سرمربی برایتون: بی‌صبرانه منتظر همکاری با جهانبخش هستم

سرمربی برایتون: بی‌صبرانه منتظر همکاری با جهانبخش هستم

15268
22:11
03 مرداد 1397
سرمربی تیم برایتون انگلیس از نهایی شدن انتقال علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی ابراز خوشحالی کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود -  سرمربی تیم برایتون انگلیس از نهایی شدن انتقال علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی ابراز خوشحالی کرد. 

به گزارش وبسایت نود،به نقل از سایت رسمی باشگاه برایتون انگلیس، کریس هوتون پس از امضای قرارداد 5 ساله باشگاه برایتون با علیرضا جهانبخش گفت: خوشحالیم که می‌توانیم ورود علیرضا جهانبخش به باشگاه برایتون را تبریک بگوییم.

سرمربی تیم برایتون افزود: به طور کلی خوشحالیم که سرانجام موفق شدیم این انتقال را در نهایت به پایان رسانیم. علیرضا جهانبخش بازیکنی است که که از او آگاهی کامل داشتیم و چندین سال تحت‌نظر ما بود. تطبیق‌پذیری او می‌تواند توان خط حمله برایتون را افزایش دهد. جهانبخش می‌تواند در موقعیت‌های گسترده‌ای یا هافبک تهاجمی بازی کند. الان هم بی‌صبرانه منتظر همکاری با او هستم.

علیرضا جهانبخش امشب (چهارشنبه) با عقد قرارداد 5 ساله‌ای تا سال 2023 میلادی به ارزش 25 میلیون یورو به تیم برایتون انگلیس پیوست.

 

1004

نظرات کاربران
مرتضي
اميدوارم بدرخشي و تو تيمهاي بزرگتر ببينيمت امثال سوارز هم مثل تو اقاي گل ليگ هلند شدند و در بهترين تيمها بازي كردند اميدوارم تو هم مثل انها در بهترين تيمها بازي كني
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۳:۵۰
پاسخ
1
30
چلسی و لیورپول عشقمن
سلام علیرضا خوش اومدی ب لیگ جزیره امیدوارم تو تیمت بدرخشی مخصوصا هفته دوم جلوی یونایتد خلاصه اینجا بهترین جاست برا دیده شدن چون بیشترین پخش فوتبال رو لیگ جزیره داره
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۵:۳۲
پاسخ
4
23
alias
با سلام.. خدارو شکر میکنم که علیرضا جهانبخش واقعا از اون دسته از بازیکنانی بود که بسیار تلاش کرد.. و هم‌چنین حرفه ای کار کرده و به فوتبال خودش ادامه داده و میده.. حقش هست واقعا.. مثل سردار آزمون نیی ک با روان تموم ملت بازی می‌کنه.. همش درگیر حاشیه هست..اما از پتانسیلی ک واقعا فوق‌العاده هست کمکم نمی گیره....حیفه.
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۱:۱۹
پاسخ
2
29
✔✰✰سجاد✰✰✔ ✰S47✰
عشقی علیرضا.... همه ایران حامی شماست. بهترین بازیکن تاریخ ایران باید بشی و میشی حتما
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۸:۵۷
پاسخ
3
34
هادی
به نظر من انتخاب خوبی کرد این فصلم برایتون یه شارژ مالی شده که با اون جهانبخش+۰گچند تا بادزیکن بهتر گرفته و در نتیجه از تیم ۱۵پارسال بهتره
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۷:۵۳
پاسخ
2
29
ايرج
و ما هم بی صبرانه برای درخشش جهانبخش لحظه شماری می کنیم. او هم توان و هم لیاقت بزرگتر شدنو داره.
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۰:۰۱
پاسخ
2
40
کیومرث
به به هزار ماشاء ا... جهانبخش عزیز ، مزد صبوری ، تلاش و همینطور تواناییاتو داری می گیری . خیلی خیلی خوشحال شدم ، انشاء ا... موفق باشی . لیگ جزیره الآن دیگه دیدنش لذت دو چندان داره .
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۷:۵۵