ستاره سابق تیم ملی هلند: ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا 2019 می‌شود

ستاره سابق تیم ملی هلند: ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا 2019 می‌شود

9344
10:22
06 دی 1397
هافبک سابق تیم ملی هلند پیش بینی کرد که تیم ملی کشورمان در فینال جام ملت های آسیا با شکست سوریه قهرمان می شود.

به گزارش وب سایت نود،  کمتر از 10 روز دیگر یعنی 15 دی ماه بزرگترین تورنمت فوتبالی آسیا جام ملت های 2019 به میزبانی امارات آغاز می شود.

شبکه ورزش سوریه خبر داد که نایجل دیانگ، ستاره سابق تیم ملی هلند و تیم های میلان و منچستر سیتی معتقد است که تیم ملی سوریه به فینال جام ملت های آسیا 2019 می رسد ولی در فینال  از تیم ملی ایران شکست می خورد و نایب قهرمان می شود.

تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 امارات با تیم های عراق، ویتنام و یمن رقیب است.

2051

نظرات کاربران
Ahmad
من فک کردم بزرگترین آرزومون نیمه نهاییه.
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵:۰۱
پاسخ
12
21
میلاد
سوریه یه تیم فوق العاده تو حمله اس خربین و عمر السوما واقعا میتونن هر تیمی رو اذیت کنن
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱:۰۶
پاسخ
6
49
فقط استقلال
با کیروش مگه تو خواب
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳:۳۵
پاسخ
59
23
کی بود کی بود من نبودم
خیلی دوست داری با اسم استقلال بیای و از کیروش بد بگی تا بقیه نگن فقط قرمزا با کیروش بد هستند؟ گلم جراتشو داشته باش با اسم خودتون حرف بزن، هوچی
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۰:۳۹
12
23
صدرا
جالبه یه فوتبالیست کلاس جهانی معتقده ایران قهرمان میشه. فیفا هفت ساله پیاپی میگه ایران با اختلاف بهارین تین آسیاست. مربی کره ای ویتنام میگه غیر ایران همه تیم های گروهمون را میبریم اونوقت یک مشت آدم منفی میان این کامنت های مخرب را به جای روحیه دادن به تیم میذارن! واقعا متاسفم
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱:۱۰
پاسخ
12
76
ی ایرانی
مربی ویتنام رو خوب اومدی اصلا میدونی تو گروه ما به جز ما و ویتنام، عراق و یمن هستن نکنه اونا از ما قویترن؟ دوتا کشور جنگ زده در ضمن کیروش هروقت بحث قرارداد پیش میاد میگه ما بهترین تیم اسیاییم و رنکینگ فیفاهم نشون دهندش ولی وقتی پای عمل درمیونه نیمه نهایی میشه ارزمون. جالب نیست؟ منم واقعا متاسفم
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱:۳۷
18
15
پرسپولیس قهرمان
یک سری آدم منفی بین هم هستن که می گن ما آرزو مون نیمه نهاییه
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۲۶
11
19
پرسپولیس قهرمان
چه هنداونه بزرگی. ما آرزو مون نیمه نهاییه.
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰:۵۷
پاسخ
32
22
شیراز
سوریه خیلی سخت گل میخوره قابل توجه متخصصین فوتبال شانس اینو داره تا 4تای اخر بره مگر به ژاپن بخوره نره
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴:۵۶
پاسخ
6
60
مهدی
ما اگه به یک چهارم برسیم اونجا باید با ژاپن بازی کنیم یعنی اگه بتونیم به فینال برسیم که اگـــــــــه بتونیم شانس واسه قهرمانی داریم دوس داشتم با ژاپن تو فینال بازی میکردیم
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸:۰۷
پاسخ
15
77
سینا
تیمی که برای قهرمانی میره براش تفاوتی نداره با چه تیمی و کی بازی میکنه
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵:۲۲
2
34
m48
آره ژاپن و استرالیا و کره باید برن غاز بچرونن.
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹:۳۷
پاسخ
18
94
goler99
وات د فاز؟؟/ با بودن تیم هایی مثل ژاپن و کره و استرالیا هیچوقت سوریه ب فینال نمیرسه حالا بازم شاید ایران بره ولی بعید میدونم نهایتش تا 1/4 میریم.
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲:۱۵
پاسخ
46
64
امین خان کلهر
پیش بینی من اینه که سوم بشیم هرچند از صمیم قلب دوست دارم قهرمان بشیم
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶:۱۹
پاسخ
25
61
باباپنجعلی
در جام 2019 بازی سوم چهارمی نداریم!!
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶:۰۳
9
7
سیدمتین
ولی رویای ما حضور تو نیمه نهایی هستش
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴:۳۳
پاسخ
61
49
ققنوس سرخ
پس ژاپن و استرالیا و کره و عربستان و حتی امارات وقطر چغندرن که سوریه برسه فینال!
۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰:۰۰
پاسخ