سایپا 0 - 2 پرسپولیس / اولین هت‌تریک کالدرون

سایپا 0 - 2 پرسپولیس / اولین هت‌تریک کالدرون

8374
16:49
23 آذر 1398
پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر موفق به شکست دادن سایپا شد

به گزارش وب سایت نود، در چارچوب دیدارهای آخرین هفته نیم فصل اول از ساعت 15:00 در ورزشگاه شهدای شهر قدس پرسپولیس مهمان سایپا بود و با دو گل موفق به پیروزی شد. گلهای این تیم توسط وحید امیری و احمد نوراللهی به ثمر رسید. 

با این پیروزی پرسپولیس برای نخستین بار با کالدرون به 3 برد پیاپی دست یافت و 28 امتیازی شد و در کنار سپاهان قرار گرفت و سایپا 11 امتیازی باقی ماند.

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، مجتبی لطفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی (دقیقه 75-امیرعلی صادقی) ، سعید محمدفرد، امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه 63- حسین کامیاب) ، رضا جعفری (دقیقه 56- آرمان رمضانی) و محمدرضا سلیمانی

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری (دقیقه 46- محمد انصاری) ، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری (دقیقه 77-فرشاد احمدزاده) و علی علیپور

اخراج

مهیار جباری از سایپا

دقایق حساس:

دقیقه 9: ارسال از راست حسین زاده در محوطه جریمه به سلیمانی رسید که ضربه سر این بازیکن را رادو مهار کرد.

دقیقه 13: مهدی ترابی با حرکت پابه توپ وارد محوطه جریمه شد که شوت این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 18(گل اول پرسپولیس) ارسال از راست مهدی شیری را وحید امیری با ضربه آکروباتیک به سمت دروازه شلیک کرد که با اشتباه محرز حامد فلاح زاده به گل تبدیل شد.

دقیقه 32: شوت امیرحسین حسین زاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 38: پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که شلیک سید جلال حسینی راهی اوت شد.

دقیقه 71: ارسال از جناح چپ انصاری با ضربه سر علیپور به بیرون رفت.

دقیقه 75: با اشتباه مدافعین سایپا توپ در محوطه جریمه به علیپور رسید که ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 77: ارسال از جناح راست بازیکنان سایپا در محوطه جریمه به محمدرضا سلیمانی رسید که ضربه این بازیکن با واکنش تماشایی رادو به کرنر رفت.

دقیقه 86 (گل دوم پرسپولیس): ارسال از جناح راست فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه به احمد نوراللهی رسید و این بازیکن پس از کنترل خوب توپ دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 93: شلیک آرمان رمضانی به نحو خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس در هفته آینده مهمان پارس جنوبی است و سایپا به دیدار ذوب آهن می‌رود.

60610

 

