رونالدو: یوونتوس باید همیشه با چنین اعتماد بنفسی بازی کند

رونالدو: یوونتوس باید همیشه با چنین اعتماد بنفسی بازی کند

2106
22:26
24 آذر 1398
فوق ستاره پرتغالی از پیروزی پرگل یوونتوس خوشحال است.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو پس از پیروزی ۳-۱ یوونتوس مقابل اودینزه که با دو گل او حاصل شد از عملکرد همبازیانش در این بازی تمجید کرد.

رونالدو گفته:«مهمترین چیز کسب پیروزی بود هر چند که می توانستیم بیشتر گل بزنیم. فکر می کنم تیم عملکرد خوبی داشت و باید همیشه با چنین اعتماد بنفسی بازی کنیم. از نظر تیمی عملکرد درخشانی داشتیم و باید به این روند ادامه دهیم.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
پرسپولیسی گرگان
هر کی رونالدرو رو با مسی مقایسه میکنه واقعا از فوتبال چیزی متوجه نمیشه من خودم برزیلی اج ولی مسی بهترین تاریخه
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹:۵۱
پاسخ
10
15
حامد مسی عشق آرژانتین
الحق و انصاف لب کلام رو گفتی
۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۰۸
1
5
فوتبالی-قدیمی
اگر ساری برخلاف نظر اولیه خودش و البته کاری که توی این بازی انجام داد، همزمان از رونالدو، دیبالا و ایگواین استفاده کنه، یووه شکست ناپذیر می شه. داگلاس کاستا هم حضورش توی تیم غنیمت ارزشمندی هست.
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸:۱۷
پاسخ
1
19
امین
باز این دو تا گل به تیمای ضعیف ایتالیا با تیم مافیایی و پر ستاره یونتوس زد جو گرفتش...
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۸:۵۱
پاسخ
18
12
سجاد
پماد سوزش استفاده کن، الان که می بینیم هر بازی داوری به ضرر یووه شده
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲:۳۷
6
6
نیما
اودینزه تیم هفدهم جدول بود !!! این همه خوشحالی واسه گل زدن و بردن همچین تیمی از کسی که مثلا برنده 5 توپ طلاست خیلی جالبه از اون بدتر رسانه ها که این بازی و عملکرد رونالدو رو میذارن رو حساب کری خونی واسه مسی برای توپ طلای سال آینده ! صد در صد بردن و گل زدن به تیمهای ته جدولی نشانۀ قدرت و توان یک بازیکن یا تیم نیست چون قطعا جلو این جور تیما روونتر و راحت تر میشه بازی کردو موقعیت ساختو گل زد . از اون جالبتر طرفدارای بی منطق رونالدو که میان میگن موتور گل زنیش روشن شده، باشه شما و رونالدوتون خوبین :)
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۲۳:۵۰
پاسخ
16
17
گل آقا
خب بابا،حالا بعد یه مدت یار تعویضی بودن،دو تا گل آماده خوری زدی،دیگه قرار نشد،بلبل زبونی کنی،هوادارات یه چند وقتی بود در غار در حالت شوک و حیرت بودن،همشون یهویی با هم هلهله کنان از غارهاشون اومدن بیرون.
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۹:۳۳