زنوزی: فروزان باید امروز به کمیته اخلاق برود

زنوزی: فروزان باید امروز به کمیته اخلاق برود

3855
10:55
26 فروردین 1398
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد محسن فروزان دروازه‌بان این تیم باید امروز در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شود.

به گزارش وب سایت نود، محمدرضا زنوزی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی برای هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: من با کادرفنی و مسعود شجاعی صحبت کردم،‌ آن‌ها وضعیت تیم را خوب توصیف کردند و گفتند شرایط آرمانی است. همبستگی خیلی خوبی هم برای پنج بازی آینده به وجود آمده و شرایط عالی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت محسن فروزان نیز تصریح کرد: فعلاً من تشخیص دادم که این بازیکن کنار تیم نباشد. تا کمیته انضباطی بررسی لازم را انجام ندهد فروزان کنار تیم نخواهد آمد، البته من یکشنبه به کمیته اخلاق رفتم و با آقای تورک (رئیس کمیته اخلاق) صحبت کردم. ظاهراً فروزان هم باید امروز به کمیته اخلاق برود.

مالک باشگاه تراکتورسازی در مورد بازی‌های باقی‌مانده این تیم تا پایان فصل و حساسیت هواداران تراکتورسازی برای انتخاب داوران از سوی کمیته داوران تصریح کرد: ما وقتی از اشتباه داوری صحبت می‌کنیم باید این موضوع را قبول کنیم که اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است. ما اشتباه داوری عمدی و سهوی را باید از هم جدا کنیم و سعی کنیم اشتباهات عمدی در مسابقات ما رخ ندهد. همچنین باید تلاش کنیم داوران خوبی برای بازی‌های ما انتخاب شوند و بتوانند به صورت عادلانه قضاوت کنند. خدا را شکر تیم ما به نحوی بسته شده است که نیاز به کمک داور نداریم. فقط حق تراکتورسازی را نخورند و حق‌مان را بدهند. از فدراسیون فوتبال و از تمام ارکان این فدراسیون تقاضای‌مان همین است. از هیچکس تقاضای غیرمشروع نخواهیم داشت. قدرت تیم ما اول از همه به خداوند و بعد به تماشاگران و بعد از آن به خود تیم است که خدا را شکر به نحوی بسته شده که هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

زنوزی در مورد درگیری هواداران تیم تراکتورسازی و سپیدرود در پایان بازی‌ این دو تیم و رسیدگی به این اتفاقات گفت:‌ما تمام مستندات را جمع‌آوری و به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فرستادیم تا این موارد را بررسی کنند. سعی ما این است که اجازه ندهیم هیچ اجحافی در حق هواداران تراکتورسازی رخ دهد و در حال پیگیری هستیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت کوین کنستانت و لی‌هری‌اروین دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی یادآور شد: هنوز حضور این دو بازیکن در تراکتورسازی منتفی نشده است، منتها ما قراردادهای آنها را تعلیق کرده‌ایم. فعلاً هیچ هزینه‌ای هم پرداخت نمی‌شود تا در آینده نزدیک با آنها به توافق برسیم که یا برگردند و یا کلاً کنار گذاشته شوند. در هر صورت ان‌شاالله برای فصل آینده بهتر از این‌ بازیکنان را هم خواهیم آورد.

مالک باشگاه تراکتورسازی که با برنامه موج فوتبال شبکه سهند آذربایجان شرقی صحبت می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: الان یکی دو روز است در خصوص کلین‌شیت‌ها و هفت بازی گل نخورده تراکتورسازی صحبت می‌شود. خواهش من این است ما همه این‌ها را پای دروازه‌بان تیم نگذاریم! در آن مسابقات خط دفاع و همه بازیکنان باعث شدند که به دروازه فشار کمتر بیاید و متأسفانه اینها نادیده گرفته می‌شود. ما باید همه این موضوعات را مدنظر بگیریم. تمام کلین‌شیت‌ها را نباید به پای دروازه‌بان بنویسیم، از آن طرف هم اگر گل‌های زیادی خورده می‌شود نباید همه را به پای دروازه‌بان نوشت. با این حرف‌ها تمام زحمات بازیکنان دیگر را قربانی دروازه‌بان می‌کنیم.

زنوزی با اشاره به صحبت‌های خود در گذشته که عنوان کرده بود انتظار قهرمانی از تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر را ندارد، گفت: من هیچ‌وقت نگفتم جام نمی‌خواهیم، من گفتم ما امسال تیم را با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم برای قهرمانی نبسته‌ایم. من تمام سعی‌ خودم را کردم تا تیم را قوی‌تر ببندم تا به هیچ چیز دیگری نیاز نداشته باشیم، منتهی وقتی تیمی قهرمانی می‌شود تنها این نیست که بازیکنان بزرگ و خوب بیاوریم تا نتیجه بگیرد. این به تنهایی کافی نیست، بازیکنان خوب و بزرگ موثر هستند،‌ اما از همه مهم‌تر هماهنگی تیم است. تیم‌هایی دیگر که در کشور ما و همه جای دنیا به طور مستمر نتیجه می‌گیرند، به خاطر این است که بازیکنان آن تیم چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و از یکدیگر شناخت دارند.

