زنوزی: دنیزلی تا آخر فصل سرمربی تراکتور می‌ماند/ آذربایجان بخش جدایی ناپذیر ایران است

زنوزی: دنیزلی تا آخر فصل سرمربی تراکتور می‌ماند/ آذربایجان بخش جدایی ناپذیر ایران است

4646
17:55
17 آبان 1398
مالک باشگاه تراکتور اعلام کرد: مصطفی دنیزلی تا پایان فصل جاری سرمربی تراکتور باقی می‌ماند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی درباره شرایط همکاری با مصطفی دنیزلی در ادامه لیگ نوزدهم اظهار کرد: آقای دنیزلی مربی باتجربه، با کلاس و محبوب در سطح ایران هستند و تصور ما این است که حضور ایشان ارزش افزوده‌ای برای کل لیگ خواهد بود، بنابراین به سادگی ایشان را از دست نخواهیم داد. البته تراکتور در سه هفته گذشته نمایش در سطح انتظاری نداشت که البته من عقیده دارم این مسائل دلایل دیگری هم دارد که مثلا موضوع داوری در بازی با استقلال چیز مهمی بود که چندان به آن توجه نشد. با این حال ما بنا را بر رقابت و بازگشت به شرایطی می گذاریم که قبل از این سه بازی، تراکتور از آن برخوردار بود وان‌شاءالله قبل از نیم فصل به صدر جدول بازخواهیم گشت.

زنوزی ادامه داد: ما به هیچ وجه قصد تغییر در پست سرمربی را نداریم و تصورمان این است که باتوجه به علاقه هواداران تراکتور به دنیزلی و همچنین بازیکنان باغیرتی که داریم، تراکتور خیلی زود اوضاع را به شرایط عادی برمی‌گرداند و در جایی قرار می‌گیرد که همه انتظارش را دارند. ضمن این که من باید گله‌ای هم از سازمان لیگ بکنم که برنامه فشرده‌ای را برای تیم ما تدارک دیده بود و در حالی که پنج شنبه و جمعه، بازی های لیگ برگزار می‌شد و دیدارهای لیگ هم برگزار نمی‌شد، دیدار ما و سپاهان را در روز سه شنبه برگزار کردند که واقعا این مسئله در آماده سازی ما تاثیرگذاشت؛ چرا که ما بعد از یک بازی خیلی سخت، به دیدار تیم صدرنشین لیگ رفتیم و به نظر من با استراحت و ریکاوری شرایط ما در این بازی متفاوت می‌شد.

زنوزی تاکید کرد: ضمن احترام به همه تیم های لیگ و مدعیان لیگ برتر اعتقاد دارم تیم تراکتور با حمایت هوادارانش، مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است و اتفاقاتی مثل شکست خانگی مقابل استقلال، دیگر تکرار نخواهد شد. اگرچه در آن مسابقه هم همانطور که گفتم، ما می توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در ادامه با تشکر از حضور فوق العاده هواداران تراکتور و حمایت از تیم سرخپوش تبریزی ادامه داد: ما در هفته گذشته پرهوادارترین تیم دنیا بودیم و این یک افتخار بزرگ برای فوتبال دوستان تبریزی است که البته بارها و بارها و در همه اوقاتی که احتیاج به حمایتشان بوده، پشت تیم را خالی نکردند. حضور صد هزار آن ها را در بازی استقلال روی چشمم می‌گذارم و از آن ها تشکر می‌کنم و امیدوارم ما همچنان در بازی های خانگی با اختلاف پرطرفدارترین تیم ایران باقی بمانیم. چیزی که البته باید با برنامه ریزی بهتر و تشویق مردم به حضور در ورزشگاه ها به آن کمک کرد چرا که جو تبریز و بازی در ورزشگاه یادگار امام، برای همه تیم ها یک تجربه ویژه است.

زنوزی درباره شعارهای نژادپرستانه و جدایی‌طلبانه‌ای که در ورزشگاه یادگار امام داده می‌شود، گفت: به هر حال ویدیوها و فیلم های از جمع های کوچکی که در میان صد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتند، منتشر شده و این تصور را به وجود آورده که یک گرایش قوی به این مسائل در بین هواداران وجود دارد که متاسفانه این برداشت کاملا ناجوانمردانه و ناسپاسی نسبت به مردمی است که سال های سال و در طول قرن‌ها، در حفظ مرزهای ایران کوشیده‌اند. من ضمن این که آن حرکات حاشیه‌ای را محکوم می‌کنم و آن را خارج از اصول هواداری باشگاه تراکتور می دانم، از ناظران هم انتظار دارم با انصاف بیشتری به این مسائل نگاه کنند. به آن هایی که می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند هشدار می دهم که حرف های نامربوط خود را تمام کنند. آذربایجان، تبریز و ارومیه بخش جدانشدنی ایران هستند و همانطور که من پارسال در ایران گفتم «یاشاسین ایران» و این مسئله به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

مالک باشگاه تراکتور در آخر با اشاره به زمین لرزه شب گذشته در آذربایجان شرقی گفت: در ابتدا باید به خانواده جان‌باختگان، هم استانی ها و تمام مردم ایران این اتفاق تلخ را تسلیت بگویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. همچنین بایداعلام کنم که باشگاه تراکتور هم کارهای خود را آغاز کرده تا به کمک مردم آسیب‌دیده برود و من از هواداران دعوت می‌کنم تا آن ها هم نقش خود را در این موقعیت حساس ایفا کنند و به زلزله زدگان کمک کنند.

