زیدان: صعود به نیمه نهایی حق ما بود؛ هرگز امیدم را از دست ندادم

زیدان: صعود به نیمه نهایی حق ما بود؛ هرگز امیدم را از دست ندادم

13842
02:07
23 فروردین 1397
سرمربی رئال مادرید اذعان کرده تیمش با شایستگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی رئال مادرید اذعان کرده تیمش با شایستگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، زین الدین زیدان پس از شکست ۱-۳ تیمش مقابل یوونتوس و صعود دراماتیک به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ضمن اعتراف به اینکه تیم حریف عملکرد بهتری در این بازی داشت عنوان کرد شاگردانش در مجموع با شایستگی صعود کردند. 

زیدان به نقل از سایت یوفا گفته:

در مجموع ۱۸۰ دقیقه ما شایسته صعود بودیم. امشب موقعیت های زیادی داشتیم اما توپ نمی خواست وارد دروازه شود. یووه امشب نمایش خوبی داشت و ما مثل همیشه نبودیم. اما فکر می کنم در مجموع دو بازی حق ما صعود بود. از این بابت خوشحالیم. 

انتظار دریافت چنین گل زودهنگامی را نداشتیم. این به یووه روحیه داد. ما در ادامه موقعیت هایی داشتیم اما در کل نتوانستیم برنامه مان را به خوبی پیاده کنیم. مسئله بیل و یا کاسمیرو نبودند. من باید در بین دو نیمه تغییراتی ایجاد می کردم. این تغییرات باعث شد با انرژی بیشتری بازی کنیم. 

