رونالدو: توپ طلا حق من بود/ مسی هم باید خودش را در ایتالیا به چالش بکشد

رونالدو: توپ طلا حق من بود/ مسی هم باید خودش را در ایتالیا به چالش بکشد

12230
15:15
19 آذر 1397
کریستیانو رونالدو از رقیب دیرینه خودش خواسته که با ترک بارسلونا چالش جدیدی را تجربه کند.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو که دستش از کسب جایزه توپ طلا سال ۲۰۱۸ باز ماند در مصاحبه ای مفصل با رسانه های ایتالیا عنوان کرده از این اتفاق ناراحت است و تلاش می کند که سال آینده ششمین توپ طلای خود را تصاحب کند.

رونالدو به نقل از espn گفته:«فکر می کنم که شایسته تصاحب توپ طلا بودم. برای بردن این جایزه تلاش کردم اما دنیا به پایان نرسیده است. آمار و ارقام من در سال ۲۰۱۸ همه چیز را مشخص کرده اما از نبردن این جایزه ناراحت نیستم. دوستان و خانواده فوق العاده ای دارم و برای یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی می کنم. فکر می کنید به خانه می روم و گریه می کنم؟ از نبردن توپ طلا ناامید شدم اما زندگی ادامه دارد. به مودریچ تبریک می گویم، او شایسته این جایزه بود اما هر کاری که در توانم باشد می کنم تا سال آینده توپ طلا را ببرم.»

رونالدو که در تابستان اخیر پس از ۹ سال حضور در لالیگا تصمیم گرفت راهی سری آ شود، عنوان کرده دوست دارد لیونل مسی هم چالش جدیدی را تجربه کند و به او در ایتالیا ملحق شود.  

