زمان اولین تمرین پرسپولیس در سال 98 مشخص شد

زمان اولین تمرین پرسپولیس در سال 98 مشخص شد

2404
15:05
29 اسفند 1397
زمان و مکان اولین تمرین تیم پرسپولیس در سال 98 مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز گذشته تعطیل شد تا شاگردان برانکو 5 روز به مناسبت سال نو به استراحت بپردازند.

بر اساس برنامه‌ای که برانکو به شاگردانش داده اولین تمرین در سال 98 روز 3 فروردین در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

چمن ورزشگاه شهید کاظمی در روزهای اخیر زیر کشت رفته بود تا چمن آن اصلاح شود و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر به تمرین می‌پرداختند.

اولین تمرین سرخ‌پوشان ساعت 16 روز 3 فروردین برگزار خواهد شد تا بازیکنان پرسپولیس برای دربی 10 فروردین آماده شوند.

1870

نظرات کاربران
اژدهای آبی
آره خوبه. حسابی تمرین کنید که جذابتر و دلپسندتر ببازید
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸:۲۲
پاسخ
44
3
هوادار واقعی
دیگه بدتر از شیشتای شدن و 4 تا خوردن بدتر که نداریم حالا برو ببین این باختها برای کدوم تیمه .
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲:۳۰
1
27
نوید. برانکو
چقدر این نیماره پیگر پرسپولیس هست. چقدر ترسوین. مگه خودتون پیج ندار ین.... ترسو شمایین که اخبار پرسپولیس ۲۴ ساعت دنبال میکنین. اگه همین قدر به استقلال اهمیت میدادین الان وضعتتون این نبود! شیش تایا!
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳:۳۳
پاسخ
2
26
4*6
هر وقت اسم استقلال رو میاریم یاد عدد 6 می افتیم یا 4تایی شدن یا 10 نفره تو 10 دقیقه سه تا گل بهتون زدیم.خوبه شما 2 تمرین رو شروع کردین .برووو عامو من میگم 2بر 1 میبریمتون .بروووو
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷:۴۷
پاسخ
2
22
عشقممم نیمار
چقد زود برانکو‌ تمریناتشه میخات شروع کنه !! =-O ینی اینقد از قدرت عشق_تقلال ترسیده ک زود میخات تمرینات شروع کنه ؟؟!! خب منم اگ شیش_پولیسیا بودم ..از این عشق_تقلال ترسناک میترسیدم و تمرینات زود شروع میکردم :-)
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷:۰۰