4416

نظرات کاربران
کاوه
من ترک تبریزم...متولد تهران..عاشق ایران..پرسپولسی ام..من به قهرمانی استقلال ...سپاهان..پدیده..شاهیت بوشهر..یا هر تیمی راضیم..اما تراکتور با این تماشاگر و شعارهاش...نه!!!! تبریز و تماشاگراش اول تکلیف خودشون رو با این جمع مشخص کنند
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴:۴۵
پاسخ
55
90
ایران
ماشالا هزار ماشالا هر روز یه مصاحبه، جدیدا به مسائل فنی هم ورود کردند استاد! شما بالا برید پایین بیاید امسال جام بیار نیستید، اونم با این حجم از هوچیگری و فرافکنی که امسال دیگه به اوج خودش رسیده.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶:۱۱
پاسخ
38
58
پاکرو
شعار نده جان پدرت.جرات داری و راست میگی نذار شعار بدن و پرچم بیارن
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱:۵۴
پاسخ
34
65
تراکتور مردمی
منفی ها به این خبر نشان از سوزش یه عده داره و الا هرکی متن خبر رو بخونه باید لایکش کنه! چون گفته یاشاسین ایران!
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸:۱۳
پاسخ
61
48
پدر علم داوری
حیف این تیم دست شما افتاد؟ چه کسی حرف از جدایی زده که شما انکار و تحریک می کنید؟ ارومیه را چه کار با تراکتور ؟ شما می توانید در مورد تراکتور سازی و هواداران تبریز سخن بگویید ولا غیر؟ من اذری هستم و با افتخار ایرانی و کل طایفه مان پرسپولیسی هست. یعنی چی هر کی اذری هست حتما باید طرفدار تیم شما باشد فوتبال حد مرز ندارد؟
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۰۶
پاسخ
96
193
حامد تبریزلی
اگه بری شجره نامه تو در بیاری میبینی که ترک نیستی. امکان نداره ترک باشی و تراکتوری نباشی. یا اینکه الکی خودتو ترک خوندی.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶:۱۰
92
41
تراکتور آذربایجان
خب مگه ارومیه فقط شما و طایفتون زندگی میکنین؟ آذربایجان غربی استانی با سه چهار میلیون نفر و طبیعیه که تو این همه جمعیت چند نفر مثل شما باشند که طرفدار یه تیم دیگه باشن ولی واقعیتی که ما میبینیم اکثرا طرفدار تراکتور هستن . بعدشم کسی نگفته تورک ها حتما باید طرفدار تراکتور باشن ولی اکثریت تورک ها طرفدار تراکتورن و برا همینه که اکثرا بازی هاش پرتماشگره و وقتی ورزشگاه میری از همه شهرهای تورک نشین نفر برا تشویق میاد تبریز . در ضمن بهتره پرسپولیس ول کنین و بچسبین به نود ارومیه که میخاد لیگ برتری بشه . تا حالا این همه طرفداریش کردین چی بهتون رسیده جز در مواردی که بهمون توهین قومیتی و نژاد پرستانه کرده ان
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶:۵۲
61
41
حامد تبریزلی
مهندس زنوزی عزیز این ناملایمتیها و دشمنیها با تراکتور همیشه بود و بازم خواهد بود چون خیلیا چشم دیدن بزرگی تراکتو رو ندارن و دست به دامن انواع حاشیه ها میشن. شعار تجزیه طلبانه کجای ورزشگاه سر داده شده که ما نشنیدیم؟ ایران مملکت ماست و همه هم میدونیم و دوسش هم داریم. ترکیه هم کشور همسایه و هم زبان ما ترکهاست و باز دوسش داریم. من شخصا تا حالا جمعا دو بار تهران نیومدم اما هرسال سه چهار بار ترکیه رفتم و دوستای زیادی هم اونجا دارم و وطن دوم خودم میدونم.ایها الناس تشویق ترکیه بخاطر سرمربی ترکمون هست افتاددددددد
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱:۳۸
پاسخ
37
213
اتحاد آبی
منتظر محروم شدنتون هستیم که چند سال به تاخیر افتاده
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۵۷
پاسخ
61
142
Mehdi v
یعنی تمام مرزهای فرافکنی رو یه تنه جابجا کردی جناب زنوزی.متاسفانه کمیته انضباطی و کمیته اخلاق خواب هستن و از تیم تراکتور سازی تمجید نکردن!!!
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰:۵۵
پاسخ
55
127
علی تراکتوری