رونالدو گفته:«دلتنگی برای مسی؟ خیر اما شاید او دلش برای من تنگ شده است! من در پرتغال، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا بازی کردم اما مسی هنوز در اسپانیا است. شاید او به من نیاز بیشتری دارد. زندگی یک چالش است و من دوست دارم مردم را خوشحال کنم. دوست دارم مسی هم یک روز مثل من چالش را قبول کند و به ایتالیا بیاید. مسی بازیکنی فوق العاده و انسانی خوب است اما در ایتالیا دلتنگ چیزی و یا کسی نیستم. زندگی جدیدی دارم و خوشحال هستم.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
ایران برای ایرانی است
مسی از بارسا نمیره چون یجورای خودش و سلامتیشو مدیون بارسا می‌دونه. البته تا روزی ک ارزشش رو بدونن...چ خوب میشه اگه این دو باهم تو تورین باشن
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۵۸
پاسخ
35
68
Cr7
مسی پلاتینی و بلاتررو داشت اگر پرز اینور بود ت سالای ک حق کریس خورده شد به هرحال کریس تو سخترین لیگ لیگ جزیره بود ک همرو با خاک یکسان کرد.سبک خاص ایستگاهی ضربه سر پرشتاش انواع اقصام گل . پله اسطوره جدیدا ک گفته درمورد مسی همه در جریانید ماردونا هم ک اونطور شما چی میگید آقایون؟؟رونالدو منچسر رئال تیم ملی تو همشون درخشیده .آرژانتین با اون همه ستاره چیکار کرده با کنیگ ؟؟؟باز دوتا ایستگاهی زد اومدید بیرون؟؟؟
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵:۰۲
پاسخ
139
68
اقلیت مافیا پرست
مگه بدترین حق خوری تاریخ از ریبری توسط پنالدو مال پلاتینی و اواخر بلاتر نبود؟!
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲:۱۷
43
69
Pouya2220
مسی بی نظیره رونالدو هم همینطور... ولی روحیه شوخ طبعی رونالدو و اینکه با همه حتی مسی شوخی میکنه حسابی بین فوتبالیستای سطح اول محبوبش میکنه... اون شوخی ای که با بوفون تو جشن بهترین بازیکن یوفا پارسال کرد حسابی دل هوادارای یوه رو برد و من خوشحالم که به یوونتوس اومد... ایکر مقدس: "هرجا نمی خوانت رو ترک کن" اول سال وقتی رونالدو روند گلزنیش بخاطر محرومیت و بازی های دیرهنگامش افت افتضاحی داشت بیش از نصف مادریدی ها خواستار رفتنش شدن ولی اون نرفت تا نشون بده مردم عادی درک بسیار پایینی از خلق و خوی رونالدو دارن... مسی و رونالدو دو قله برای فتح از دید دیگر بازیکنان که انگیزه ای میشه واسه جوانترها... امباپه آرزوشه به رونالدو برسه، نیمار یه روزی همینو میگفت حتی سوارز و حتی پوگبا...
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۲۹
پاسخ
43
106
عشقممم نیمار
با این توهمات ..خودتو‌خالی کن.. بلک شاید مرهمی بر سوزشت شه:-) عشقمم مودریچ‌:-)
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳:۰۴
پاسخ
184
47
پیام
فعلل که تو توهم و سوزش داری
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰:۵۲
8
31
رقیب
ما نفهمیدیم عشق تو نیماره؟ مودریچه؟ برزیله؟ کرواسیه؟ رئاله؟ پاریسه؟؟ استقلاله؟؟ اصلا معنا و مفهوم عشق رو میفهمی که مثل نقل و نبات همه جا استفادش میکنی؟؟
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶:۱۲
4
58
ممد
کریس بازیکن بی نظیریه ولی فوتبال مسی واقعا چشم نوازه و از کریس خیلی زیباتره...درکل بنظر من این چند توپ طلای کریس هم شاید فقط دوتاش واقعا حقش بوده باشه...اما امسال واقعا حقش بود ولی چون مث سالهای قبل پرز پشتش نبود چیزی هم بهش نرسید
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹:۴۴
پاسخ
77
127
mm
کاملا حرفت اشتباه
۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷:۰۸
5
4
R
این باز خودشو چسبوند به مسی !!! نمیدونم از کی تا حالا بی تعصبی به باشگاه شده افتخار آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه : نکشیمون جناب چالشمند چالش افکن خخخ همه مثل تو نیستن که باشگاهشون رو فدای پول کنن و فقط به خودشون فکر کنن یادت باشه هیچ وقتِ هیچ وقت در حد مسی نیستی و نخواهی بود !!! ادمین لطفا...
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶:۳۹
پاسخ
111
140
مسعود
شاید اسم واقعی تعصب رو نمی دونی! اشکال نداره من بهت میگم؛ تعصب مترادف هستش با حماقت...در هر مسئله ای حتی اساسی ترین مسائل زندگی. یه چیزایی یاد گرفتنش خوبه قبل این که آدم نظری بده
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵:۰۷
45
17
ممد مادریدی
مسی که اصلا به فکر پول نیس که هر سال تمدید میکنه و یه مبلغ خیلی بالا تر رو میگیره
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۰۰
44
32
ashkan
تو رو خدا حرف الکی نزنید و متعصبانه آخه اینکه یه بازیکن ادعای بزرگیش بشه ولی فقط در یه تیم توانایی داشته باشه که نمیشه مسی در هیچ تیمی جز بارسا مسی نبوده و نیست با آرژانتین چیکار کرده کدوم افتخار ملی رو داره جلوی کدوم تیم مطرح در بازی های ملی درخشیده ؟ بر خلافش رونالدو در سه تیم باشگاهی منچستر ، رئال و حالا یووه میدرخشه کارنامش در تیم ملی هم که مشخصه این چسبوندن به مسی نیست طعنه ای هوشمندانه به مسیه که آقای پر مدعا اگه راست میگی برو در تیمی دیگه و باز بدرخش ولی مسی میدونه از بارسا جدا بشه در عرض یکسال محو میشه محووووو ادمین جون عزیزت بچاپ
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴:۱۱
56
45
فراتر از یک باشگاه
خخخ دمت گرم هرچی خواستم بگم گفتی ایولا
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶:۵۹
16
35
