زیدان در مراسم معارفه: به عشق رئال مادرید و پرز بازگشتم

زیدان در مراسم معارفه: به عشق رئال مادرید و پرز بازگشتم

12323
22:50
20 اسفند 1397
سرمربی جدید رئال مادرید درباره دلایل بازگشت خودش به نیمکت مربیگری این تیم صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، مراسم معارفه زین الدین زیدان که امروز بازگشتی شوکه کننده به رئال مادرید داشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حضور فلورنتیو پرز برگزار شد. رئال مادرید که در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده امروز جدایی سانتیاگو سولاری را اعلام کرد و از بازگشت زین الدین زیدان تنها پس از ۱۰ ماه خبر داد. 

زیدان به نقل از espn در این نشست خبری گفت:«خیلی خوشحالم که به رئال بازگشتم. این مهمترین چیز است. از بازگشت به خانه خوشحالم. می خواهم این باشگاه به جایگاه اصلی اش بازگردانم. از همین فردا برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم. احساس خوبی دارم. خوشحالم که دوباره با این باشگاه بزرگ و این بازیکنان کار می کنم.

از رئال رفتم چون احساس می کردم تیم به تغییر نیاز دارد. حالا بازگشتم چون رئیس باشگاه با من تماس گرفت و من عاشق رئال و پرز هستم. مربیگری یک چیز است و مربیگری در رئال مادرید یک چیز دیگر است. من تجربه مربیگری در این باشگاه را دارم و می دانم که راجع به چه چیزی حرف می زنم. نمی خواهم کارهای خوبی که این سال ها انجام دادیم را فراموش کنیم و البته نباید کارهای بد را هم فراموش کنیم. فصل پیش در کوپا دل ری و لالیگا شکست خوردیم اما قهرمان اروپا شدیم. زمانی که جام های زیادی می برید طبیعی است که برای مدتی هم دچار افت شوید. این فصل اوضاع خوب پیش نرفته است. در فوتبال نمی شود همیشه پیروز شد و گاهی اوقات باید نیاز به تغییر را قبول کرد. کسی را سرزنش نمی کنم. لوپتگی و سولاری نهایت تلاش خودشان را کردند. حالا باید به آینده فکر کنیم. 

قطعا طی سال های آتی تغییراتی خواهیم داشت. فعلا تصمیمی گرفته نشده است. من و رئیس باشگاه باید در مورد این مسائل صحبت کنیم. امروز زمان صحبت درباره این چیزها نیست. اهل حرف زدن الکی نیستم. در ۱۰ ماه گذشته هیچ مصاحبه ای نکردم. زمانی که پرز با من تماس گرفت نتوانستم پاسخ منفی دهم. شاید اگر ۴ ماه پیش تماس می گرفت پاسخ مثبت نمی دادم اما الان احساس دیگری داشتم. 

فکر می کنم رفتن من تصمیم درستی بود. بازیکنان به این تغییر نیاز داشتند. تیم به تغییر نیاز داشت. در این مدت پیشنهادات زیادی داشتم اما تصمیم گرفتم به زندگی در همین مادرید ادامه دهم. برای سال های پیشرو هیجان زده هستم. چالش بزرگی داریم اما بابت این چالش و همچنین بازگشت به عرصه مربیگری هیجان زده ام. 

