سردار آزمون بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر روسیه شد

سردار آزمون بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر روسیه شد

2114
13:44
11 خرداد 1398
سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ در رده نخست ۱۰ بازیکن برتر خارجی فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه قرار گرفت.

به گزارش وب سایت نود، روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه فهرست 10 بازیکن خارجی برتر فصل 2019 - 2018 لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد که سردار آزمون رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

فهرست 10 بازیکن خارجی برتر  فصل 2019 - 2018 لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

1. سردار آزمون (ایران - زنیت سن‌پترزبورگ)

2. یاروسلاو راکیتسکی (اوکراین - زنیت سن‌پترزبورگ)

3. جفرسون فارفان (پرو - لوکوموتیو مسکو)

4. ماریو فرناندز (برزیل - لوکوموتیو مسکو)

5.گئورگ کریخویاک (لهستان - لوکوموتیو مسکو)

6. ویکتور کلاوسن (سوئد - کراسنودار)

7. واندرسون میشل (برزیل - کراسنودار)

8 . نیکولا ولاسیچ (کرواسی - زسکا مسکو)

9. هردور ماگنوسن (ایسلند - زسکا مسکو)

10. راوانلی سانتوس (برزیل - احمد گروژنی)

همچنین روزنامه اسپورت اکسپرس نتیجه نظرسنجی بهترین بازیکن فصل 2019 - 2018 لیگ برتر روسیه از نگاه بازیکنان را منتشر کرد که سردار آزمون پس از آرتم جیوبا، هم‌پستی‌اش در زنیت سن‌پترزبورگ رتبه دوم را به دست آورد.

2051

نظرات کاربران
نساجی کبیر
امیدوارم سردار ایرانی با همین شکل پیشرفت کند و در جام جهانی پیشرو اتفاقات گذشته را جبران کند.
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸:۱۱
پاسخ
0
6
علی تیم ملی
باریکلا به سردار که افتش باعث انگیزش برای پیشرفت شد
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۵۹
پاسخ
9
38
Wien
همه جوره داره جواب منتقدینش را میده،البته منتقد که چه عرض کنم،منقرض کلمه بهتریه.
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۱۰
پاسخ
11
38
عشقممم نیمار
واقعا حقش بود این عنوان‌..:-) امیدوارم سردارجون تصمیم‌درستی بگیره‌ و‌ بره لیگ انگلیس یا اسپانیا ..تا قبل اینک سنش بره بالا :-P چون‌الان‌در اوجه و‌ بهترین موقعیت برای رفتن ب یکی از این دو لیگ :-)
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۰۰
پاسخ
11
34
فوتبالی-قدیمی
فارغ از نظرات شما که محترمه، با نگارش شما نمی تونم ارتباط برقرار کنم. کلماتی که نیازه به "ه" دارند رو بدون اون می نویسی، مثل :ک، ب و برعکس مثل "الان تو اوجه". یکم حرف گوش بدی ضرر نداره. هرچی دوست داری بگو فقط فارسی رو درست بنویس
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹:۳۹
14
15
اشنا
یه سوال از پرسپولیسیها،واقعا عقیده دارن علیپور از ازمون بهتره یا واسه به زمین کوبیدن تیم ملی در جام جهانی و ملتها به خاطر این موضوع اینقدر حاشیه درست کردن؟شما پرسپولیسیها که با زیر پا گذاشتن عرق ملیتون اون هم به خاطر یک خارجی پر دوز و کلک ارزوی شکست تیم ملیتون در حساس ترین و مهمترین بازیهای ممکن رو کردین.
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۴۸
پاسخ
59
9
CR7
افتخاری دیگه واسه ایران... سپاس سردار
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۵۵
پاسخ
6
36
کیومرث
آفرین به سردار عزیز که پاسخ هم منتقدای بی منطقش رو داد . البته بعضی از منتقداش هم از روی دلسوزی و علاقه انتقاد می کردن از جمله خود من که انتقادم بهش به خاطر حضور بیش از حدش تو فضای مجازی بود و باز هم جا داره یادی کنیم از کی روش که نذاشت این سرمایه ملی زیر بار انتقادات جهت دار بسوزه .
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹:۰۱
پاسخ
9
29
تاج(عشق ابدی)
عجب.ولی من مطمئنم شجاع خلیل زاده بهترین بوده.این لیست هم مهندسی شده هست!ادمین
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۳۹
پاسخ
28
23
Aryan
پس چرا علیپور و شجاع خلیل زاده انتخاب نشدند؟؟؟؟!!!!فدراسیون فوتبال روسیه ضد پرسپولیس نمی خوایم نمی خوایم!
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۴۶