Wien
حالا اگه تیمهایی که تو در آنها بازی کردی و تو رو نخواستن و پول رو به داشتن تو ترجیح دادن،دیگه دلیل نمیشه که بارسا هم همین رفتار رو با مسی داشته باشه،خود بارسا بارها و بارها اعلام کرده،مسی تحت هیچ شرایطی فروشی نیست و تقریبا هر سال با شرایط بهتری قرارداد مسی رو تمدید میکنند،کاری که رئال حاضر نشد واسه رونالدو انجام بده و اصلا دلیل رفتن رونالدو و بقول خودش چالش جدید،بخاطر همین اضافه نکردن پول در قرارداد رونالدو بود،ولی بارسا برعکس هر سال شرایط قرارداد مسی رو بهتر میکنه و همین باعث اعتماد و احترام دو طرفه شده،خب معلومه مسی حاضر نمیشه بارسا رو ترک کنه،از طرفی باشگاهی بزرگتر از بارسا پیدا نمیشه که مسی بخواد چالش جدیدی رو تجربه کنه.
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴:۵۳
پاسخ
48
81
برانکو ـ ترمیناتور
چطوری کریس؟؟؟ بیرانوند این عقاب تیزچنگال ایرونی خوب له ات کرد
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸:۵۸
پاسخ
105
148
خطاب به بالایی
ولی با مصاحبه های مغرورانه وجهه یک بازیکن خراب میشه . ((من فکر میکنم او به من احتیاج دارد)).
۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۷:۴۸
11
20
m.h
با یه پنالتی خراب شده شخصیت یه بازیکن به هیچ وجه له نمی شه.
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷:۳۳
14
16
حسینt
کریس بدون لابی پرز دوست داشتنی تر هستی .بخصوص که در سرزمین عشق افتخار و اعتبار فوتبال بازی میکنی.زنده باد ایتالیای بزرگ
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸:۰۴
پاسخ
35
118
جی جی بوفون
سال دیگه باید مسی رو بخریم تا رویای حضور همزمان این دو نفر تو یه تیم به واقعیت تبدیل بشه
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰:۴۴
پاسخ
49
106
محمد جواد
وفاداری و عشق و تعصب خریدنی نیست .
۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۵:۳۹
10
25
پارسه
مسی هنوز مثل جنابعالی احساس کهولت نمیکنه که بخواد به یک لیگ سطح پایین تر بره......در ضمن شما که دنبال چالشی چرا یوونتوس انتخاب کردی که چند سال لیگ شروع نشده قهرمانیش مسجل شدس...چالش یعنی اینکه تشریف می بردی ناپولی،رم،اینتر یا میلان وگرنه یووه بدون جنابعالی لیگ و حذفی رو میبرد دو سال هم فینالیست لیگ قهرمانان شد.....کاملا از حرفات مشخصه گریه نمیکنی دلت هم برا زیر سایه مسی بودن تنگ نشده خخخخخ
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶:۴۷
پاسخ
101
129
بارسلونا❤
پویا جان درک ادبیت مارو کشته :))) منظور از سایه ، سایه‌ی قدی نیست که اونکه قدش بلندتره سایه بندازه رو قدکوتاه‌ها خخخخخ مسی رقیباشو زیر سایه‌ی فوتبال خودش برده بود ... آماروارقامش فراتر از بقیه بود ... مسی با تکنیک و هوش خودش دنیای فوتبال رو زیر سایه برده
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸:۰۱
15
30
Pouya2220
جوکت باحال بود! پایین تر؟ لالیگا وقتی سطح اول بود که بهترین بازیکن دنیا رونالدو توش بود الآن که دیگه فقط دومین بازیکن برتر جهان توشه و دومین تیم برتر جهان هم داره توش حکمرانی می کنه... ضمن اینکه داداش... کی مسی قدش به 188 رسیده که سایه ش به رونالدو برسه؟ :)) سایه ش به سینه رونالدو هم نمی رسه =))
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶:۳۱
56
38
امیدبوکانی
مثل این که شماهنوزنمیدونیدیووه هنوز چندساله لیگ قهرمانانو نبرده ولی باکمک رونالدومیبره صددرصداینترومیلان درحدی نیستن که اصلارونالدوجلوشون بازی کنه چه برسه به این که بره توترکیبشون رونالدو اعجوبه فوتبال توکره زمینه.
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳:۰۸
50
36
Cr7
اون تو منچستر تو لیسبون تو رئال درخشید تو تیم ملی هم درخشید ک فیگو رو سوزونده یسریا فقط تو بارسا خوبن حتی تیم آرژانتین هم کارایی ندارن کارلوس توز از اون بیشتر موثر بود تو آرژانتین هروقت تو لیگ انگلیس تو لیگی دیگ درخشیدی بیا کری بخون نکشیمون فرازمینی فقط سلطان رونالدو
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷:۵۲
55
41
مهران
«دلتنگی برای مسی؟ خیر اما شاید او دلش برای من تنگ شده است! من در پرتغال، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا بازی کردم اما مسی هنوز در اسپانیا است.همین یه جمله رو بخونید و تا تهش برید البته من نمیگم مسی بده ولی باید جاهای دیگم خودشو ثابت کنه
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷:۰۸
پاسخ
93
74
مرتضی
یادتون نرفته که بیشتر از همه به تیم های انگلیسی گل زده پادشاه افسانه ها مسی
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۱۳
18
43
بارسلونا❤
مطمئن باش اگه زغال پنالدو رو می‌خواست ، هرگز باهاش اینجوری رفتار نمیکرد ... حالا هم پنالدو واس اینکه کم نیاره میگه مسی هم بیاد لیگ‌ایتالیا .... مسی توی بهترین لیگ دنیا داره خودشو هرسال به چالش میکشه ... لیگی که ۵سال متوالی قهرمان لیگ‌قهرمانان شده ... چرا مسی باید بره لیگ ایتالیا ؟؟؟ وقتی بارسا و هواداراش اینقدر دوسش دارند احتیاجی به رفتن نیست ..... بی‌فکری مدیران زغال دلیل بر این نیست که مسی هم بره لیگ‌ایتالیا :))
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵:۳۰
19
47
6*4
درخشش ها مال تو,گل ها و برد ها مال تو,چمپیونز لیگ حاصل کار تو....ولی توپ طلا تو دستای ی نفر دیگه...درست مثل بازیکن سال اسیای امسال