سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد؛ ویلموتس بامداد چهارشنبه در ایران

سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد؛ ویلموتس بامداد چهارشنبه در ایران

12737
00:06
25 اردیبهشت 1398
با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد.

به گزارش وب‌سایت نود، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرد که مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق شالکه و بلژیک، جایگزین کارلوس کیروش شد و هدایت تیم ملی ایران برعهده گرفت.

قرار است این سرمربی تا ساعاتی دیگر به همراه مربیان مدنظرش وارد ایران شود تا در آخرین جلسه مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کند.

 

بررسی کارنامه سرمربی جدید تیم ملی

4416

نظرات کاربران
مسعود گل باشی
جالبه هرچی که تکذیب میشه به دوساعت نمیکشه تایید میشه. چه مربی گرانبهایی واقعا مربی پرافتخار که میگفتن این بود ؟با 1/5 میلیون خب کیروشو نگه میداشتین اصلا مربی داخلی میاوردین ازاین بهتر بود
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۴:۰۰
پاسخ
51
212
ایمان
ای ول خوبه مربی پر هیجان و جذابیه...ازین پیرمردا مث توشاک و اینا نیاوردن....خوب نتیجه میگیره و محبوب میشه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۲:۰۱
پاسخ
128
91
مهران
آقا ما ویلموتس و نمیخوایممممممممم... به درد نمیخوره... بخدا علی دایی و جواد نکونام و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی خودمون از این آقا تو دنیا سرشناسترند...
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۷:۰۴
پاسخ
149
72
حسین
بدون اغراق سطحش پایین تر از کیروش هستش
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۶:۲۲
پاسخ
49
251
شهرضا
تو رو خدا با این قرار داد نبندید تیم ملی و به فنا میده..‌ بخدا آقای قلعه نویی یا علی دایی یا فرهاد مجیدی یا علی کریمی یا یحیی گلمحمدی یا آقای تاتار یا حتی حاجی مایلی کهن و مجید خان جلالی از ویلموتس بهترند... بخدا پول ملت و به باد ندید... تو رو خدا یکی به داد ما برسه... این کیه آوردند... بخدا شفر و برانکو سرشناستر هستند... بخدا زاکرونی و میاوردند شرف داشت به این... خدا بخیر کنه...
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۴:۲۹
پاسخ
70
104
حقیقت
ایشون به سرعت با باخت های پیاپی برکنار میشن... شکست نقطه مشترک تمامی سوابق مربیگری شونه...
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۴:۲۲
پاسخ
41
127
عشقممم نیمار
الان حال یه نفر با این خبر دیدنیه :-) در ضمن ..من خیلی کارنامه ویلموتس سرچ‌کردم ..و فهمیدم ک‌ چ‌از لحاظ فنی و‌ چ‌ تاکتیکی ..نصف کیروش جون‌ نیس و کلا بدرد نمیخوره ..حتی نتونست ساحل عاج با ستارهاشه ..ب جام جهانی ۲۰۱۸ برسونه و مراکشی اومد بجای ساحل عاج ب جام جهانی صعود کرد ک‌خودمون بردیمش تو‌جام جهانی ..ینی مراکش ..حالا خودتون تصور کنین ک عاقای ویلموتس در چ‌ حده :-)
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۳:۵۱
پاسخ
105
95
متعصبین کور
بلژیکی ها خودشون رفتن از اسپانیا سرمربی اوردن و سرمربی بومی خودشون رو قبول ندارن!! ما رفتیم از بلژیک سرمربی اوردیم!! به این میگن اتاق فکر!!! دقیقا شده ضرب المثل گنجشک رو رنگ میکنن بجای قناری میفروشن!!!!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸:۱۱
پاسخ
32
148
جرج بست (بیتل پنجم)
یه سوال، الان مربی دیگه ای نبود که این بنده خدا رو آوردین ...!!!؟؟؟، به شخصه ترجیح میدادم، به جای این آقا، شاهکارایی مثل ونتورا سرمربی تیم ملی_مون باشن ...!!!، فکر کنم بدتر از این آقا کسی نبود که انتخابش کنن ...!!!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۵:۴۴
پاسخ
18
101
Arash Asadi
و فاتحه فوتبال بخونید خداحافظ اولی تو اسیا خداحافظ جام جهانی قطر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۱:۴۳
پاسخ
35
109
تیریختور .،بیوک
به امید موفقیت. تیم ملی کشورمون.. با بدبینی گفتم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۰۹
پاسخ
11
76
سید مهدی
به دو شرط نتیجه میگیره.اول اینکه قرارداد حداقل پنج ساله باشه،دومم اینکه کاملا اختیار تیمهای پایه را داشته باشه.چون مربی هستش که از فوتبال روز خبر داره،قیمتشم مناسبه و فدراسیون می‌تونه چند سال نگهش داره،و از همه مهمتر استعداد یابه،که خیلی به درد تیم ملی بزرگسالان و تیمهای پایه میخوره.به امید کشف نسل جدید و طلایی فوتبال ایران.از الان تلاش برای موفقیت در جام جهانی قطر و 2026
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۸:۰۷
پاسخ
64
58
Wien
یکی از خاطرات ویلموتس در تیم ملی بلژیک: در اردوهای تیم ملی بلژیک،مجبور بود برای ناینگولان بازیکن تیم ملی بلژیک در هتل،حتما اتاق با ایوان و تراس بگیره،چون ناینگولان سیگاری بود و دلش میخواست در اردوها هم سیگار بکشه،وقتی رسانه ها از اینکار ویلموتس انتقاد کردن که چرا اجازه میده بازیکن تیم ملی در اردوها سیگار بکشه،گفتش که ناینگولان به روزی ۶،۵ نخ سیگار عادت داره و اگه نکشه،تمام اتاق را بهم میریزه. ویلموتس از نظر مبارزه با بازیکن سالاری قدرت زیادی نداره،البته چون بازیکنان بلژیک حرفه ای بودند،زیاد با مشکل برخورد نکرد،اما اینجا سرزمین عجایب هستش و اتفاقا بازیکنان ایرانی به قلیون کشیدن تمایل زیادی دارند و دیگه اینکه،این بازیکنان هفت سال زیر نظر کی روش بودند،مربی که دیسیپلین عجیبی در تیم ملی بوجود آورده بود و هفت سال زحمت کشیده بود که نظم و دیسیپلین را به بازیکنان ایران دیکته کنه،حالا بازیکنان از زیر فشار آن نظم و دیسیپلین خارج شدن و یه همچین مربی را بالای سر خود دارند،امیدوارم ویلموتس بتونه این بازیکنان را که میانه خوبی با تظم ندارند را کنترل کنه.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۵:۴۶
پاسخ
9
129
آفتاب پرست
در ستایش مربی جدید یکسری جوک میگم همه با هم بخندیم: "سرمربی جدید یه برند خواهد بود!!"،"سرمربی جدید بزرگتر از کیروش خواهد بود!"،"سرمربی جدید سابقه و کارنامه درخشانتری از کیروش خواهد داشت!"،"با دستمزد کیروش سرمربیان بزرگتری رو میتونیم بیاریم!!"، "انتخاب سرمربی جدید با دقت و جدیت و نهایت کارشناسی انجام خواهد شد!!!" و در نهایت جوک قرن: " درخشانتر طلوع خواهیم کرد!!!"
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۴:۵۳