رییس فدراسیون اسپانیا: رفتار لوپتگی و رئال مادرید غیر قابل قبول بود

رییس فدراسیون اسپانیا: رفتار لوپتگی و رئال مادرید غیر قابل قبول بود

8266
14:50
23 خرداد 1397
رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره برکناری خولن لوپتگی توضیح داده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره برکناری خولن لوپتگی توضیح داده است.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز ریبالس که در اقدامی شوکه کننده تصمیم به برکناری خولن لوپتگی در فاصله یک روز مانده به آغاز جام جهانی گرفت در نشست خبری که در اردوی اسپانیا در روسیه برگزار شد از رفتار این مربی و همچنین باشگاه رئال مادرید که بدون اجازه فدراسیون با یکدیگر مذاکرده کردند انتقاد کرد. 

ریبالس به نقل از espn گفته:

ما تصمیم به برکناری لوپتگی گرفتیم. بابت زحماتی که تا اینجا برای تیم کشید از او تشکر می کنیم. تیم ملی متعلق به همه اسپانیایی ها است. ما تنها ۵ دقیقه قبل از بقیه مردم از پیوستن او رئال به آگاه شدیم. لوپتگی عملکرد خوبی با تیم داشت و ما از او راضی بودیم اما رفتارش در این مورد قابل قبول نبود. این اتفاق ضربه بزرگی به ما خواهد زد اما اتحادمان را حفظ خواهیم کرد. 

با بازیکنان صحبت کردم و به شما قول می دهم که انگیزه آن ها مثل قبل است و تمام تلاش شان برای موفقیت تیم را خواهند کرد. رئال مادرید به دنبال بهترین سرمربی برای خودش است و من مشکلی با این موضوع ندارم اما وظیفه فدراسیون این است که نماینده همه اسپانیایی ها باشد. من قرار بود در جلسه کنگره فیفا شرکت کنم اما به خاطر این موضوع مجبور شدم به اردوی تیم بیایم. می دانم که مورد انتقاد قرار خواهم گرفت اما باید این تصمیم را می گرفتم. رئال و لوپتگی نباید فدراسیون را دور می زدنند. او مربی تیم ملی بود و با فدراسیون قرارداد داشت. 

