زوایایی از قرارداد ترکمنچای تیام با استقلال

زوایایی از قرارداد ترکمنچای تیام با استقلال

80896
14:43
05 مرداد 1397
مهاجم سنگالی شرایط عجیبی در قراردادش داشت.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سنگالی شرایط عجیبی در قراردادش با باشگاه استقلال داشت. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، سرانجام مامه تیام از استقلال جدا شد. وقتی روز چهارشنبه خبر دادیم این بازیکن از باشگاه شماره حساب خواسته تا 200 هزار دلار بپردازد و برود، خیلی ها تصور می کردند با حضور مدیر برنامه های تیام، مشکلات حل می شود. او اما به تهران آمد و یک خبر همراه خود داشت؛ جدایی مامه. این بازیکن با توجه به قراردادی که توفیقی و افتخاری آن را تنظیم کردند، در پایان فصل به نوعی تبدیل به بازیکن آزاد شد.
بندهایی در قرارداد این بازیکن دیده می شود که قبلا یکی دو بار به آن پرداخته‌ایم. به عنوان مثال بندی که می گوید او در صورت پرداخت 200 هزار دلار در انتهای فصل می تواند از استقلال جدا شود. این بازیکن همچنین در قراردادش شرط کرده بود در صورت جدایی شفر، قراردادش یکطرفه فسخ می شود. بند عجیب دیگری هم در قرارداد او وجود داشت مبنی بر اینکه اگر پیشنهاد زیر 400 هزاردلار داشته باشد، بدون پرداخت هیچ مبلغی می تواند در نیم فصل امسال استقلال را ترک کند! این بند بدان معناست که او هر نیم فصل می توانست از استقلال جدا شود و به باشگاه دیگری برود.
تیام در تیررس یک باشگاه قطری است و احتمالا به لیگ این کشور ملحق می شود. او اخیرا با الکویت هم مذاکره کرد ولی به توافق نرسید. تیام گویا در تلاش بود تا 399 هزار دلار با الکویت ببند تا یک دلار هم به باشگاه استقلال نرسد. او به مسئولان این باشگاه گفته بود در صورت امضای قرارداد، پولش را به شکل دیگری دریافت کند.

