سردار آزمون در فهرست رسمی خریدهای تابستانی لاتزیو

سردار آزمون در فهرست رسمی خریدهای تابستانی لاتزیو

17890
09:36
27 تیر 1398
رسانه های روسی اعلام کردند تیم لاتزیو ایتالیا علاقه‌مندی دوباره خود را برای جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ ابراز کرده ست.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، سردار آزمون دوباره در فهرست خریدهای تیم لاتزیو ایتالیا قرار گرفته است. این تیم رمی باید خط حمله خود را تقویت کند و سردار آزمون 24 ساله یکی از گزینه‌های خرید است. فرناندو لورنته، مهاجم پیشین تیم تاتنهام انگلیس و آندره‌آ پتانی، مهاجم تیم اسپال نیز دیگر نامزدهای تیم لاتزیو برای خط حمله هستند.

بر اساس این گزارش، سردار آزمون زمستان گذشته با قراردادی 12 میلیون یورویی از روبین‌کازان به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست. او تا سال 2022 میلادی با زنیت قرارداد رسمی دارد و بعید به نظر می‌رسد در تابستان جاری این تیم را ترک کند زیرا در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهند کرد.

2051

نظرات کاربران
peek
لاتزیوی روسیه ؟
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳:۳۴
پاسخ
42
41
کریستوفر نولان
تنوع هم نمیده هر پنج سال فقط لاتزیو
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۴۸
پاسخ
31
117
رائول
خخخ... یعنی هنوز هم کسی هست که این چیزا رو باور کنه؟!؟
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۱۲
28
50
HSV
جایی که موفقی رو نباید ول کنی . مهاجم توی تیمهای ضعیف نابود میشه مثل جهانبخش
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵:۴۷
پاسخ
12
111
میم
بابا بس کنین خخخخخ این سالی چند بار میره لاتزیو و لیورپول خود مدیراشونم انقدر نمیرن تو باشگاهشون خخخخخ
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹:۱۹
پاسخ
41
107
علی رضا
اینم سالی سه بار می ره لاتزیو‌ دو بارهم می ره لیورپول آخرشم بر می گرده روسیه!
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸:۲۳
پاسخ
51
239
بهروز
تهشم قهر میکنه از تیم ملی :))
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۳۹
36
91
نیما
دقیقا مثل بیرانوند که سالی 3 بار داره میره اروپا تهشم میمونه پرسپولیس
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۴۸
49
113
TT فراتر از باشگاه
از بازیکنای شما بهتره که بین قطر و ترکیه و پیروزی رد و بدل میشن
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۱۰
104
106
رضا
سردار آزمون الان 5 ساله هرسال از لاتزیو آرسنال لیورپول آژاکس پیشنهاد داره اما بین روستوف و روبین ترانسفر میشه!
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۵۰
پاسخ
42
220
فقط یوونتوس
خدا کنه بره لاتزیو تا سری A جذابتراز هر لیگی باشه واسه ما
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴:۰۹
پاسخ
50
122
سهیلا تهرانی
ولی علیپور اقای گل جهان
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶:۳۳
پاسخ
84
170
زانیار
تبریزی اقای گل جهانه
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷:۱۲
89
37
ramin
همون روسیه براش مناسبه جایه دیگه نمیتونه گل بزنه.. باز اگه جهانبخش بود میگفتیم اره خواهان زیاد میتونه داشته باشه
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۵۹
پاسخ
95
67
علی بارساا
خخخ جهانبخش ..... یاشاسین سردار تورکمن
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۴۲
64
40
احسان
بله مث میلاد محمدی که بالاخره به سلتیک پیوست و شاگرد جرارد شد سردارم بالاخره میره لاتزیو خخ
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۰۶
پاسخ
41
105
علی ایزد
داداش اون رفت خنت بلژیک :)
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۴۵
8
31
اکبر تاجی
امسال باید زنیت بمونه. راحت میتونه آقای گل بشه و یه آمار خوب گلزنی درست کنه. اینجوری بعنوان اقای گل روسیه و یه گلزن حرفه ایی میتونه راحت بره یه تیم در حد بایرن و لیور و ...
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰
پاسخ
37
87
mohammad
آخرش هم به یه تیم دیگه روسی میره:)
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵:۴۰
پاسخ
34
80
با افتخار استقلالی ام
خب لاتزیو هم تو لیگ قهرمانان حضور داره قهرمان جام حذفی ایتالیا شد.. اما اگه یه فصل دیگه تو زنیت بمونه و بتونه مثل امسال خودشه ثابت کنه مطمئنا فصل بعد مشتری های پروپا قرص تری داره و با پیشنهادهای بهتری روبرو میشه
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰:۴۰
پاسخ
12
86
جلیل
از وقتی سردار رفته اروپا من سالهاست این خبر رو می شنوم ولی نمیدونم چرا هیچ وقت درست در نمیاد این پیش بینی ها ؟!!!!!!!
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸:۲۹
پاسخ
13
106
تاج
۵ساله لیورپول و لاتزیو دربدر دنبال سردار میگردن سردار بله رو نمیگه :)
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳:۴۵