سرمربی عراق: امیدوارم برابر ایران هم همینطور بازی کنیم

سرمربی عراق: امیدوارم برابر ایران هم همینطور بازی کنیم

6602
19:44
22 دی 1397
سرمربی تیم ملی عراق ضمن خوشحالی از نتیجه کسب شده برابر یمن، ابراز امیدواری کرد این تیم برابر ایران هم خوب ظاهر شود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از الیوم، تیم ملی عراق با برتری برابر یمن صعود خود را به مرحله بعد جام ملت های آسیا قطعی کرد و برای سرگروهی، ایران را در بازی سوم پیش دارد.

سرچکو کاتانچ سرمربی عراق بعد از دیدار برابر یمن گفت: از نمایش بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. عملکرد خوبی برابر یمن داشتیم و توانستیم به برد خوبی هم دست یابیم. من امیدوارم تیمم در بازی پیش روی برابر ایران هم همینطور ظاهر شود و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. یمن برای کسب امتیاز برابر ما قرار گرفت ولی خوشبختانه زود توانستیم به گل اول دست یابیم و شرایط در ادامه برای ما آسان تر شد. تحلیل خوبی از تیم حریف داشتیم و می دانستیم که یمن فوتبال فیزیکی به نمایش می گذارد و بازیکنانم با ارائه بهترین شیوه ممکن توانستند به برد دست یابند.

1870

نظرات کاربران
Mahdi
عراق میخواد مارو با طارقی ببره که تو لیگ ایران دروازه خالیو زد به یار خودی (صیادمنش)!!!!واقعا خنده داره. عراق از ویتنام بیشتر گل میخوره چون مطمئنا در حد ویتنام اتوبوس جلو دروازه نمی زارن
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱:۳۰
پاسخ
19
113
رونالدینیو
عراق که با باخت هم به دور بعد صعود میکنه تمام تلاشش رو برای بردن از ایران و صدرنشینی خواهد کرد و بازی خیلی قشنگی میشه.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴:۱۰
پاسخ
3
121
Asad
ایران یه پای فیناله محاله ببریش
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸:۲۸
پاسخ
15
137
عشقممم نیمار
وقتی سرمربی عراق می بینم ... یاد جمله معروفش ک گفت « کاش ..۱۱تا طارق همام در زمین داشتم‌» میفتم :-) در نورد بشار رسن هم‌..هرچی گشتم‌..نتونستم‌ سخنی از سرمربی عراق دربارش پیدا کنم :-)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹:۳۱
پاسخ
106
15
رضا
شما همونایین که تو روز از تیم ملی حمایت میکنین شبها دعا میکنین بیرانوند گل بخوره از همام شرم آوره واقعا تو روزنامتون هم با افتخار چاپش میکنین
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۱:۵۲
0
102
صدرا
والا ما هم امیدواریم! اگه اینجوری بازی کنید 100 در 100 میبریم!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳:۰۵
پاسخ
4
102
ضد پرچم ژاپن
فقط بشار رسن عشق ما پرسپولیسی هاست
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶:۳۷
پاسخ
12
106
ایرانی
عراق اماده باش ما داریم می یام چهار سال پیش کلی اشک ریختیم اما ایندفعه فرق داره
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴:۱۴
پاسخ
20
238
جف شیش. زنده باد تیم ملی بجز کیروش
مقابل ایران اینجوری بازی کنی که لوله شدین بدجور منتظر این بازی هستم بزنیم 4 تایشون بکنیم.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱:۵۲
8
106
کاردل
ما هم امیدواریم.اینجوری که امروز و بازی با ویتنام بازی کردین رو اگر جلوی ما هم بازی کنین 3 تا حداقل رو شاختونه!البته برای ما فرقی نداره.ادمین
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶:۱۰
پاسخ
14
171
کی روش
والله حیف بازیکنان عراق مربی حرفه ای نیست از نظر فنی و دیپلسین بعد از بازی با ویتنام بازیکنان عراق با شبکه قطر صحبت کردند که یک مربی حرفه ای مانع این کار می شد یمن به این ضعیفی مقابل شما بازی داخل بیست دقیقه اول باخت و گرنه بعد از آن مقابل یمن حرفی برای گفتن نداشتید گل های عراق روی کار فردی بودند تاکتیک تیمی عراق پایین بود
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱:۱۳
پاسخ
10
121
ایداسادات25بهمن1380
کی روش جوری زمینه رو آماده کرده که حتی اگر به نیمه نهایی (با وجود راه آسون اون) هم نرسه، همین شماها می آیید و می گید : کی روش بهترین مربی دنیاست و 8 سال دیگه بمونه!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷:۳۲
89
27
ایداسادات25بهمن1380
خخخخخخ همین عراق کیروش حذف کرد
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲:۳۹
84
26
ارتش 65میلیونی
مطمئن باش به ایران میبازید، فکر کنم 3 بر 1 بازنده بازی با ایران باشید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱:۵۰
پاسخ
22
149
Fire power
خخخخ آره به همین خیال باش. چهار سال منتظر بازی با شما بودیم که تلافی دور پیشو سرتون دربیاریم.البته امیدوارم باز هم مثل سنت دیرنتون هی خودتونو زمین نندازید و جوونمردانه بازی کنید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۵۸
پاسخ
15
148
جواذ
مثل نیمه دوم بازی کنید عشقه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۳:۴۵
پاسخ
10
108
عارف پرسپولیسی متعصب
احسنت بر سرمربی عراق، تا وقتی بازیکنایی مثل بشار و طارق هستن کیروش عمرا بتونه عراقو ببره. ادمین لطفا بچاپ حرف بدی نزدم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷:۴۰
پاسخ