رونالدو: من برخلاف مسی خودم را در چند تیم ثابت کردم

رونالدو: من برخلاف مسی خودم را در چند تیم ثابت کردم

12027
18:09
22 مرداد 1398
فوق ستاره پرتغالی اعتقاد دارد که توانسته خودش را بیشتر از لیونل مسی ثابت کند.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو که توانسته همراه با منچستریونایتد و رئال مادرید فاتح ۵ لیگ قهرمانان شود عنوان کرده همین موضوع او را بالاتر از لیونل مسی که تنها همراه با بارسلونا فاتح این جام شده قرار می دهد.

رونالدو که رقابتی دیرینه با ستاره آرژانتینی بارسلونا دارد در بخشی از مستند شبکه اینترنتی DAZN گفته:«تفاوت من با مسی این است که من توانستم با تیم های مختلف فاتح لیگ قهرمانان شوم. برای ۶ فصل متوالی آقای گل لیگ قهرمانان شدم. کمتر بازیکنی توانسته فاتح ۵ لیگ قهرمانان شود.

مسی بازیکن عالی است که نه تنها به خاطر بردن ۵ توپ طلا بلکه مثل من به خاطر حفظ استانداردهای بالایش برای مدتی طولانی در یادها خواهد ماند. من هر روز با این فکر که می توانم با تمرین کردن به دستاوردهای بیشتری دست یابم از خواب بلند می شوم. کسب درآمد بیشتر تنها انگیزه من نیست. نیازی به پول ندارم و می خواهم جایگاهی در تاریخ فوتبال کسب کنم.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
Cityzen
رونالدو میاد تو بازی نیمه نهایی اروپا هتریک میکنه این وسط یکی هم هست بعد از اینکه کلی با ملت درگیر شد و بعدم اخراج شد اومده میگه اصلا از جام واسه برزیل بود:))))شما اگه خیلی خوب بودی بازی برگشت تو انفیلد تو زمین محو نمیشدی :) برو واسه کوپا رمضون امسال تمرین کن؛))))
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۲۸
پاسخ
122
156
کوهمره.جروق
کار خاصی نکرد.تیم ملی پرتقال که فقط دو بازی کرد.تو یونتوس که بازیکن نبود و باعث ضعف یونتوس شد.ببینم رونالدو تلاشی که با کمک مافیا میکنه به نتیجه میرسه یا نه.
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۰۴
پاسخ
165
103
کسرا
من هیچوقت نمیتونم بین مسی و کریس یکی رو انتخاب کنم ولی این حرف کریس رو قبول دارم. بازیکنی که بتونه توی تمام تیم هایی که درش بازی کرده، استثنایی با‌شه، فوق العاده قابل احترامه. کریس توی منچستر، رئال، یوونتوس و پرتغال عملکرد عالی ای داشته ولی مسی با اینکه یکی از بهترین های تاریخه، فقط توی بارسا موفق بوده و توی آرژانتین هم ضعیف عمل کرده.
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳:۲۷
پاسخ
74
158
طرفدار تاتنهام
رونالدینیو با اون ستاره بودنش همیشه میگفت من هیچی نیستم و هیچ وقت با کسی خودشو مقایسه نمیکرد.... شرط اول ستاره بودن تواضعه
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴:۴۲
پاسخ
107
120
کهکشانی ها
عجب تیکه ی سنگینی به مسی انداخته . غیر مستقیم می خواسته بگه مسی فقط تو بارسلون با شوتبال معروف شده
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۰:۴۸
پاسخ
103
133
بایر مونیخ
بدون هیچ شکی کریس رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتباله
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۲:۲۷
پاسخ
105
141
reza
مسی نیازی به اثبات خودش نداره مسی اثبات شدس
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷:۴۰
پاسخ
121
109
حامد
تو تیم ملی چی مسی تونسته عینه رونالدو باشه تازه ارزانتین قوی تر از پرتغال . مس یمیدونه غیر بارسا جایه دیگه بره دیگه مسی نیست .
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴:۱۸
پاسخ
85
111
سهراب
مسی بهترین بازیکن بارسا بهترین باشگاه جهان بالاترین استاندارد فوتبالی.یکی از زیباترین شهر های جهان اشنا با فرهنگ و مردمش که مسی رو عاشقانه دوست دارند کجا بره؟جرارد.مالدینی.توتی.برای وفاداری ماندگار شدند اگر به تیمهای دیگه میرفتند میشدند مثل شوچنکو.کاکاوووومسی تکه تو یه باشگاهم تا عبد ماندگار شما بگرد جایگاهت رو پیدا کن چون مسی جاش تو قلب بارسلوناست
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸:۴۴
پاسخ
103
94
Magic Messi
همش اسم مسی رو میاره که تو کانون توجهات قرهر بگیره در حالیکه مسی هیچوقت پنالدو رو در حد خودش نمیدونه که بخواد در بارش صحبت کنه. پنالدو بهتره راجبه بازیکنای هم رده خودش مثل بواتنگ و گومز نظر بده
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹:۴۹
پاسخ
114
95
king of king
:) کینگ تاحالا یبار در باره دوستمون حرف نزده و لی عزیز دل بسیار سوزناکه این قضیه براش...کاش رونالدو حرفی راجع به مسی نزنه و به تعریف کردن از خودش ادامه بده و ۱۰۰ کاش کسی بهترین بازیکن تاریخ و با پنالدو ۶قدم مقایسه نکنه
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹:۲۶
پاسخ
99
90
mansor.
مسی اگه دنباله خودنمایی و جو زدگی بود که پیشنهاد تیم ملی اسپانیا رو قبول میکرد نه اینکه بیوقته دنباله اینکه دعوت بشه تیم ارژانتین که واقعان چندین ساله یه مربی خوب نداره هیچکس هم فکره مسی نیست . اگه مسی اسپانیارو قبول میکرد الان چندین جام جخانی و اروپارو گرفته بود . مسی کلا ادم وفا داری هست چه به کشورش چه به تیمه باشگاهی و چه خانواده ... مسی شخصیت خیلی بالای داره جدا از فوتبال .
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰:۵۷
پاسخ
91
80
امین هلندی
اعتماد به نفس تو رو کلی نداشت
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵:۵۱
پاسخ
125
108
ولی4=ً6
عزیز من تمام تیم هایی که رفتی مدعی قهرمانی بودن خیلی جرات داشتی به جای رئال مادرید می رفتی اتلتیکو یا بجای یونتوس می رفتی میلان مسی هم تیم های درجه یک انتخاب کنه موفقه
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹:۱۰
پاسخ
160
140
زانیار
تفاوت اینه که همه تیمها دوست دارن مسی رو داشته باشن ولی رونالدو خودش رفت به یوونتوس گفت بیاید منو بخرید :)
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶:۳۱