وی افزود: همه این مسائل در قهرمانی دخیل است. پس وقتی من می‌گویم ما امسال برای قهرمانی برنامه‌ریزی نکردیم، به خاطر این است که بازیکنان تیم باید با هم هماهنگ شود. ما در ابتدای فصل توانستیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم و حتی فقط به سهمیه لیگ برتری قانع نشدیم و سه کاپیتان تیم ملی را جذب کردیم و توانستیم به تیم‌مان شخصیت بدهیم. الان قبول کنید وقتی اسم تراکتورسازی می‌آید همه تیم‌ها با احترام در مورد آن صحبت می‌کنند. این نیست که ما جام را نخواهیم،‌ ما تا به اینجا آمده ایم و جام را هم می‌خواهیم، ولی تیم برای قهرمانی بسته نشده است. حالا که تا اینجا آمده‌ایم جام را هم می‌خواهیم اما نباید تیم را تحت فشار قرار دهیم. تراکتورسازی تیمی است که باید به هماهنگی 90 درصدی برسد تا نتایج خوبی کسب کند.

2051

نظرات کاربران
هوادار واقعی
شما مدیر تیم هستی ؟ سرمایه گذار تیم هستی ؟ سرپرستی تیم هستی ؟کارشناس داوری هستی ؟ کارشناس فوتبالی ؟ الان بر فرض اینکه یک بازیکن خطا کرده مگه تیم مربی نداره ؟ بعد مدیر تراکتور هستی تو بازی ماشین سازی تغییر سمت میدی با شال سبز میای از بالا بازی را نگاه کنی که چی را ثابت کنی ؟ آخرشم که دیدیم چی شد . بعد شما چون سرمایه گذاری باید در مورد همه قضاوت کنی ؟ میشه بگید این همه بقول خودتون هزینه کردید چقدر از این مبالغ خرج فرهنگ سازی شده ؟ یا باز هم نمایندها تون میرن تو فرودگاه با اون کارهای عجیب استقبال از تیم حریف ؟ اگر حاشیه قبل بازی درست نکنید مطمئن باشید همه بازیهای تو شهر خودتون با تیمهای بزرگ به مشکل می خورید .
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۰:۴۹
پاسخ
7
13
ساوالان
توی فوتبال تراکتور هر کسی اشتباه کنه فاتحه اش خوانده است .بنگر کیانی ابراهیمی......وقتی تصمیم گیرنده باشگاه چند تماشاگر نما باشد. عاقبت این می شود.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸:۲۶
پاسخ
28
32
tt tt
سوزش رقیبامون و کامنت هایی که می زارن نشان می دهد راهمان رو درست می رویم. سوزش زیاد دارین دیسلایکم کنید کیف کنم ادمین
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۵۹
پاسخ
64
42
تی تی
پماد سپید رود ارزان شد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۲۸
9
36
ایرانی
از نحوه کامنت گذاشتنت مشخصه که برای گرفتن پماد زیاد به داروخانه مراجعه میکنی. خخخخ ادمین جون
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱:۰۰
11
22
perspolis
زنوزی : " خدا را شکر تیم ما به نحوی بسته شده است که نیاز به کمک داور نداریم. " ، واقعا براتون متاسفم آقای زنوزی ، پرسپولیس بزرگ نیازی به داور نداره شما دارین به پرسپولیس تیکه میندازین
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶:۲۰
پاسخ
60
39
علی
بسوز همیشه حرف حق تلخه یاشاسین مهندس زنوزی
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۱۸
33
23
پرسپولیس ایران
شما تیراختوریا نه تنها به لطف داوران بلکه به لطف همه دستگاها نیاز دارید تا بلکه تو لیگ برتر بمونید.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۰۸
22
31
Hamed hamedi
آقای زنوزی، با این کار باعث استرس اخباری هم شدی...چون میدونه اگر اشتباه کنه بهش انگ کم کاری و شرط بندی میخوره... چیکار میکنی دقیقا؟ فوتبال و مدیریت فقط پول نیست...علم میخواد...علم فوتبال و مدیریت
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۱۶
پاسخ
39
56
محمد حسن
همون علمی که مدیران استقلال و پرسپولیس دارن منظورته ؟
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳:۰۷
18
20
همه داورا مقصرن اصن :))
و باز هم تقصیر داور و شرط بندی و فدراسیون شد :)))))) فصل بعد منتظریم با میانگین 35 سال ببینیمتون..... تراکتور زمانی قهرمانی رو از دست داد که تقوی رفت.....
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۳۰
پاسخ
63
103
سام
