سازمان لیگ پیشنهاد کرد؛ برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال در پایان لیگ/ برگزاری چند دربی

سازمان لیگ پیشنهاد کرد؛ برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال در پایان لیگ/ برگزاری چند دربی

22147
15:47
02 اردیبهشت 1398
سازمان لیگ فوتبال ایران پیشنهاد کرد بعد از اتمام لیگ برتر و به نفع سیل زدگان، دربی‌های مختلفی برگزار شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها درخواست کردند نسبت به برگزاری دربی‌های خیریه بعد از پایان لیگ در شهرهای مختلف کشور و اختصاص عوائد آن به سیل زدگان اقدام کنند.

در نامه رئیس سازمان لیگ خطاب به باشگاه‌ها آمده است:

«نظر به حادثه تأسف بار سیل ویرانگر که برخی استان‌های ایران را درگیر خود ساخته و مردم عزیز استان‌های مذکور را از خانه و کاشانه خود محروم ساخته است، این سازمان با هماهنگی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های کشور در نظر دارد نسبت به برگزاری دربی‌های استانی اقدام نموده و کلیه درآمد های ناشی از تبلیغات و بلیط فروشی انجام این دیدارها را به مناطق سیل زده اختصاص دهد، لذا خواهشمند است در این زمینه برنامه ریزی فرمائید تا بلافاصله پس از اتمام مسابقات لیگ این دیدارها به شکل ذیل برگزار گردد.

استان تهران:
استقلال - پرسپولیس
پیکان - سایپا

استان اصفهان:
ذوب آهن – سپاهان

استان آذربایجان شرقی:
تراکتور سازی – ماشین سازی

استان خوزستان:
فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان
نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان

استان‌های حاشیه دریاچه خزر:
سپید رود رشت - نساجی مازندران

باشگاه‌های لیگ‌های دسته‌های دیگر با هماهنگی و اعلام برنامه به این سازمان زمان دیدار را تعیین نمایند.

2051

نظرات کاربران
قلی
بازی تراکتور با ماشین خیلی حساسیتش بالاست واسه قلبمون بده. اینو بیخیال بشید تو رو خدا.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰:۱۷
پاسخ
2
69
طلوع سرخ
در مورد استان خوزستان تصور میکنم که اگر فولـاد سرخپوش مقابل استقلال خوزستان آبی پوش، و دو تیم نفتی هم در مقابل یکدیگر بازی کنن، هم جذابیّت بازی بالا میره، هم شمار تماشاگرا.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳:۴۷
پاسخ
1
39
احسان مهربان
من مخالفم اگه یه بازیکن فرق نمیکنه از چه تیمی باشه و مصدوم بشه کی جوابگو هست فدراسیون از اول فصل فقط تیم ها رو جریمه کرده همون پول ها رو بدن به سیل زده ها اون پول ها الان کجاست؟؟؟؟ چرا از تیم ها مایه میزارید؟؟؟؟؟
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۰۵
پاسخ
5
30
ebi perspolis
برای سیل زدگان هرکاری لازم باشه انجام بدیم ما که اونجا نیستیم و خبر نداریم چه زندکی سختی دارن ای کاش میتونستم کمکی کنم
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۵۳
پاسخ
0
18
مهدی
مخصوصا بازی پیکان - سایپا ، زندگی به سیل زده ها رو متحول میکنه. من نمیدونم چه فکری میکنن این مسئولین
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶:۵۸
پاسخ
0
35
جی اچ
بخاطرهمین انقدبازیهاروفشرده برگزارکردین؟بجای این جورکاراوظیفه تون رودرست انجام بدین
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۲۳
پاسخ
2
16
هوادار
بجای این کارای بیخود و هزینه بر بگید یک درصد از همه پول فوتبال سال بعد رو میدیم به سیل زده ها همه تیما همه بازیکنا همه هیئت فوتبالا و... اگه این کمک رو بکنن کمک بیشتری میتونید بکنید تا اینکه سایپا و پیکان باهم بازی کنن خوب چه توجیهی داره یه بازی سنگین برای سرخابیا بزارید که باخت هرکدومشون براشون تبعات سنگینی داره جم کنید این مسخره بازیاتونو
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۲۸
پاسخ
1
16
پرسپولیس محبوب دلها
چه سودی به باشگاها میرسید که حالا به سیل زده ها برسه.از کل بلیط فروشی ۳۵درصد سهم هر دو باشگاهه که قطعا مبلغ زیادی نمیشه
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵:۳۲
پاسخ
0
14
آریا
فکر میکنم بجای دربی ، استقلال و پرسپولیس با تیمای شهرستانی بازی کنن تماشاگر بیشتری به ورزشگاهها میره. مخصوصا شهرای پر جمعیتی که نماینده ای تو لیگ ندارن. یزد، سمنان، خرم آباد،بروجرد، سبزوار، نیشابور، بیرجند، اردبیل، بندرعباس و... البته به شرطی که سرخابیا با تیم اصلی و ستاره هاشون بازی کنن.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷:۱۳
پاسخ
9
159
طلوع سرخ
ایدۀ خیلی خوبیه؛ فقط این شهرهائی که نام بردی، کدومشون استادیومی دارن که بالای حتی 10 هزار نفر گنجایش داشته باشه؟
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۹:۵۴
0
9
حمید
فدراسیون اینهمه پول بابت جریمه تیما و اشخاص میگیره،از محل اونا به سیل زده ها کمک کنه. هزینه بازی تو آزادی و هتل و ..... رو باشگاها بدن و بازی برگزار کنن که سازمان لیگ میخواد به هموطنان سیل زده کمک کنه؟؟؟؟ باشگاهای پرسپولیس و استقلال یه فراخوان بدن اندازه همون پول جمع میشه و تقدیم عزیزانمون میشه.سازمان لیگ کارشو درست انجام بده ما انتظار کار خیر از ایشان نداریم.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۰:۴۴
پاسخ
3
170
حمید
استقلال و پرسپولیس خسته ن بابا،خوبه سازمان لیگ تونسته واسه این بازیا وقت پیدا کنه.اگه وقت بود چرا بازیارو یکم طولش ندادن و اینهمه فشرده شده؟؟؟؟ همه ی تیما بازیکناشون مصدوم شدن و اکثرا رباط دادن.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵:۴۱
پاسخ
3
134
مسعود گل باشی
شما عرضه ندارین یه بازی معمولی برگزار کنین بعد میخواین دربی برگزار کنین؟
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۵۵
پاسخ
7
128
طلوع سرخ
استثنائا با این نظرت موافقم. فتاحی و سازمان لیگ با این برنامه ریزی و فشردگی بازیها، پدر سرخابیهارو هم تو لیگ و هم تو آسیا که پای وجهۀ کشورمونم درمیونه، درآوردن! معلوم نیست توسالی که نه جام ملتها داریم، نه جام جهانی و نه حتی سرمربی تیم ملّی، اینهمه اصرار و پافشاری برای این حجم از فشردگی برای چیه! اونوقت میخوان بازی دوستانه هم بزارن! مگر تماشا و بازی فوتبال برای لذّت لردن نیست؟ سازمان لیگ طوری برنامه ریخته که انگار یه تعهد ناخواسته و اجباری بر گردنمونه که بهتره هر چه زودتر انجامش بدیم و از شرّش خلاص شیم، بره پی کارش!
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۵۳
0
9
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
ایده بسیار خوبیه به شرطی که روح جنگی توش باشه بدون حساسیت دربی معنی نداره