سردار کمالی: بازیکن، خودسر نمی‌تواند بگوید برای سربازی به فلان تیم می‌روم؛ ما تصمیم می‌گیریم

سردار کمالی: بازیکن، خودسر نمی‌تواند بگوید برای سربازی به فلان تیم می‌روم؛ ما تصمیم می‌گیریم

4910
11:17
14 آبان 1396
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازیکن و باشگاه نظامی برای سربازی تصمیم‌گیرنده نیستند، ما تصمیم می‌گیریم.

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازیکن و باشگاه نظامی برای سربازی تصمیم‌گیرنده نیستند، ما تصمیم می‌گیریم.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، سردار کمالی درباره شایعه جدید در مورد تیم‌های نظامی برای جذب بازیکن، وضعیت ورزشکاران مشمول قهرمان و .... صحبت کرد.

* بحثی مطرح شده مبنی بر اینکه از سال آینده تیم‌های نظامی نمی‌توانند بازیکن سرباز به خدمت بگیرند. چنین چیزی صحت دارد؟

این صحبت‌ها شایعه است. باشگاه‌های نیروهای مسلح می‌توانند بازیکن سرباز بگیرند.

* بحث سرباز قهرمان به کجا رسید؟

سرباز قهرمان در فدراسیون‌های ورزشی مانند هندبال، والیبال، کشتی و ... می‌توانند بنا بر تقاضای وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌های خود مأمور شوند.

* فدراسیون فوتبال هم در این مجموعه قرار دارد؟

مشکلی ندارد، اما استفاده‌ای نشده است.

* اینکه گفته می‌شود با نظر سرمربی تیم ملی فوتبال، بازیکنانی که به آنها نیاز دارد، به عنوان نخبه معرفی شده و از سربازی معاف شوند، صحت دارد؟

چنین چیزی وجود ندارد. ورزشکارانی معاف می‌شوند که در المپیک جزو سه نفر اول، در مسابقات جهانی جزو دو نفر نخست باشند و در مسابقات آسیایی مدال طلا کسب کند.

* بحث بعدی، اظهارات بازیکنان فوتبال است که عنوان می‌کنند می‌خواهند از تیم خود جدا شده و به عنوان مثال راهی تراکتورسازی شوند.

این صحبت‌ها، فضای رسانه‌ای است. شنیده‌ام ورزشکاری گفته می‌خواهم به فلان تیم نظامی بروم. شاید بازیکن خودسر چنین حرفی زده باشد، در صورتی که تصمیم گیرنده او نیست.

* شاید باشگاه خواهان او، اقداماتی برای حضور بازیکن کرده است.

بله، ممکن است باشگاهی چنین کاری کند، اما تصمیم‌گیری در باشگاه صورت نمی‌گیرد. اینطور نیست که بازیکن و باشگاه با هم به توافق برسند و بازیکن هم سرباز آن تیم شود. تصمیم‌گیرنده ما هستیم.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس گفته که می‌خواهد در نیم فصل دوم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شود. چه واکنشی به صحبت‌های او دارید؟

چنین چیزی امکان ندارد. بازیکن برای اینکه بخواهد به تراکتورسازی برود، سپاه باید تقاضا کند و در صورتی که اعلام نیاز کرد، در چارچوب قانون بازیکن آنجا سرباز شود.

* با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی در سال‌های اخیر بازیکنانی زیادی را به عنوان سرباز به خدمت گرفته، خود به خود شایعات زیادی در رابطه با این باشگاه بوجود می‌آید.

درست می‌گویید و قطعا تذکر داده می‌شود که این کارها را نکنید، اما برخی مواقع پیش آمده که باشگاه به ما اعلام کرده که بازیکن خودسر در رسانه‌ها چنین موضوعی را مطرح کرده است. خود باشگاه‌ها جذب فلان بازیکن را انکار کرده‌اند. بنابراین باز هم می‌گویم که تصمیم گیرنده در رابطه با مسئله بیرانوند برعهده بازیکن یا باشگاه نیست، برعهده ما خواهد بود.

 