 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
علی
خیلی هم کار خوبی کردی یعنی چه رفته با رئال قرار داد بسته دستت درد نکنه حق بیامرزه پدر و مادرت رو
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸:۰۹
پاسخ
2
2
امیدتاجی
این تصمیم یا خیلی به نفع سه تیم دیگس یا شدیدا به ضررشون.ممکنه بازیکنای اسپانیا با این تغییر متحد بشن واسه پشتیبانی از لوپتگی.از طرف دیگه ممکنه از لحاظ روحی کاملا تضعیف بشن که در این صورت به نفع سه تیم دیگه گروه هس.به هر حال آرزوی موفقیت دارم واسه تیم خودمون
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۳:۲۷
پاسخ
1
3
arefa_79
از اصول رییس قدراسیون شدن کچل بودنه؟ راستیاتش نمیدونم ایا لازم بود این مار واقعا یا نه چند سال پیش که قطبی سرمربی ایران بود وقتی سرمربی ما بود با یه تیم ژاپنی قرار داد بست اون موقع میگفتم باید اخراجش کنن اما این سرمربی (لوپتگی)مربی با دانش و کار بلدی بعد حام جهانیم که قرار داد نداشته اگه یکی توضیح بده چرا انقدر واجب بوده اخراج کردنش ممنون میشم
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۵۴
پاسخ
0
2
mch.4kia
ببخشید مگه خواسته وسط جام جهانی بره که این آقا اینطوری رفتار کرده ، برای بعد از جام جهانی که می دونست اگه قهرمان نشه همین آقا اخراجش می کنه تصمیم گرفته ویه فرصت خوب گیرش اومده استفاده کرده، دیگه مشکلش چیه؟پس چرا کونته که رفت با چلسی به توافق رسید هم باید اخراج می شد، یا گواردیولایی که وسط فصل رفت با من سیتی به توافق رسید هم اخراج می شد . این رفتار به نظر من اصلا حرفه ای نبود فقط نشان قدرت بود که واقعا به تیم اسپانیا ضربه می زنه ، اگر هم می خواستی اقدامی کنی می زاشتی برای بعد جام جهانی اینطوری یه مربی جوون و صاحب سبک وهموطنت رو داغون کردن به خاطر یک تصمیمی که خیلی از مربیای بزرگ دنیا قبلا گرفتند اصلا درست نبود فقط به خاطر اینکه چرا من پنج دقیقه قبل از رسانه ها مطلع شدم...مگه اسپانیا دیگه مربی نداره که تو اینقدر جوش اوردی تو این شرایط حساس ....
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۲۷
پاسخ
1
2
سحر
مشکل اینجاست که ایشون تا سال 2020 با فدراسیون اسپانیا قرارداد داشته از لحاظ اخلاقی بدون فسخ قرارداد با فدراسیون با رئال قرارداد ببنده. از طرفی وقتی این خبر به اردو اسپانیا برسه دو دستگی ایجاد می ه. به عنوان مثال اگر یک بازیکنی را حتی براساس شایستگی انتخاب بکنه که عضو رئال باه در بین بازیکن ها این تفکر ایجاد می شه چون عضو رئال هست انتخاب ده و این باعث تفرقه می ه مخصوصا با توجه به شرایط سیاسی کاتالان که بارسلونا در این ایالت و با دولت مرکزی مادرید. ادمین به چاپ
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۷:۵۳
0
1
بنیامین
تبریک ، تبریک و تبریک به حاضران بارسلونایی با این جو موجود از همین الان با خیال راحت می تونید چهارمین قهرمانی پی در پی رئال مادرید رو هم بی ارزش بدونید یعنی میخوام بگم خدا ساخت واستون وگرنه اواسط خرداد سال دیگه بعد از فینال لیگ قهرمانان دقیقا چی واسه گفتن داشتید !!! مبارکتون باشه دلاوران
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲:۳۶
پاسخ
3
1
امید
کاش ما هم یه رییس فدراسیون مثل اسپانیا داشتیم تا کیروش را همین امروز اخراج می کرد حال می کردیم.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۳۶
پاسخ
2
2
Rad
⚽️⚽️⚽️ احتمالا بازی اولشون که با پرتغال هست به مشکل بر بخورن والا انقد تیم با ثباتی داره اسپانیا که خیلی راحت بازی رو مقابل ایران و مراکش در بیارن با شرایطی که پیش اومد داریم : پرتغال
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱:۵۱
پاسخ
0
2
ایمون زاید
آقایون تاج و کفاشیان یاد بگیرین کم مونده کی روش تو غذا خوردن ایرانی ها هم دخالت کنه
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰:۵۵
پاسخ
3
4
پرز،مافیا
پرز میخواست ،قدرتشوبه رخ فدراسیون بکشه ،ولی نمیدونست رییس فدراسیون ،قاطی ترازاین حرفاس دم رییس فدراسیون گرم ،ای والله.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰:۰۰
پاسخ
1
3
محمد
واقعا خوشم اومد : نباید فدراسیون را دور می زدند.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴:۴۵
پاسخ
0
7
تو دنیا فقط یه کینگ وجود داره
ببین چی کردی با اسپانیا آقای پرز !
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲:۲۰
پاسخ
24
81
ابوالفضل
قطعا موقعی که رییس فدراسیون میخواسته اخراج کنه نمیخندیده جدی بود تو کارش.یاد بگیر دوست عزیز خنده رو
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۳۲
پاسخ
4
62
دریبل فقط دریبل مسی
به نظر من همه تاریخ جام جهانی یه طرف و اقتدار رئیس فدراسیون اسپانیا یه طرف دیگر. اگر سالها خداوند عمری داد از این اتفاق به عنوان بزرگترین اقتدار ورزشی باید یاد کنیم.
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۹:۲۸
0
3
امیر رحیمی
از نظر ما رفتارش خیلی هم قابل قبول بود. رفتار شما هم در خصوص اخراج ایشون خیلی قابل قبول بود. انشالله تا میشه از همین رفتارهای قابل قبول برامون پیش بیاد. به امید موفقیت تیم ملی مون.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۲۲
پاسخ
10
55
رضا
قطعا به نفع تیم ملی ما خواهد بود. به امید بهترین نتیجه برای تیم ملی درمقابل اسپانیا
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۰:۵۷
پاسخ
5
61
مستاجر خدا
خوب کاری کردی بعضی فدراسیون ها یاد بگیرن اقتدار و از تغییرات نترسن فکرش و کنید کیروش بی جام مربیشون بود:)) 7 ساااااال؟ جوک ماه اول با اولین غر و بهونه و بی احترامی اخراج مربی بعدی
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۸:۱۸
پاسخ
113
68
امید
تو درباره مربی کاربلد و حرفه‌ای زغال صحبت کن. چه کارنامه درخشانی هم داره. ۳ بار اخراج شده:)
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۴۲
5
8
عباس
توی ایران یکساله میگن هیس تمرکز تیم به هم میخوره! نمی دونم شاید اینها این کاره نیستند و ما قهرمان جهانیم