رژیم غذایی سفت و سخت رونالدو

رژیم غذایی سفت و سخت رونالدو

13864
22:49
10 مهر 1398
رونالدو برای روی فرم ماندن رژیم سختی را رعایت می کند.

به گزارش وبسایت نود، ستاره 34 ساله پرتغالی هنوز هم در اوج آمادگی قرار دارد.

رونالدو اگرچه اکنون 34 سال دارد ولی هنوز هم بازیکنی آماده و در سطح کلاس جهانی است. او با حفظ قوای فیزیکی و جسمانی خود، در این سن و سال سریعترین بازیکن یوونتوس است. اما چه شده که او توانسته چنین فرمی را به خوبی حفظ کند؟

کریس رونالدو نه تنها در رعایت برنامه غذایی و رژیم خود بسیار سختگیر است که در مورد تقسیم بندی کارهای روزانه خود نیز به شدت دقیق است. او به دقت زمان تمرین، استراحت و ریلکسیشن خود را رعایت می کند.

رونالدو در طول روز شش وعده غذایی صرف می کند. رژیم غذایی او مبتنی بر پروتئین و کربوهیدرات است، بیشتر شامل پاستا و مرغ. و همیشه هم غذا بدون روغن و بدون نمک می خورد. تنها نوشیدنی‌ای که رونالدو می نوشد، آب است و تنها صبح ها یک لیوان آبمیوه می نوشد که اغلب آب پرتغال یا آناناس است.

علاوه بر تمرینات معمول تیمی، رونالدو برنامه شخصی خود را هم برای تمرین دارد. پنج جلسه در هفته حضور در سالن بدنسازی، به علاوه پیلاتس و شنا. نکته جالب در این میان این است که مربیان او اغلب مداخله می کنند تا مبادا انگیزۀ فراوان رونالدو برای روی فرم ماندن باعث شود او بیش از حد تمرین کند و این موضوع به بدنش آسیب وارد کند. هر چند که با پتانسیل بالای بدنی رونالدو سخت است بتوان برای او حدی تعیین کرد.

1878

نظرات کاربران
پنالدو بی پنالتی
دادا همه ستارگان بزرگ فوتبال رژیم غدایی دارن و هر روز تمرین میکنند اگه اینکار رو نکنند که خیلی زور کم میارن اینکه چیز عجیبی نیس ولی خب رونالدو با به نمایش گذاشتن این مطالب میخواد دوباره نامزد توپ طلا بشه این مصاحبه ها و حرکات رونالدو ادامه دارد تا مراسم توپ طلا حداقل بیش از 15 مطلب در مورد رونالدو در رسانه ها منتشر میشه حالا ببینید کی گفتم حاضرم شرط ببندم
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴:۵۵
پاسخ
92
26
عظیم شیرازی
اگه بخواد تا چهل سالگیش هم میتونه در سطح اول اروپا بازی کنه. امیدوارم همچنان بازی کنه و رکوردهاش رو جاودانه تر کنه
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹:۳۷
پاسخ
5
72
کوهمره.جروق
بی دلیل دارن بزرگش میکنن.رونالدو را مافیا رونالدو کرد.
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳:۵۱
پاسخ
97
16
محمد جواد
فقط میشه یه کلمه گفت فوق فوق حرفه ای
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴:۳۵
پاسخ
8
81
طوفان سرخ اسیا
6وعده در روز....یا حضرت خدا اونم با ساعت دقیق....نمیدونما ولی احساس میکنم 95%ما ایرانیا غذای رورانمون هر چی شد شد می خوریم...حالا غذای چرب یا غذای سبک..اصلا ترکیبات بدنی کریس و مسی چجوریه...خیلی جالبه..
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۱:۱۸
پاسخ
3
54
Sajad
فازت چیه لعنتی؟؟ آخه مگه داریم اینقد انگیزه ؟؟چی دیگه کم داری که میخای بهش برسی؟؟
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸:۳۵
پاسخ
8
196
عشق فقط یک کلام تراکتور واسلام
اگه من در حد این پول داشتم ورزش و رژیم نمیگرفتم فقط بخور و بخواب میگن بعضیا زندگیشون عین بازی های حک شدست یعنی از همه چی بی نهایته مثل پول و قدرت و ...داستان رونالدو هم همینه زندگیش بی نهایته دیگه دنبال چیه نمی دونم
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۳۹
11
50
فقط یوونتوس
مرد ابر ستاره از این ب بعد همه از عالیجناب پیروی کنن
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۴۳
پاسخ
46
91
حسین آرسنال
دمش گرم.
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۲۷
پاسخ
3
124
آرمان
بابا من بااینکه مسی رو دوست دارم ولی بازم دمش گرم.
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۲۴
پاسخ
6
165
کهکشانی ها
مسی هم هفته ای دوبار طول و عرض زمین را طی میکند . آهسته روی
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹:۵۴
پاسخ
83
122
هادی
عاقلان دانند
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳:۰۳
13
23
برنالئو
در سر عقل باید بی رژیمی عار نیست؛)
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۴:۰۳
29
10
تاجی رئالی قدیمی(سلطان فقط CR7)
فقط باید به احترامش کلاه از سر برداشت،این حجم از انگیزه و انرژی مثبت خارق العادست،واقعا خودش به تنهایی یک تئوریسین در نوع تمرین و سبک زندگیست.
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸:۰۲
پاسخ
11
156
علی دایی آقای گل جهان
رونالدوی دوس داشتنی حالا حالاها بایس باشی..هر چند که دوس ندارم رکورد علی دایی رو بزنی ولی اگرم زدی علی دایی رو بیشتر میفهمیم که کی بوده
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۷:۵۳
پاسخ
8
146
طرفدار
دقیقا مانندبازیکنان خصوصامهاجمین ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳:۱۰
2
40