2051

نظرات کاربران
cnm
من نمیدونم چرا انقدر رسانه ها طرفدار یک باشگاه هستند ! حالا با انقدر حمایت بعد ده سال قهرمان شدند ! یه بازیکن گفته میخوام جدا بشم کل تیم پرسپولیس و رسانه های منتسب بهش زمین وزمان رو هم دوختند ! مگه گروگان شما هستند بازیکنا! طرف میخواد سربازیشو بگذرونه خیالش راحت بشه بره اروپا این کجاش بده گلر ملی ما دراروپا شاغل باشه !
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴:۳۴
پاسخ
86
37
درجوابEminem
داداش خیلی باحالی ! میگی بازیکن حق نداره بره خودش محل خدمتش رو انتخاب کنه بعد میگی بفرشتنش ملوان دسته یک ؟! الان که خودتم محل خدمتشو انتخاب کردی که ! گلر شماره یک تیم ملیه بایدم بفرستنش بهترین تیم نظامی که افت نکنه ! درضمن بازیکنی که قرارداد داره وقت خدمتش بشه باید بره همه سرباز بازیکنا قرارداد دارن ولی مشکل اینجاست که شما با پول بیت المال ستاره های لیگ رو جذب میکنید بعد مثل زندانی رفتار میکنید !پیکان الان سوم جدوله اگه منشا و نعمتی رو بازور پول نگرفته بودید ازشون امسال قهرمان لیگ میشدند بعد همیشه خدا طلبکارم هستید !
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰:۴۱
12
6
خطاب به امینم
شک نکن بیرانوند از تیمتون میره.. به زور نمیشه بازیکنی را نگه داشت..
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰:۵۳
12
4
تراکتور
دقیقا.. هر کی از این تیم میره بیرون بهش حمله میکنند..
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹:۲۱
13
4
خطاب به بالایی
سوزش قهرمانی مقتدارانه پرسپولیس هنوز خوب نشده ؟خوب بره کسی جلوش رانگرفته اون قراردادی که باباشگاه داره چی میشه گروگان نیستن ولی بایدیادبگیرن که به قراردادشون به باشگاه پایبندباشن شما بازیکنتون این جوری بخوادهرموقع دلش خواست بره اجازه میدین بره ؟درضمن این گلری که میگی بره دراروپاشاغل بشه به لطف دفاع مستحکم پرسپولیس اون کلین شیتهارابدست اورده وگرنه دروازبان خوبی نیست شما هم به فکرتیم خودتون باشیدوکاسه داغترازاش نباشید.ادمین بچاپ تابدونه
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷:۳۳
4
15
مجید
عزیزم همه طرفدار یک تیم پرقدرت بنام پرسپولیس کبیر هستن شما چرا رودخانه رو برعکس شنا میکنی؟بعدش هم شما خودتو ناراحت نکن.درست میشه
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۷:۱۳
25
36
علیرضا تابانی
.الکی بحث ها رو قاطی نکنید چه ربطی به گروگان گیری داره.اونجوریم نیست که شب بخوابی صبح پاشی بگی می خوام فلان کار رو بکنم.ایشون قرارداد بلند مدت دارند و اگر هم قصد سربازی رفتن داشتن باید اول فصل می گفتن.نه بازی استقلال خوزستان.هر چیزی قواعد و اصولی داره.اگر آخر نیم فصل بازیکن آزاد بود بحث فرق می کرد.
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷:۲۶
16
30
Eminem
گروگان نیست بلکه با تیم قرارداد داره.باید به قراردادش متعهد باشه.اروپا هم بره باید اول پول رضایتنامه رو به پرسپولیس بده.درکش برات خیلی سخته؟بدیهیات فوتبال رو بلد نیستی؟ جدای از رانت گرفتن سرباز که فقط برای تراکتوره ،نباید بازیکن خودش تیمش رو انتخاب کنه.مگه بقیه جوونهای مردم خودشون محل خدمتشون رو انتخاب میکنن؟؟ این آقا هم باید بفرستن فجر و ملوان.انقدر بهترین سربازها رو دادن به تراکتور و ته مونده بازیکنهای سرباز بی کیفیت رو دادن به فجر و ملوان که این دو تیم ریشه دار به دسته یک سقوط کردن.(حتی شریفی قرار بود بره ملوان که تراکتور با اعمال نفوذ گرفتش).
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳:۰۱
18
43
حرف حق
اینکه چه کسی تصمیم گیرنده است رو ما نمیدانیم ولی اینو میدانیم که همچون گذشته این بازیکنان سر از تراکتورسازی در میارن
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵:۱۳
پاسخ
10
92
MRN
سردار عزیز لطف کنید این تازه به دوران رسیدها رو بفرستین تیمهای نظامی که تو لیگ برتر حضور ندارن ، هم درس عبرت میشه واسه دیگران هم به تیمهای شهرستانی لیگ برتری که امکان جذب سرباز ندارن ظلم نمیشه
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴:۲۹
پاسخ
15
92
6 ابوالفضل
جناب بیرانوند
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹:۴۱
پاسخ
6
54
دختر پرسپوليسي
انشالله تراكتور سقوط كنه همش بازيكنارو تحريك ميكنن ادمين لطفا
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹:۱۹
پاسخ
43
102
درج تی بی افتخار
دستمون توپوست گردونمیمونه رادوراداریم 100برابراین تعصب داره اون دسته 1برازنده تیم پرروهای لیگه درحسرت جام موندن
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۷:۳۹
2
3
ج علی تراکتور
شمافعلایه لیوان اب یخ بخوربعداوج گرفتن تراکتورت پیش کش هنوز بعداز 9سالی که امدین لیگ برتردرحسرت جام موندین شماراچه به کری خوندن باتیم پرافتخارپرسپولیس بزرگ
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳:۳۶
7
19
تی
انشااله پرسپولیس بره دسته 1.. همون جایی که بودین و با خرید امتیاز یه تیم دیگه تونستین بیاد لیگ برتر.. درضمن بیرانوند اگر تراکتور هم نره درهرصورت میره به یه تیم نظامی برای سربازیش و دست شماها میمونه تو پوست گردو..
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷:۱۲
17
6
علی (تراکتور بارسا)
با عرض معذرت هیچ وقت از پرسپولیس به ما خیری نرسیده ولی اکثر اسطوره هاتون ترک زبانن و سابقه بازی تو تراکتور را دارن و از تیم ما گرفته این . پارسال دو تا بازیکن دادین که شکر خدا اونا هم برامون بازی نکردن تا منتی سرمون نذارین. امسالم التماس کنین ازتون بازیکن نمیگیرم همون بیرانوندتون ماله خودتون ما نیازی به بازیکنای شما نداریم خودشون التماس میکنن بیان ولی باز نمیگیریمشون . در ضمن اون پنج باخت پیاپی جلوی تراکتور امیدوارم هیچ وقت یادتون نره بزودی و با اوج گرفتن دوبارمون یه پنج باخت پی در پی بهتون تحمیل خواهیم کرد . لطفا چاپ کن
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۹:۱۹
64
33
علی
بیرانوند و باریکنای دیگه ارزوشونو تو تراکتور سرباز باشن شما هم از این خوابها زیاد دیدی ولی فقط یه خوابه نه واقعیت.
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹:۴۶
42
26