رونالدو: تا 36 سالگی بازی می کنم

رونالدو: تا 36 سالگی بازی می کنم

6799
01:17
26 دی 1393
ستاره 29 ساله رئال اذعان کرده به بازنشستگی در آینده ای نزدیک فکر نمی کند .

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره 29 ساله رئال اذعان کرده به بازنشستگی در آینده ای نزدیک فکر نمی کند .

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو فاش کرده که قصد بازی کردن تا 36 سالگی را دارد .

رونالدو به آس گفته است :" من خودم را وقف تمرین کردن و بهتر شدن کردم تا بتوانم موقعی که 35 یا 36 هم است در سطح خوبی باشم . شما برای کسب موفقیت باید چیزهایی را از دست بدهید . در زندگی وسوسه های زیادی وجود دارد .

هیچ چیزی بدون تلاش بدست نمی آید . تلاش و فداکاری چیزهای مهمی برای من هستند . زندگی مثل یک معما است . برای موفق شدن باید قانون و نظم داشته باشیم . استعداد بدون اراده و تعهد بی فایده است .

می خواهم بهترین در حیطه کاریم بشوم . تا زمانیکه جاه طلب نباشید و خواهان بهترین شدن نباشید نمی توانید به جوایز برسید . چیزی برای ثابت کردن ندارم ولی هنوز جاه طلب هستم ."

 

2031

نظرات کاربران
شاهو قادري
فقط مسي رونالدو چيه بابا زنده باد مسي
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۵:۱۵
پاسخ
7
6
ریحانه
دست بردار هم نیست.................
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹:۵۴
پاسخ
8
13
0000
باید با اسا بازی کنی
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰:۱۲
پاسخ
26
5
hossein cr7
خدانگهدارت باشه ایشالله تاچهل سالگی تورئال باشی واقعا ازدیدن بازی های رئال تواین دوران به تمام معنا حض می برم پاس های بلند ودقیق سرعت بالا شوت های سهمگین تکنیک خارق العاده بازیکنان ,حواشی زیبا تو این 14/15 سالی که فوتبال می بینم هیچ تیمی رو به این روانی وجذابی ندیدم رونالدو بازیکنی خودساخت وباتمرین وپشتکار به اینجا رسیده نه باهورمون وکمک پلاتر ویوفا وفیفا و... وفقط به پاس های بازیکنانی خاص(زاوی واینیستا)وابسته نیس وبهانه ای هم درمورد مربی ای که داره نمیاره وباهرمربی ای بهترین بوده وفقط وابسته به یک نفر(گواردیولا) نیست وبافیزیک وقدرت بدنی که دار حداقل تا 7/8 سال دیگه تواوجه ایشالله
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۷:۴۱
پاسخ
125
22
مهدی
پنالدو باز جوگیر شده تو الان در سن 30 سالگی نتونستی تیمت رو از شکست نجات بدی پنالدو ظرفیت و توانش در همین حد بود پنالدو در سالهایی داره بهترین بازیکن جهان میشه که یا مسی مصدوم هست یا افت کرده. مسی همیشه بزرگ بوده هست مسی در سن 23 سالگی 3 تا توپ طلا گرفته پنالدو وقتی پیر شد 3 تا گرفت زنده باد مسی
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹:۳۸
پاسخ
24
6
آررررررررش
خب اگه یه موقع پنالتی و دروازه خالی گیرت نیومد، بازم ادامه میدی یا خداحافظی میکنی؟!!! خخخخخ
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸:۳۷
پاسخ
18
21
چلسی
تا اون موقع حال نداری راهم بری. گریس مغرور
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۱۶:۱۸
پاسخ
34
8
mpr67
تا 36 سالگی که حداقلشه قطعا رونالدو میتونه تا چهل سالگی تو بالاترین سطح بازی کنه یه توپ طلایدیگه رو هم قطعا میگیره شایدم دوتا دیگه. گل امشبشم واقعا قشنگ بود درسته حذف شدیم و خیلی ناراحتم اما خوشحالم با گلش حداقل پنالدو پنالدو گو ها رو ضایع کرد
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۴:۲۴
پاسخ
684
34
محمد
باباجاه طلب!!!!!اگه راس میگی امشب تلاش میکردی تیمت نابود نشه,چندتاموقعیتو خراب کردی؟چندجاسوتی دادی؟راسی تاسی وشیش سالگی چندتاپنالتی میشه گرفت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۱:۳۳
پاسخ
28
7
Zakhare Asli
حاجی از مالدینی یاد بگیر..اون که به گرد پای توام نمیرسه اون همه بازی کرد!36کمههههههه!!!!!!
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۰:۰۸
پاسخ
28
6
اریک کانتونا
داشتن استعداد بدون پشتکار بی فایده است. باید قبول کرد که رونالدو به خاطر پشتکار و ایمان به موفقیتش قابل تحسین است.
۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۵:۱۷
پاسخ