سازمان لیگ اعلام کرد؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

سازمان لیگ اعلام کرد؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

18425
15:56
26 خرداد 1398
سازمان لیگ رسما اعلام کرد پرسپولیس قهرمان سوپر جام این فصل از مسابقات شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به عدم پیش بینی این مورد در آئین نامه برگزاری مسابقات بر اساس مقررات هیات رئیسه سازمان لیگ در این خصوص  مصوب کرد در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی مسابقه سوپرجام برگزار نمی شود و تیم قهرمان هر دو جام به عنوان  قهرمان سوپرجام معرفی می گردد.
ضمنا این مورد در آئین نامه سنوات اینده پیش بینی شد.

2051

سایت سازمان لیگ
نظرات کاربران
عرفان
جام بدن الو پیک ببره در باشگاه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹:۲۹
پاسخ
20
77
ف
جالبه انگار خود پرسپولیسیام قبول ندارن این جامو چون هیشکی هیچ دفاعی نمیکنه! چ عجب یه بار منطقی رفتار میکنن
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۱۱
پاسخ
45
265
ارتش سرخ تهران
خدا تاج و دار و دسته شا برا ما پرسپولیسیا نگه داره ............
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴:۲۲
67
53
Wien
هنر نزد ایرانیان است و بس. یعنی از هر انگشت این فدراسیون و سازمان لیگ یه هنر میپاشه بیرون.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰:۲۸
پاسخ
24
257
حسام
این چه کاریه؟این توهین به خود پرسپولیس..سازمان لیگ و کل فوتبال ایران است!! آخه بدون برگزاری مسابقه تیمی قهرمان اعلام میشه؟سال قبل گفتید استقلال تو فینال حاضر نشد! امسال چی؟!بعد الان با پیک جام را می فرستید؟همایش برگزار می کنید و اهدا می کتید؟انگار می خوان لوح تقدیر اهدا کنند!شده اهدا تقدیر نامه تا جام!
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶:۱۲
پاسخ
29
249
کوهمره.جروق
چیه داری به پرسپولیس حسودی میکنی. همه فهمیدن طرفدار استقلال هستی.بسه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲:۴۲
65
40
حرف حساب
اصلا تعریف سوپرجام چیه؟ بازی بین قهرمان دو جام... وقتی قهرمان دوجام یک تیمه.. معنا نداره تیم دوم لیگ یا حذفی بیاد با قهرمان بازی کنه... اینکه جاهای دیگه اینکارمیکنن اختیاریه.. منطقی نیست.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۳۶
پاسخ
179
128
ف
عجب..پس ما از بقیه دنیا تو فوتبال جلوتریم و نمیدونستیم شما دوتا جام گرفتی نوش جونت جام سوم ب ازای یه مسابقه دیگه داده میشه و قانون داره اگ تیم اول خودت بودی با تیم دوم بازی کنی ولی به هر حال باید یه بازی انجام شه جالب بود منطقت:/
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴:۲۳
21
61
سونامی
منم با این قانون مخالفم .همه این قوانین بخاطر تشنج آفرینی مخالفان پرسپولیسه هر قانونی بذارن بهش اعتراض میکنن. اگه امروز اعلام میکردن پرسپولیس باید با داماش بازی کنه باز هم اینا اعتراض میکردن. اگه جو استادیومها وفضای مجازی خوب بود هیچوقت این قانون اعمال نمیشد . خودتون مقصرید دوستان ژاپنی مقیم ایران
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۴۱
پاسخ
160
153
منطقی باشیم
جالبه الان اگه برا ما این اتفاق افتاده بود خود شما اولین نفر بودی پای وزیر و .. وسط میکشیدی منطقی باشیم
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸:۳۳
20
36
ramin
اگه هم برگزار میشد تیم هایه مقابلمون فرار میکردن ب ترکیه بعد از اونور کری میخوندن میگفتن اگه راست میگید بیایید ترکیه بازی کنیم. اینو در نظر بگیرید. پرسپولیسو دارن نابود میکنن کاری کنید
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۱۱
پاسخ
145
127
همیشه قرمززززز
اینطوری که اینا می سوزند جنگل های آمازون نسوخته خخخخخ وای وای چه کیفی داره وای وای
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۳۸
پاسخ
142
123
ممد قمی
از روز اول هم ما همینو می گفتیم وقتی پرسپولیس دو جام آورده و توی هر دو لیگ قهرمان شده خب خودکار قهرمان سوپر جام هم هست قرار بود مثلاً با کی بازی کنه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵:۱۷
پاسخ
99
81
زانیار
جدیدا برانکو به سطحی رسیده که غیر حضوری جام میاره واسه پرسپولیس :)
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶:۳۱
پاسخ
70
146
زرد سپاهانی
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم. ولی سالها بعد طرفداران پیروزی آرزو میکنن ای کاش این چند تا قهرمانی رو نداشتند.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۳۸
پاسخ
130
135
مسعود
باید گفت .فوتبال خوب فوتبالی هست که بازی نکنن !! یا فوتبال خوب فوتبال مرده هست !!
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷:۰۸
پاسخ
20
64
mohammad.b
تبریک به همه عاشقان پرسپولیس ایران"
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۱:۳۰
پاسخ
95
98
اس اس
:) :) :)
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲:۱۷
پاسخ
53
64
آبی
مگه میشه؟البته خب این پرسپولیسه.هر چیزی شدنیه براشون.زیاد هم جای تعجب نداشت.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۰:۲۷