بازگشت رونالدو؟ الان وقت صحبت درباره این چیزها نیست. ۱۱ بازی دیگر داریم و سپس باید برای آینده تصمیم بگیریم. همه می دانیم که رونالدو یکی از اسطوره های رئال است اما امروز زمان حرف زدن در مورد او نیست. فعلا به ۱۱ بازی باقی مانده فکر می کنم و علاقه ای به صحبت درباره تابستان و خرید بازیکن ندارم. در زمان مناسب تصمیم خواهیم گرفت.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
آفتاب پرست
همونطوریکه لوکزامبورگو،پیگرینی، دلبوسکه،لوپتگی در اوج به واسطه وسوسه های این پیرمرد حیله گر به رئال اومدن و با خفت اخراج شدن و این شد لکه ننگ رزومه کاریشون، زیدان هم با برگشتنش دقیقا همین مسیر رو طی میکنه!! نیمکت رئال همیشه یه تیغه که هر لحظه ممکنه از عرش به فرش برسوندت!!! وقتی در اوج رفتی دیگه برنگرد وقتی که میدونی این خانه بخاطر شخص پرز ویرانه اس!!!
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶:۲۰
پاسخ
14
3
امیررضا
ای بابا قرار بود بیاد ایران که!!!!!!!
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳:۵۳
پاسخ
1
15
سیروان استقلالی
خوب...آقای تاج،پس اومدن زیدان به ایران برای سرمربیگری تیم ملی به کلی منتفی شد،خواهشا تا مورینو هم به منچستر برنگشته زود باهاش قرار داد ببند...
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۳:۲۴
پاسخ
1
12
پدرام
فوتبال اسپانیا و الکلاسیکو داشت حساسیت و زیباییشو از دست میداد ... با اینکه طرفدار بارسا هستم ولی خیلی خوشحالم که زیزو برگشته ...
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۲:۳۴
پاسخ
6
51
hadi ss
اشتباه بزرگی کرد زیدان،رئال بدون رونالدو و با این شرایط روحی خیلی زمان میخواد تا دوباره سرپا بشه و احتمال داره تا اونموقع زیدان هم باخت های بدی بده و زیدان بسوزه این وسط!!!!مگر اینکه زیدان قبل از قرداد با باریکنان موردنظرش واسه جذبشون به توافق پنهانی رسیده باشه مثل هازارد و ایکاردی و شایدم نیمار
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰:۲۷
پاسخ
14
37
مسترطوفان
واسه همین وسط فصل اومد که بتونه بازیکن‌ها رو از نظر ذهنی واسه فصل بعد اماده کنه
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۲:۴۹
1
9
tanha
ای بابا مگه قرار نبود بیاد کمیته المپیک :<
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۲:۰۵
پاسخ
6
35
ایران برای ایرانی است
این دیگه اون رئال سابق نمیشه
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۶:۲۱
پاسخ
30
16
مسعود
پرز یک مربی خوب (لوپتگی) و یک مربی جوان (سولاری) که می تونستن آینده ی بهتری داشته باشن رو نابود کرد. به همین راحتی...به خاطر غرورش باعث شد رونالدو و زیدان از تیم برن. با سرنوشت این آدمها بازی کرد و حالا به خاطر حفظ صندلی ریاستش دوباره به نام زیدان متوسل شد. کسی که نمی تونست به رئال نه بگه...زیدان رو همیشه دوست داشتم از زمان یوونتوس تا الان، ولی به نظرم باید به سولاری احترام میگذاشت و تا آخر فصل نمی اومد. آیا سولاری با این وضعیت جدول لالیگا، و این اختلاف امتیازها نمی تونست رئال رو بین سه تیم اول نگه داره؟...امیدوارم روزی برسه که این شخص متکبر و منفور (پرز) از رئال بره تا بتونم با دل خوش مثل گذشته بازیهای تیم محبوبم رو تماشا کنم.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸:۳۶
پاسخ
12
33
سبزوار
در مورد زیدان کاملا باهات موافقم و اما در خصوص پرز درسته که مغرور و متکبر و بعضی اوقات همین غرور باعث ضرب خوردن تیم شده اما اون یه اقتصاددان واقعیه و تنها اشتباه مهلکش رفتن رونالدو بود اما دوران شکوه رئال تحت مدیریت همین پرز بوده؛ضمنا باید مدیران وطنی یاد بگیرن مدیریت رو که پرز چه جوری منافع باشگاه رو بر هر شخص و مسئله ای ترجیح میده حتی در مقابل اسطوره ای مثل رونالدو و تحت هیچ شرایطی اهل ناز و سازش با هیچکس نیست و واقعا وقتی اسمش بعنوان مدیر میاد همه به خط میشن و این یکی از مهم ترین تفاوتهای مدیران داخلی با مدیران حرفه ای دنیاست
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۴:۲۷
1
7
Milad
به عشق رئال نیومدی فقط به این دلیل اومدی که دوباره حمایتهای داوری در اروپا به نفع شما میشه و تو و پرز جونتم همین رو دوست دارین
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۷:۴۸
پاسخ
47
20
احمد
انسان با اخلاق، فوتبالیست باهوش و مربی کاربلدیه،، اما وایستاد تکلیف منچستر که روشن شد برگشت!!!
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۹:۱۳
پاسخ
7
29
بجنورد سیتی
بابت برگشتن دوباره زیزو خیلی خوشحالم،قشنگ حال خراب این فصل طرفدارای رئال با اومدنش شست فقط امیدوارم فصل نقل و انتقالات واقعا همه کاره زیدان باشه خودش تیمو ببنده نه پرز وگرنه فصل بعدم بهز همین آش.فقط امیدوارم پرز دست از لجاجت برداره و دست تو جیبش کنه واقعا بازیکنای مدنظر زیدان بگیره بنظرم ورودی ها: کانته،هازارد،ایکاردی یا امباپه و یه مدافع وسط خروجی:سبایوس،بیل،ماریانو،وایخو،وازکز
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷:۲۲
پاسخ
6
16
محمدرضا
زیدان صادقانه صحبت کرد و از شکستهایش هم گفت و این یعنی تلاش برای بهتر شدن،برای بهتر شدن قدم اول قبول ضعفهاست و برای برطرف کردن این ضعفها رئال هم از لحاظ بزرگی جزو شش باشگاه بزرگ دنیاست و هم از لحاظ مالی بسیار قدرتمند است.
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱:۵۳
پاسخ
5
20
Armaan
ب امید روزهای خوب با زیزو
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۰۸
پاسخ
14
70
FC BAYERN MUNCHEN
به عنوان هوادار بایرن از بازگشتش خیلی خوشحالم فک کنم بایرن تنها تیمی بود که تو این سه سال به مادرید فشار آورد شک نکنین تابستون شلوغی دارن دوباره تیمشون سرحال میشه بایرن و رئال این فصل پوست اندازی میکنن فصل بعد الکلاسیکو اروپا بین بایرن و رئال تو چمپیونزلیگ دیدنیه. ..
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲:۲۴
پاسخ
14
73
مستمع آزاد
ویوا زیزو... دمش گرم که برگشت... فقط تو سخنرانی نگفت که پشت در فدراسیون ایران برای سرمربیگری تو صف بوده...!!! :)))
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹:۵۴