دشمنان به گور خواهند برد آرزوهای واهی را . من طرفدار صدآتیشه تراکتور ، صدها برابر بیشتر از تیمم طرفدار وطنم هستم وطنم ایرانه همان ایران بزرگ و سربلند و تا قطره آخره خونم ازش دفاع خواهم کرد.. . فوتبال فقط برای سرگرمیست و یکسری کری خوانی های داخلی و الا همه ما در مقابل دشمنان ایران متحدیم و یکرنگ . نه ایران بدون آذربایجان یا اهواز یا سیستان یا لرستان یا کردستان و شمال و ... معنا دارد نه این مناطق به تنهایی بدون ایران معنا دارن و همشون یک کلمه هستند با نام ایران و همشون زیر پرچم سه رنگ پرافتخار ایرانن .به شخصه از کارایی مثل بنر آوردن و شعار دادن متنفر هستم چون در وهله اول تیم خودمون به حاشیه میره و خیلی ها براحتی بر علیهمون جبهه میگیرن و بازیکن تیم نمیتونه با جون و دل بازی کنه ولی من خودم حداقل دوبار به ورزشگاه یادگار امام رفته ام و اتفاقا بازی ها هم خیلی سنگین و ورزشگاه پر بود ولی خدایی فکر میکنید چن نفر دنبال اینکارا هستن؟؟ به شخصه تو اون دوتا بازی هیچی ندیدم و هیچ شعار زشتی نشنیدم اینا شاید سالی یکی دوبار اونم در حد چند نفر وارد ورزشگاه میشن و شاید بتونن چند صدنفر را تحریک کنند و شعار بدن ولی واقعا در مقابل دریا و سیل عظیم طرفداران واقعی تراکتور و جانفشانان آذربایجان عددی نیستن و نخواهند بود . بازم میگم فوتبال فقط و فقط برای سرگرمیست و دشمنان ایران نخواهند توانست رخنه ای در عشق ما به وطنمان ایجاد کنند ... زنده باد ایران و ایرانی سربلند و با افتخار
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹:۰۷
پاسخ
22
161
ارش
افرین پس چرا موضع خود را تو استادیوم مشخص نمیکن در مقایل تفرقه افکنا
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵:۴۷
21
41
بهار ی تراکتوری واقعی
قابل احترام و قابل احترام..دقیقا درسته شاید بعضی موقع ها همه طرفداران فوتبال توهین کنن....ولی بحث ایران که پیش میاد جونمون فدای ایران میشه.. نژاد پرستی ی چیز کثیفی هست و اصلا حرف زدن در بارش زشته... و این که ارومیه و تبریز همیشه جزو ایرانن و این اقدامات خیلی الکی و چرته..❤یا شاسین ایران❤
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴:۵۱
پاسخ
4
123
پرسپولیسی گرگان
اگه اینطور نیست چرا هوداراتون محکوم نمیکنن خودشون میدونن بقیه فک میکنن هوداراتون دنبال مسایل غیر ورزشی ان خوب محکوم کنین تو ورزشگاه.شما خیلی وقت پیش باید این شعارها رو محکوم میکردین
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳:۴۴
پاسخ
54
122
جنگ نیست فوتباله
شعارتجزیه طلبی که جوکه فقط یک ابزارشده برای اخذ امتیازات ناجوانمردانه فوتبالی همانطور که در ۱۰سال اخیر این روش براشون جواب داده باید هر جوری شده یک قهرمانی به این تیم داده بشه تا اولا جو فوتبال درست بشه ثانیا حداقل بتونند با تیم استقلال خوزستان کری بخونند
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰:۰۱
پاسخ
62
94
کوچولو
دوبار میرفتی ورزشگاه میفهمیدی چند ساله دارن از این شعارا میدن
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۲:۴۰
22
59
یاس کبود پرسپولیسی
حدود 10 تا 15 سال پیش تو شهر تبریز عده ای شعار های جدایی طلبانه میدادند. ک بعد یه مدت دیگ خبری ازشون نشد. تا اینکه با ورود تراکتور به لیگ برتر و اطمینان از عدم سقوط این تیم به لیگ یک، این دسته، وقتی فوتبال ایران رو بی در و پیکر دیدند طرفدار تراکتور شدند، و عده زیادی از طرفداران واقعی تراکتور رو تحت تاثیر خودشون قرار دادند.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸:۳۹
پاسخ
46
109
یک قدم جلو
آقای زنوزی. روزی که قرار شد با دنیزلی تمام کنید. گفتم، شما که ماشالله از نظر مالی مشکلی ندارید، چرا سراغ مربی میرید که سالهاست بیکاره، و رزومه قابل توجهی در سالهای آخر مربیگریش کسب نکرده. به هر حال استراما. ده تا دنیزلی..................... ، حتی میتونستی با شفر تمام کنی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳:۵۰
پاسخ
29
64
کوهمره.جروق
تمام این آشوب ها زیر زنوزی هست با این ادبیات تحریک آورش.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۴۹