نظرات کاربران
عشق سرخ
ترابی و نوراللهی و رسن عالین بقیه اگه به روزای اوج برگردن واقعا تیم درجه یک میشه علیپور مث زمانی که زوج طارمی بود جنگنده نیست. بنظرم رسن بایدبا سیامک زوج هماهنگ باشن چون جفتشون تکنیک بالایی دارن
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۱۰
پاسخ
2
5
ققنوس‌سرخ
با یه بازی منطقی بازی رو بردیم،ولی همچنان علیپور موقعیت خراب میکنه و نادری هم خیلی افت کرده.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۴۰
پاسخ
7
147
علی عسکری/ حامی سرخ
پرسپولیس ایرانی، لایق قهرمانی. و همچون سه سال که بگذشت درانتهای این فصل(با اتحاد با هم): درانتظارجامند،چهل میلیون هوادار- جز پرسپولیس چه تیمی،باشد چنین سزاوار؟ هم تکنیک و هم تاکتیک،فوتبالِ ناب و آنتیک - درصدرِجدول لیگ با قدرت واقتدار.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷:۰۷
پاسخ
260
76
مرادبیگ
تو نیمه دوم با تعویض نادری تیم خیلی بهتر شد ولی هنوز مشکلات اساسی تو تیم وجود دارد.وقتی علیپور به همین سادگی موقعیت خراب میکنه روحیه تیم رو تضعیف میکنه.باید سریع تعویض میکردش و عبدی رو به زمین میاورد.همه دیدند که فرشاد احمدزاده که به جای امیری وارد زمین شد چقدر زیبا بازی کرد.به نظرم شاید از خستگی باشه که بعضی بازیکنان اینطوری بازی میکنند.به نظرم باید از عالیشاه و نعمتی و عبدی و فرشاد بیشتر بازی بگیگره و تعویض ها رو زودتر انجام بده تا خستگی بازیکنان رو اذیت نکنه.به نظرم این تعویض که کنعانی زادگان رو آورد جای بشار خیلی تعویض ترسو بودن.کالدرون مربی خیلی ترسویی هست.اگه با دو مهاجم بازی کنیم بهتر و قوی تر نتیجه میگیریم.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۴:۴۴
پاسخ
64
54
علیرضا اص
ترسو بود؟ نه داداش اونا مهاجم سرزن آوردن. کالدرون هم یه قدبلند اضافه کرد که تفاضل گل رو حفظ کنه. چون آخر فصل بهش نیاز داریم عزیزم. اتفاقا تعویضاش هم به موقع و هم عالی بود.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰:۴۴
6
2
ایران پرسپولیس
بوی پوکر پرسپولیس میاد ماشالله بچه ها
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱:۱۶
پاسخ
37
156
زرد سپاهان
تو خواب البته میاد ...
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳:۲۸
1
9
hadi
داداشی یه ۳امتیازشیرین هدیه دادخخخخخخخ
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۳۵
پاسخ
129
28
حسام
حیف که نمی ذارن پرسپولیس قهرمان بشه :))))
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵:۲۰
پاسخ
25
97
ستارگان سرخ ایران
تبریک به سرخدلان صدر رو خالی کنید که ما داریم میایم
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۱۵
پاسخ
12
132
۴*۶
خب خب :) تبریک ب پرسپولیسیا :)
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰:۱۸
پاسخ
11
127
نجیب زادگان آذربایجان
بچه هم میتونس بگیره این ضربه رو
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱:۳۵
پاسخ
135
27
noname
این نظرت نشون میده تو عمرت فوتبال بازی نکردی ... پس تویی که درکی از فوتبال نداری نظر نده تا مایه تمسخر بقیه بشی .. فیلم پشت دروازه کاملا نشون داد که توپ بعد از برخورد به زمین تغییر مسیر داد .. چی جوری توپی که تو فاصله 2 متری یهو تغییر مسیر میده رو باید دفع کرد؟؟؟؟؟ کاش حداقل یه بار تو عمرمون فوتبال بازی کنیم بعد بیایم در موردش نظر بدیم!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۵۳
14
126
حمید از مشهد
خیلی جالبه که همه تیمها اتوبوس میچینن مقابل پرسپولیس !!دقیقه ۷۵ سایپا یک هیچ عقبه ولی بازم همشون تو زمین خودشونن!!! و یه نکته اینکه هروقت رادو تو دروازه س خیالم از برد و گل نخوردن راحته .این روزها عالیه واقعا
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱:۳۸
پاسخ
18
189
ال۳حیل
علیپور و نادری فاجعه هستن کاش زودتر نقل و انتقالات شروع بشه ی فوروارد بگیریم اعصابمون راحت باشه
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۵۶
پاسخ
66
68
آرش
لیونل مسی هم بعضی وقتا افت می کنه ولی حذفش نمی کنن ، چون می دونن روزای خوبش هم میاد. علیپور آقای گلمون بود، کم زحمت نکشیده به جای این حرفا ، کاش آرزو کنیم زودتر روحیه اش بهتر بشه و زودتر رو فرم بیاد . شما که اینو میگی یادت رفته پنجره بسته و دوندگی های همین پسر مازنی رو ؟ ایشالا زودتر علیپور رو تو اوج ببینیم
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸:۵۰
13
111
فرهاد
نیمه اول افتضاح بودیم.تقریبا اگه بگم نادری و نوراللهی و علیپور و امیری افضاح بازی کردند ولی چون سه تا تعویض بیشتر نداریم به نظر من همین نیمه دوم باید انصاری رو به جای نادری بیاره.مهد عبدی و سیامک نعمتی هم جای امیری و نوراللهی بیان تو مشکلات حل میشه و نیمه دوم سه چهار تا گل میزنیم.مخصوصا امیری و نورالهی خیلی بد بودند.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۵۱
پاسخ
66
13
شازده آبی
اشتباه محرز فلاح زاده !!!!!!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۵۲