رکورد پرسپولیس در شب قهرمانی؛ کمترین باخت تاریخ!

رکورد پرسپولیس در شب قهرمانی؛ کمترین باخت تاریخ!

8989
23:33
26 اردیبهشت 1398
همه تیم‌های قهرمان تا پیش از این فصل، حداقل سه شکست تجربه کرده بودند، پرسپولیس ولی در این فصل فقط یک بازی را باخت.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس در لیگ هجدهم رکوردار کمترین باخت یک تیم در طول فصل شد. تا پیش از این فصل، سابقه نداشته که تیمی کمتر از سه باخت را در طول یک فصل تجربه کند. حتی پرسپولیس در دو فصل قبل که قهرمان شده بود هم بیشتر از سه شکست ثبت کرده بود. در این فصل ولی، فولاد تنها تیمی بود که توانست پرسپولیس را شکست دهد. همه 14 تیم دیگر لیگ در حسرت برد این تیم، لیگ هجدهم را به پایان رساندند. 

البته سپاهان هم فقط دو شکست در این فصل داشته که اگر پرسپولیس این آمار رویایی را ثبت نمی‌کرد، می‌توانست رکورد به نام شاگردان قلعه‌نویی ثبت شود. 

تعداد باخت تیم‌های قهرمان در ادوار مختلف

14001

نظرات کاربران
kamran
یک باخت... اون هم با اشتباه داور روی 2 گل به طور مشخص...
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۵:۵۱
پاسخ
6
178
طلوع سرخ
ما اینیم دیگه! پرسپولیس کـبـیــر یعنی این!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵:۱۶
پاسخ
6
143
ارتش سرخ
تو تا ابد قهرمانی.....پرسپولیس
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴:۱۹
پاسخ
6
117
ali
بعیده تیمی بتونه این رکورد رو بزنه!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۵۸
پاسخ
4
122
حامد پزسپولیسی
عشق میکنم که شازده ابی و عشقم نیمار اینطوری دارن میسوزن
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۸:۰۶
پاسخ
6
131
مسترطوفان
یادتون هست گفتم با ۶۱ امتیاز قهرمان میشیم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۰۹
پاسخ
7
232
علی :)
اون هم باختی که با لطف کامل داور تقدیم فولاد خوزستان شد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۶:۰۳
4
109
شازده آبی
پیشگوی جام‌جهانی بعدی فقط خودت خخخخخخخخ
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱:۰۰
108
5
ریش قرمز
پرسپولیس زازله
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۴۷
پاسخ
4
199
مزدک
شادباش به همه پرسپولیسیها. البته باخت به فولاد هم روی یک گل خطا شکل گرفت و گرنه بدون شکست قهرمان میشدیم.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۱۵
پاسخ
3
247
شازده آبی
با دفاع اتوبوسی هنر نکردن کمترین باخت‌و دارن . . . . کیفیت تیم‌و تفاضل گل و گل خورده نشون میده که استقلال سروره . . . . تامام
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴:۵۳
پاسخ
315
7
علی
ما فقط جام قهرمانی رو میخایم..هت تریک کردیم و این چیزها برامون اهمیتی نداره..تامام
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۷:۴۱
2
104
ارتش سرخ
آره شما با کیفیتی!! فعلا" با سومی حال کنید یه جام هم دارن براتون میارن !!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۱۷
2
92
۶...زیباترین عدد...
سروره ته جدولی ها..وگرنه بالای جدولی ها را که نتونستین ببرین ....خخخخخ.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹:۴۳
3
82
طلوع سرخ
این نشان دهندۀ شایستگی این تیم برای بالـا بردن جام قهرمانـی3ــت!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱:۴۹
پاسخ
3
186
عشقممم نیمار
تیم منم اگ در چن بازی داور از شکستش بده ..اونم تابلو ..میتونست این رکورد بزنه :-)
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱:۲۶