رکورد عجیب و تحقیرآمیز  لیورپول در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

رکورد عجیب و تحقیرآمیز لیورپول در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

8231
10:08
01 خرداد 1398
لیورپول در صورت غلبه بر تاتنهام به یک رکورد عجیب که البته برایش تا حدی تحقیرآمیز است، می‌رسد.

به گزارش سایت نود، لیورپول در صورت برتری در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مقابل تاتنهام صاحب یک دستاورد عجیب می‌شود.

آخرین قهرمانی این تیم در بالاترین سطح فوتبال فوتبال اروپا در فصل 2005-2004 رخ داد و از آن زمان تا به حال این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده است. در واقع لیورپول بین تیم‌هایی که حداقل 3 سال  بین 2 قهرمانی‌شان در اروپا فاصله بوده، تنها تیمی است که بین 2 قهرمانی در اروپا، هرگز جام قهرمانی لیگ داخلی را فتح نکرده. بله، لیورپول در صورت برتری مقابل تاتنهام در فاصله 14 ساله بین 2 قهرمانی در اروپا هرگز نتوانسته قهرمان  انگلیس شود و از این نظر حسرت بزرگی را تجربه می‌کند. 

1977

نظرات کاربران
کهکشانی ها
لیگ داخلی که افتخارحساب نمیشه مهم لیگ قهرمانانه . بارسا پرافتخار ترین تیم کوپا دل ری هست. در لیگ قهرمانان رکورد دار سه گانه ی کامبک خوری است یونتوس رم لیورپول
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲:۲۷
پاسخ
14
8
kamran
قطعا قهرمانی در بازی های لیگ سخت تر از قهرمانی در بازی های حذفی هست...
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۳۵
پاسخ
5
9
عشقممم نیمار
فدا سرش ..مهم لیگ قهرمانان اروپاست و کسب جامه ...:-) لیگ‌انگلیسم سال دیگ ۱۰۰٪ لیورپول با کلوپ میگیرش چون‌کلوپ تا لیورپول قهرمان لیگ جزیره نکنه نمیره :-)
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۴۲
پاسخ
22
16
عشق قرمز
این خوش نشون میده لیگ انگلیس سخت تر از لیگ قهرمانان اروپاست
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹:۳۷
پاسخ
8
29
قهرمانیشو فصل بعد میاره
لیورپول نمونه بارز یه باشگاه بی لیاقته که هر دفعه تا میاد قهرمان شه فصل ثمره دادن بازیکناش میرن باقی تیما...ولی این فصل فکر کنم قهرمانی براشون باشه.... از وقتی یوگی اومده واقعا لیورپول ترسناک شده
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱:۴۲
پاسخ
78
58
ولی۴+۶
اصلا هم تحقیز آمیز نیست اتفاقا ثابت میکنه کسب قهرمانی در لیگ هایی مثل انگلیس یا لالیگا سخت تره ...
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱:۱۷
پاسخ
22
114
Pouya2220
لالیگا :/ خدایی اینو جدی گفتی؟ میخوای قهرمان لالیگا بشی فقط برو بارسا دیگه حله... ولی واسه قهرمانی لیگ جزیره کجا باید بری تا قهرمان بشی؟ لستر هم حتی بری حدأقل 10 درصد احتمال قهرمانیت هست چه رسد به من سیتی و من یونایتد و چلسی و لیورپول و تاتنهام و اورتون و آرسنال و ...
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷:۵۳
1
18
(((PersePolis)))
وقتی یک تیمی مثل من سیتی، قانون بازی جوانمردانه مالی رو رعایت نمیکنه، چلسی و من یونایتد هم که پولشون از پارو بالا میره، معلومه که قهرمان شدن لیورپول و آرسنال و تاتنهام خیلی سخت میشه!!! امسال واقعاً حق لیورپول بود قهرمان بشه، اما....
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳:۵۷
پاسخ
52
96
f t
داداش یه نگاه به خریدای همین دو فصل اخیر لیور بندازی میفهمی الکی جو دادی :)
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴:۴۵
5
3
امین
یه نگاهی به لیست گرانترین دروازبانان و مدافعان بنداز میفهمی لیورپولو نباید با تاتنهام مقایسه کنی عزیز