2051

نظرات کاربران
مهدی
واقعا متوجه نمیشم چطوری بعضی ها تبریزی و بقیه بازیکنان ایرانی رو با تیام مقایسه میکنند .آخه بازیکنی که از چهارده ضربه تو چارچوبش دوازده تاش گل شده رو با بازیکن ایرانی مقایسه میکنید که تو کل لیگ شش گل زده؟تیام یک تمام کننده تمام عیاره که بایدم پول زیاد بگیره.وقتی ادعا میکنید که استقلال نماینده کشور تو آسیاست و افتخارش افتخار ایران حساب میشه باید تیم برای قهرمانی آسیا بسته بشه نه برای دوم سومی لیگ ایران
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹:۰۷
پاسخ
0
4
amir
استقلال پارسال سومیش تو لیگ و برد تو دربی و قهرمانی حذفی و صعود به یک هشتم آسیا رو از تیام داره.همه میدونن.پس الکی خودمونو گول نزنیم.ابرا رو از رو کلتون پاک کنید.تبریزی اگه خوب بود که الان ذوب باید با السد بازی میکرد.میگی نه.معلوم میشه امسال.
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴:۰۴
پاسخ
0
1
قرمزته
اگه بازیکن بزرگی بود سر از استقلال در نمیاورد و مقصر این قراردادها بیشتر خوده هوادارای استقلال که عادت کردن به اینکه با فشار بر تیم وادار میکنن مدیراشون از این قراردادها ببندن و مدیرم واسه موندن لحظه ای مجبوره تن به همچین قراردادهایی بده و الانم همونه دنبال بازیکن خوب میگردن با پول خوب ولی اون بازیکن وارد استقلال بشه کل بازیکنا و تیم رو هم به هم میریزه با پولی که میگیره بعد وزارت میشه پرسپولیسی .
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲:۰۸
پاسخ
1
0
علی
من یه پرسپولیسیم و به نظر من بیشترین تقصیر این وضعیت استقلال نه شفر نه مدیر عامل نه وزیر و... است بلکه مقصر اصلی فقط خود طرفدارای استقلال هستن و باید رویه خودشون رو عوض کنن مخصوصآ بی خیال فتح الله زاده و حرفاش بشن و از تیمشون حمایت کنن تا استقلال سر و سامان پیدا کنه این ادم تو این سالهای که بیرون از استقلال بوده هر جور حاشیه و ضربه رو به استقلال زده تا خودش برگرده درست مثل پروین که هوادارای پرسپولیس اونو خانه نشین کردن بعد اون پرسپولیس سر و سامان گرفت
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹:۳۷
پاسخ
1
2
غول بزرگ ایران تاج کبیر اسیا
ادمین عزیز متن کامنتم رو عوض میکنم تا چاپ کنی.ممنون الان داشتم رزومه تیام رو چک میکردم .قیمت از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ حدودا ۸۰۰هزار یورو بعدا از آخرین تیمش امپولی چند ماه بدون تیم مانده و بعد حضور در استقلال.قیمت فعلی در ترانسفر مارکت ۱.۸میلیون یورو.رنک طلایی و نفر اول لیگ برتر. قیمت جهانی تیام بالاست و واقعا سخته نگه داشتن این مهاجم با 500هزار یورو.ضمنا اون خبر نگار خبر آنلاین هم فقط دروغ محض نوشته راجع به قرارداد ایشون با الکویت.یعنی اون مکالمات خصوصی درباره قراردادش رو از کجا فهمیده ؟؟؟فقط میخوان هر جوری هست تیام رو از استقلال دور کنن که کردن.
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴:۱۱
پاسخ
0
2
saeed
همچنان میگید وزیر انگار از مریخ اومده. بابا اون هم از بین همین مدیرها انتخاب شده دیگه
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۰:۴۶
پاسخ
0
1
fa
خارج کجاست که هر کی میره میمونه ؟؟
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶:۰۹
پاسخ
0
16
مسعود گل باشی
ممنون از افتخاری و توفیقی که یه تنه نابود کردن استقلال و همچنین وزیر و پسر گلش
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱:۴۲
پاسخ
14
13
یه تهرانی
پیشنهاد میکنم بازیکن خریدنو برید از پرسپولیس و برانکو یاد بگیرید . این دو فصل اخیر بیشتر با بازیکنان داخلی (نه افرادی مثل تیام و بویان) تیمشو جمع کرده و نتایجی به مراتب بهتر از استقلال و دلالهای اطرافش گرفته .
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲:۳۹
پاسخ
11
14
ایرانی
اره دیدیم باامثال گولج واکراینی ها ویادهم گرفتیم منشاهم که شده سوپراستار
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹:۴۶
2
3
عمرتاجی
متاسفم برای پنداروآقای افتخاری که باشگاه رونابودکردن وباحرفاشون جلوهواداران مظلوم نمایی کردن.اون موقع تیام تیم نداشتوکمی مصدوم بود.بایدقراردادیک ونیم ساله بابندی به نفع باشگاه رومیبستن تادرصورت رفتنش باشگاه پول خوبی گیرش میامد.بچاپ ادمی.خواهشا
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶:۳۳
پاسخ
5
9
شیش تایی ها
پس ما بودیم با واژه پندار تایم تا آسمون هفتم فضانوردی و پرواز کردیم؟؟؟؟؟!!!!!
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲:۳۵
1
2
ح
بی لیااقتی مدیران ایرانی .... حالدفکر میکنن تبریزی بیاد مشکلات حل میشه
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴:۲۵
پاسخ
0
14
پرسپولیسی
باز شانس آوردن دستی ازشون نگرفت فوتبال ما از سو مدیریت خیلی رنج می‌برده فقط مختص استقلالم نیست
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۴۳
پاسخ
1
24
Abolfazl
اینم یکی دیگه از گاف های آقای افتخاری...استقلال نابود کردی با این مدیریتت...بعدش میاد واسه ما اشک تمسا میریزه و میگه من تمام تلاشمو کردم واسه موفیقت استقلال..امیدوارم آقای فتحی جبران مافات کنه
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۳۶
پاسخ
11
15
امیرعلی پرسپولیسی
( تیام گویا در تلاش بود تا ۳۹۹ هزار دلار با الکویت ببند تا یک دلار هم به باشگاه استقلال نرسد. او به مسئولان این باشگاه گفته بود در صورت امضای قرارداد، پولش را به شکل دیگری دریافت کند.) فقط میتونم بگم.خخخخخ.ضمنا تشکر از سایت نود بابت این تیتر زیبا.
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴:۱۳