این بازی ثابت کرد که در لیگ قهرمانان وقوع هر اتفاقی ممکن است. یووه در بازی رفت هم خوب بود و حقش یک گل بود. حق ما هم امشب زدن یک گل بود. البته هیچ وقت در طول بازی فکر نکردم که حذف خواهیم شد. هیچ وقت باورم را از دست ندادم. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
Buffon Jj
من به عنوان یه یوونتوسی به صعود رئال امیدوار بودم .چون با این داور مگه میشه امید نداشت.پنالتی هم گل نمیشد .مطمئنم با ده نفر شدن یووه رئال میبرد .اگر هم زورش نمیرسید ۲_۳ نفر از یووه اخراج میشد. قهرمان واقعی اونه که بازی ۳_۰ باخته رو تو زمین قهرمان اروپا جلو چشم هواداراش جبران کنه قهرمان واقعی یوونتوس
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸:۲۸
پاسخ
4
6
میلاد
آره تو راس میگی صعود حق شما بود ! من اصلا یووه نه حتی تاتنهام رو تیمی شایسته تر و قوی تر از شما میدونم ، فقط تبلیغید و مافیا همین .
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲:۰۸
پاسخ
3
6
فراتر از یک باشگاه
بگذار بیای دوم لالیگا بعد بگو مثل همیشه نبودیم . والا ما هرچی بازی از رئال یادمون میاد تا دقیقه ۹۰ مساوی n دقیقه وقت تلف شده تا رئال یه با پنالتی یا با ضربه سر راموس و رونالدو بازیو ببره . یک ذره مرد باش واقعیت رو بگو .
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵:۰۹
پاسخ
3
5
CR 6+4 FCP
بوفون هم بود نمی تونست پنالتی رو بگیره اخراج طبق قانون حقش بود.
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲:۵۱
پاسخ
6
6
پسر حاج آقا
رئال لیگ قهرمانان رو با جام حذفی اشتباه گرفته چرا نمیخواین باور کنین تو چهار سال گذشته رئال سه بار قهرمان uclشده همه میدونن این قهرمانیا شانسی نیس رئال این همه سال واسه این لحظات برنامه ریزی کرده بود و برنامه بلند مدت داشت وگرنه چطور ممکنه یک تیم بدون جذب بازیکن خاصی تو این چند سال سه بار قهرمان بشه دیگ باید قبول کنین این تیم پادشاه اروپاس و امسالم چهارمین جام رو میگیریم و سومین پیایی ! دیگ کم کم تموم بازیکنان رئال اندازه کل تاریخ باشگاه کوچک کاتالانی لیگ قهرمانان رو بردن
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۱۹
پاسخ
5
7
جواتی
بارساییا شدیدا به پماد احتیاج دارن با کدوم منطقی میگین پنالت نبود
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶:۱۶
پاسخ
7
12
ITALY-milan-roma-perspolis////
بله با کمک داور و ناداوری حق یووه پایمال شد - نذاشتن ایتالیا دو تا نماینده تو نیمه نهایی داشته باشه -
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۱۸
پاسخ
10
11
سیروس
دوستان یاد بگیریم به داور وتصمیماتش احترام بگذاریم داوریها در این چند سال اصلا به نفع رئال نبود مثل کارت زردی که در بازی رفت یونتوس به راموس داده شد ویا گل صحیح ایسکو این اشتباهات رو همه دارن چه داور چه بازیکن نتیجه بازی هر چه بوده دیگر تمام شده ولی همگی از ۲بازی زیبا لذت بردیم
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸:۰۲
5
2
ی پرسپولیسیه عشق مسی
وقتی داورو داشته باشی هیچوقت نا امید نمیشی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰:۲۰
پاسخ
11
7
ARM
به امید هتریک قهرمانی تو سی ال .
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۰:۰۷
پاسخ
6
5
حمید مسی
تا داور و عمو پرز هست هیچ با ترسی نداشته باشید.یوفای مسخره "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن==تازگیا ریباند گل
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۸:۰۶
پاسخ
13
8
wolf
حمید مسی جان هم یک آرام بخش بخور هم با دوتا حداقل بیست ساله و بزرگتر از خودت درباره فوتبال حرف بزن تا بهت بگن کلا سر از فوتبال در نمیاری
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷:۳۶
6
10
Amirhossein
شما برو دعا کن تیمت یه سال بره نیمه نهایی نمیخواد کارشناسی بازی های رئال کنی ما راضی به زحمت نیستیم:))))))
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶:۴۴
6
8
ebi perspolis
بازی خیلی پرهیجانی بود خیلی لذت بردم ولی بوفون با نامردی اخراج شد بااینکه طرفدار رئال هستم ولی از اول طرفدار بوفون بودم در کل حق رئال قهرمانی هست امیدوارم رئال لیورپول فینال بازی کنن
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۳:۴۱
پاسخ
30
77
ehsan
تا داور هست امیدت رو از دست نده
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۳:۳۵
پاسخ
63
63
محمد رضا
دفاع رئال خیلی بد بود هر سه تا گلی هم که رئال خورد بیشتر رو اشتباه مدافعین بود تا تاکتیک یونتوسی ها مخصوصا وایه خو اصلا در حد رئال نیست نبود راموس واقعا احساس شد امشب
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۱:۳۰
پاسخ
11
76
فقط رئال
نیمه اول باید 4 تا میزدیم یکی گل ایسکو که آفساید نبود دومی بازم تک به تک ایسکو که باید گل میزد و سومی ضربه سر واران که به تیر خورد چهارمی هم تک به تک گرت بیل. کریس هم که اون پنالتی فوق حساس رو به زیبایی زد تا هورمونی یاد بگیره اگه در حد کریس نیست حداقل پنالتی درست بزنه تا تیمش قهرمانی کوپا رو از دست نده و بعد گریه کنه تا نازشو بخرن :)))))) میگن توپ هورمونی توی پنالتی فینال کوپا آمریکا رو هنوز از مریخ نتونستن بیارن
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۷:۳۰
پاسخ
62
81
امین - جرج بست
اخوی مگه بسکتباله که داری اینجوری حساب میکنی ...!!!؟؟؟، هر دوتا تیم تیمهای مورد علاقه_م هستن و حیف شد که بهم خوردن، اول طرفدار یوونتوس_م و بعدش رئال، پنالتی که داور واسه رئال گرفت اصلا پنالتی نبود ...!!!، در کل داوری این بازی خیلی ضعیف بود ...!!!
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸:۱۰
18
16
hamid
برو به جون داور دعا کن,,, حق یووه رو خوردین , کارشناس آ اس, طرفدار مادرید, گفت پنالتی نبود ,هرجا صحبت از حقکشی است نام تیم مافیایی رعال میدرخشد
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۱:۳۳
پاسخ
91
75
Amirhossein
از دیشب تا الان چقد هوادارای یووه زیاد شدن یهویی:)))))))
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸:۵۹
11
26
محمد
یه دروغی بگو که نشه ثابتش کرد ، آخه کی کارشناس داوری آ اس گفت پنالتی نبوده ؟ حتی روزنامه های ایتالیا هم گفتن متاسفانه پنالتی درست بود و بن عطیه بی احتیاطی کرد .
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱:۳۰
14
25