طرف طوری جو گیر شده که انگاری شش تاقهرمانی با این تیم به دست آورده ،که حالا راحت به همه از فدراسیون ،سازمان لیگ ،داوران تهمت میزنه وتهدید میکنه ،فکر میکنن تیم شون تافته جدا بافته هستن ،فکر میکنه چون پول داره میتونه به همه دستور بده ،آخه شما کجای فوتبال ایران هستین که بااین همه غرور و تشر زدن صحبت میکنی ،به همه کس شک داری وتهمت میزنی ،برای ما داور خوب بزارید و و و اگر داور ها هم اشتباه کردن که بیشترین سود تیم شما برد ،با این جملات امری و با این غرور و شک ،که همه ایران را دشمن می دانید مطمئن باشید اگر روزی به نتیجه دلخواه نرسید ،مثل آب خوردن همه را مقصر عدم نتیجه گیری تیم خود میدانید تا هوادار خود را رازی کنید که مقصر من نیستم ،همیشه غرور وتکبر کار دست آدم میدهد ادمین توهین نکردم فقط از دشمن فرضی برای خود و تیم مش درست کردن صحیح نیست ،لطفا چاپش کن تا متوجه بشن این فوتبال است نه جنگ ،این یه سرگرمی است نه جنگ .
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰:۲۵
32
47
تراختورچی
خخخ آره راست میگی اگه تقوی بود شش هفت تا از استقلال میخوردیم و خوش بحال شماها میشد ، از وقتی لیکنز اومده لرزه افتاده به جونتون
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴:۳۶
43
32
فیگو
زشته بابا هر دروازه بانی اشتباه میکنه....فینال اروپا بازی لیورپول ببینین...زیاده خیلی زیاد..اگه برعکس بود چی...بازی ماشین سازی که اونهام سهوی بود چرا نگفتین تبانیه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۱۴
پاسخ
43
132
hadi
بله اشتباه فوتبالی ن اینجوری تازه توفوتبال اروپاروباایران مقایسه میکنی اون شوتی که بیل زدروباشوت بازیکن سپیدرودمقایسه میکنه اونم ن یکی ن دوتا سه تااشتباه درسطح تیمای محلی اونی که ازفوتبال چیزی نمیدونه شماهایین که میاین حرف میزنین بازی باسایپارم نگا کردیم ما
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۱۹
29
26
6 تای العین
تمام این تهمتها رو کانال هواداری تراکتورسازی مطرح میکنه و تا یه خونی راه نندازه بی خیال نمیشه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱:۱۹
پاسخ
39
126
اصغر مازانی
یاشاسین تراکتور یاشاسین زنوزی و هواداران
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۴۷
پاسخ
129
47
سپیدرود 5تاییت نکنه صلوات
کمیته های مختلف در خدمت ایشونن. با داوری بازی های حساس رو بردی چی؟؟ همین بازی سپیدرود دور رفت رو با داوری و نگرفتن خطای بازیکنتون بردین.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳:۲۵
پاسخ
35
117
رامین
از دیسلایک ها سوزش هوادارای تیم معلوم الحال کاملا مشخصه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱:۵۴
پاسخ
105
39
ایرانی
ما هواداران استقلال و پرسپولیس بسیار خوشحالیم, سوزش از سوی تیراختوری هاست.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵:۲۲
22
46
Hamed hamedi
وقتی قبل از مربی و کمیته اخلاق خودتون حکم میدید و اینقدر قاطعانه هم نظر میدید، اگر نتونید همچین تهمتی رو ثابت کنید با چه رویی میخواید با بازیکن روبرو بشید؟ کاش مدیرانمون علاوه بر پول، سواد مدیریتی و فوتبالی هم داشتن
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸:۴۳
پاسخ
30
114
فرزاد
یاشاسین آتا زنوزی
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰:۴۰
پاسخ
116
38
ملوان
بهتر نیست با این همه هزینه که انجام می دهید روی استعداد های پایه کار کنید تا نسلی جدید از ستاره های آذربایجانی در فوتبال ایران شکوفا شود؟بهتر نیست خودتان ۳ کاپیتان تیم ملی بسازید؟بهتر نیست خودتان دروازه بان بومی پرورش دهید تا با نام تراکتور زندگی کند و شائبه شرط بندی با روان هواداران مثال زدنیتان بازی نشود؟بهتر نیست که با عدم جذب ستاره های سایر تیم ها دنبال میان بر نباشید؟ این راه ها قبلا مردود شده لطفا راه اشتباه را دوباره نروید.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸:۰۵