و اسپانیا و...هتریک کنه، جلوی ختافه و گرانادا و هوئسکا و خیرونا هتریک کنه که ارزش داره! کاش والورده به مسی جلوی اتلتیکو و رُم و یووه و لیورپول بازی میداد و روی نیمکت نمیذاشتش که اینطوری بارسا ضربه نخوره! آخه این چه مربی سطح پایینیه که مسی رو بازی نمیده!!! البته بعضی از دوستان هم نظرشون اینه که این مسئله از معجزات کینگ هستش؛ یعنی یه طوری تو این بازیها حاضر شده که تو زمین دیده نشده! ( در ضمن همین که در مورد تکنیک صحبت میکنی مثلا به طعنه، یعنی این که احتمالا اول مهر باید بری اول دبیرستان و فقط همین دو سه سال اخیر فوتبال دیدی)
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۵:۱۱
66
25
پنالدو شومن نماد فروتنی و اخلاق!
ادمین جان وقتت رو نمیگیرم فقط خدمت پنالدو عرض کنم همه سوابقت در انگلیس و اسپانیا رو میدونند شومن بی اخلاق :)
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰:۴۷
پاسخ
171
222
کوپا بی کوپا
بابا قاضی، بابا کاراگاه، بابا وکیل مدافع مظلومین جهان، بابا ای آگاه بر سوابق رونالدو در سرتاسر اروپا و آمریکا ... یه کم به این پلیس های اروپایی و آمریکایی مشورت بده بلکه بتونن یه چیزایی رو ثابت کنن. خودتو تو ایران حبس نکن، برو اونور لااقل این اطلاعاتت رو به قیمت بفروش بهشون... خوشم میاد یعنی پای تعصب که میاد وسط دیگه همه چی تعطیل میشه :)
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۷:۳۶
120
86
Man United / A.C.Milan
جز تأسف چه کاری از دستم بر میاد برات بکنم تو و امثال تو که فوتبال رو با چشم نفرت میبینید... عزیزم درمورد یکی از حرفه ای ترین ورزشکار های تاریخ داری حرف میزنی کمی احترام هم بد نیست! دلم به حال خودم میسوزه که باید جواب آدم هایی مثل شماها رو بدم!
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۲۱
120
84
کریستوفر نولان
زندگی شخصیت به من ربطی نداره فقط فوتبال که اونم جزوه بهترین هایی