زیباترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان انتخاب شد

زیباترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان انتخاب شد

12601
12:40
12 خرداد 1397
زیباترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان متعلق به ستاره ولزی رئال مادرید است.

وبسایت رسمی برنامه نود - گل گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان زیباترین گل فصل گذشته این رقابت‌ها انتخاب شد.

 به گزارش سایت نود، در حالی که انتظار می‌رفت ضربه برگردان بیل در فینال مقابل لیورپول یا قیچی بی‌نقص رونالدو در جدال دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس به عنوان زیباترین گل فصل انتخاب شود، طی نظرسنجی صورت گرفته سایت یوفا از کاربرانش، گل بیل به دورتموند 19 درصد کل آرا را به خودش اختصاص داد و اول شد.

 گل رونالدو به یوونتوس با 18 و گل بیل به لیورپول با 12 درصد آرا در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 1977

نظرات کاربران
مهرگان
معمولا شوتهای روپا دقت ندارن ...شوتهای رونالدو با فاصله های طنز الودی ب اوت میره...از رو ضربات ایستگاهی میشه فهمید کیفیت شوت مسی چندبرابره رونالدوی...رونالدو امارش خیلی خیلی ضایس تو ضربات ایستگاهی...مسی این فصل بالاترین گل رو از ضربات ایستگاهی زده...کیفیتو دقت شوت مسی قابل قیاس نیست با رونالدو...راحت ترین شوت روپاست...بغل پا هنر میخواد زدنش.
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۲:۱۸
پاسخ
5
6
❤سلطان کریس❤
پس گل هورمون
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۸:۳۵
پاسخ
7
7
حامد مسی
آی حال پنالدو گرفته شد کیف کردیم.
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴:۵۹
پاسخ
44
25
مهران
خوشم اومد رونالدوی مغرور حالش گرفته شد
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۴۴
پاسخ
60
33
حمید مسی
تو عمرش پنالفسایدانو یه گل قشنگ زد که اونم اول نشد.واقعاً مسی بدشانس بود که اون سال هایی که اون گلای انفرادی را به رئال و ختافه زد جایزه بهترین گل سال براش نبود و بعد این جایزه را اوردن البته اون سالی که در فینال به بیلبائو اون گل انفرادی را زد چون توپ طلا برده بود بهش جایزه ندادن که حتی یادمه برانکو گفته بود جایزه بهترین گل سال هم حق مسی بود "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن==تازگیا ریباند گل
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰:۱۸
پاسخ
70
41
مستاجر خدا
واسه اینه میگم رویام مناظره با طرفداران هورمون هست:) یه چی بگم میدونم تعداد کمی میدونن و دقت کردن بازیکن های زیادی نیستن که میتونن رو پا شوت کنن توپ روی زمین و میگم چون مهارت فوق العاده ایی میخواد خیلی ها با بغل پا شوت میکنن مث مدیاسی مث روبن شاید خوب هم بزنن و محکم ولی نمیشه گل ۳۰ _۴۰ متری با بغل پا زد. به خاطر اینه از مدیاسی گل ۳۰ متری _۲۵متری نمیبینی اگر ۱ گل فقط ۱ گل از مدیاسی آوردی که روپا زد من قبول میکنم بازیکن تواناییه مدیاسی اصلا بلد نیست روپا شوت کنه واسه اینه شوت راه دور نداره اگه من بخوام مث طرفدارهای هورمون فوتبال ببینم و قضاوت کنم که ۱۲ پاس گل و بگم ۴۰ پاس ببینن و یک رونالدو خیالی بسازم که دیگه نمیدونم چه قدر فاصله خواهد گرفت با بقیه فقط میدونم این مدیاسی خیالی هم نزدیک رونالدوی واقعی نیست.
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۱۹
32
32
۳
دقیقا شبیه گل تیام بود ولی گل تیام خیلی از این قشنگتر بود
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹:۵۶
پاسخ
36
42
امین
فک میکردم فقط پرسپولیسیا بی منطقن
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸:۲۰
33
18
امیر cr7
اینها قصدشون این نبود که بهترین گلو انتخاب کنن فقط وفقط میخواستن رونالدونشه بجای بیل بیل مکانیکیم بودباز رای میاورد همین
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳:۵۴
پاسخ
54
63
CR 6+4 FCP
زنده باد سلطان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال.
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲:۲۶