سایت فوتبال کرانت: ویلموتس از سطح فوتبال ایران رضایت دارد

سایت فوتبال کرانت: ویلموتس از سطح فوتبال ایران رضایت دارد

5342
11:13
18 مهر 1398
سرمربی تیم ملی معتقد است که سطح فوتبال کشورمان در حدی مطلوب قرار دارد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، سایت فوتبال کرانت، گزارشی از مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی چندماه اخیر تیم ملی منتشر کرد.

این رسانه نوشت: ویلموتس که در گذشته‌ای نه چندان دور سرمربی بلژیک و ساحل‌عاج بود، از ماه مه، تیم ملی ایران را هدایت می‌کند. در این مدت عملکرد او 2 برد و یک تساوی بوده است.

این سایت سپس عنوان کرد از زمانی که ویلموتس سرمربی تیم ملی است، به دقت بر امور فوتبال ایران توجه دارد.

به همین خاطر از قول وی نوشت: فناوری کنونی کار را خیلی راحت‌تر کرده که از منزل هم بازی‌ها را تعقیب کرد.من برنامه‌ها را از دست نمی‌دهم.حدود 10 هفته قبل به مدت 3 روز ایران بودم تا بازی استقلال و پرسپولیس را تماشا کنم.

در ادامه بخشی از صحبت‌های مربی تیم ملی در مصاحبه با La Darnière Heure را چنین درج کرد:سخت می‌توان مقایسه‌ای در مورد سطح فوتبالی که ما در اروپا می شناسیم، انجام داد اما سطح فوتبال ایران خوب است. تیم ایران همراه با ژاپن و کره‌جنوبی بهترین‌ها در آسیا هستند. ضمن آنکه تیمی مثل پرسپولیس قدرتش کمتر از تیم کورتریک بلژیک نیست.

فوتبال‌‌کرانت همچنین در بخش پایانی نگاهی به بازیکنان ایرانی که در تیم‌های بلژیکی بازی می‌کنند مثل کاوه رضایی، علی قلی‌زاده، یونس دلفی، میلاد محمدی‌، سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی داشته است.

همچنین عنوان کرد در سال 1998 رضا ترابیان در تیم استاندارد لیژ توپ می‌زد و اولین لژیونر کشورمان در بلژیک بود.

4416

نظرات کاربران
ایران پرسپولیس
وباز هم بیان حقیقت واین بار از زبان ویلموتس که قدرت پرسپولیس رو تایید میکنه وباز هم سوزش مثلث ژاپنی بسووووووزید که تا ابد زیر سایه پرسپولیس کبیر وجهانی خواهید بود
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹:۴۳
پاسخ
3
7
کامران
ایول پرسپولیس.تازه ایشون سالهای اوج پرسپولیس نبود وگرنه با بایرن مونیخ مقایسه میکرد همینم خوبه استقلال هم در حد تیم نخست کامبوج هست خدایش
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰:۱۶
پاسخ
1
5
امیرعلی پرسپولیسی
قابل توجه طرفدارای تیمهای رقیب مانند استقلال تراکتور سپاهان ذوب آهن پدیده. میبنید که سرمربی تیم ملی هم به قدرت پرسپولیس صحه گذاشته وپرسپولیس با تیمهااروپایی پرقدرت نامیده.پس اینو بدونید که پرسپولیس یه تیم جهانی ودر تمام کشورهای اروپایی هوادار داره.ادمین خسته نباشید بچاپ ممنون.
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۴۰
پاسخ
17
43
محسن
اینارو اصطلاحا میگن شومن بازی! ویلموتس میدونه پرسپولیس چقد پرطرفداره برا همین میاد از پرسپولیس تعریف میکنه... از لیستشم که فقط بازیکنای پرسپولیس استقلال تراکتور سپاهان دعوت شدن کاملا مشخصه که فقط میخاد تیمای پرطرفدار رو راضی نگه داره اگه نه چرا از پدیده که طرفدار زیادی نداره ولی بهترین بازیکنارو داره یه بازیکنم دعوت نکرده؟!
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸:۳۶
2
2
Mohammad
چقدر فوتبال آسیا سطح پایینی داره که پرسپولیسی که پارسال نایب قهرمان آسیا شد رو پایین تر از یه تیم معمولی تو یه لیگ متوسط اروپا میدونن....فوتبال آسیا و ایران رو در سطح جهانی اصلا قبول ندارن
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۰۷
پاسخ
19
6
iman
با این همه پولی که بهش میدن اون راضی نباشه کی باشه
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۰۱
پاسخ
51
25
ارتش سرخ
ویلموتس پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم ... و این است شعار متحدان ژاپنی خخخخخخخخ
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳:۰۶
پاسخ
37
75
عشقممم نیمار
اصا ویلموس سطحش در چ حده ک از سطح کیفیت ایران راضیه ؟؟ :-P سالی یک نیم میلیون دلار از پول بیت المال میگیره و فقط میره هنگ کنگ کامبوج میبره ..:-P چ ارزشی داره این همه هزینه برا این مربی ک با بلژیک پرستاره هیچ‌موفقیتی کسب نکرد؟؟ :-P منم بخاطر این دستمزد ..ی چیزایی میگفتم ک ایرانیا خوششون بیاد :-)
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۳۰
پاسخ
119
18
ایران پرسپولیس
خدایی تو چقد باحالی که اینهمه کاربرارو میخوندی دمت گرم خخخخحح
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴:۰۶
0
1
من
واقعا شرمنده ام که توی این مسابقات با هنگ کنگ و کامبوج همگروه شدیم
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۵۵
0
21
سرخ تر از قرمز
ویلموتس نشان داده که روانشناس خوبی است. امیدوارم موفق باشد.
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۲۷
پاسخ
12
86
...
و یک سیاستمدار خوب .
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۰۱
12
4
ایمان
امیدوارم تیم ملی با ویلموتس نتایج خوبی بگیره تا یه مشت روشن فکر مثلا هوادار تیم ملی نیان کیروش کیروش کنن