سرمربی علیرضا جهانبخش برکنار شد

سرمربی علیرضا جهانبخش برکنار شد

4964
13:21
23 اردیبهشت 1398
سرمربی برایتون به خاطر کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، سایت باشگاه برایتون انگلیس خبر داد که کریس هیوتن، سرمربی تیم را به خاطر کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.

تونی بلوم، رئیس هیات مدیره برایتون درباره این تصمیم گفت: هیوتن در 4 سال و نیم گذشته عملکرد خوبی را در برایتون داشت. اولا استقرار و ثبات را برای تیم به ارمغان آورد. ما را به لیگ جزیره رساند و دو فصل متوالی جایگاه ثابتی کسب کرد. هیچ شکی نیست که این تصمیم یکی از سخت ترین تصمیمات بود. اما به خاطر نتایج نیم فصل دوم این تصمیم در نهایت گرفته شد. ما در 23 بازی گذشته تنها 3 برد داشتیم و این بد بود.

علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان به درخواست هیوتن در ابتدای فصل از آلکمار به برایتون منتقل شده بود.

1870

نظرات کاربران
رضا
بهتر امسال جهانبخش وبرایتون وخودش را یه جا نابود کردش امیدوارم که علی هم به یه تیم.خوب از سری آ ایتالیا یا لالیگا اسپانیا ویا بوندس لیگا بره ودوباره به اوج برگرده
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۲۱
پاسخ
3
1
آفتاب پرست
مالک برایتون طرفدار لیورپوله و حتی قبل از بازی وعده پاداش برد رو به تیمش داده بود!!! اما باخت مفتضحانه جلوی سیتی کار خودشو کرد!!! هرچند هفته ها قبل باید اخراج میشد!!! شما فکر کن 23 تا بازی بکنی 3 تاشو ببری!!! یعنی فقط تیمو یه جور میچیده که نبره!!!
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶:۱۸
پاسخ
6
31
حسام
اینا چرا سقوط نکردن؟!جهانبخش 100تا بازی دیگه هم فیکس بازی کنه فایده نداره.بهتره که یه تیم تو المان جور کنه..اینجوری ادامه بده لیگ ستارگان قطر.چین.لیگ برتر ایران انتظارشو می کشه
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶:۱۲
پاسخ
29
12
رائول
با این کیفیت که جهان بخش از خودش نشون داده، حتما در لیست خروج قرار می گیره، یک فصل، بدون گل و حتی بدون یک پاس گل
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲:۰۴
پاسخ
38
13
jd.dri
چقدر نابغه ای تو ؟!!!!!!! اخراج سرمربی برایتون بهترین دلیل برای لیاقت جهانبخشه که چون سر به زیر و نجیب بود و اعتراض نمی کرد از دقیقه 60 به بعد تعویض میشد در حالیکه بهترین عملکرد رو بین همبازی هاش داشت ... هیوتن نشان داد که اسیر باند بازی بازیکنان قدیمی تیمشه و این مسئله هنگام ضربه کاشته علیه سیتی کاملآ معلوم بود ... جهانبخش التماس میکرد که بزارن اون ضربه رو بزنه ولی بازیکنان دیگه قبول نکردن ...یاد برانکو تو تیم ملی می افتم که باند علی کریمی و مهدوی کیا به آقای گلی علی دائی حسادت می کردن و بهش پاس نمیدادن تا تعداد گلهاش به عدد 110 که نام علی در حروف ابجد هم هست نرسه !!!!!!!
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴:۱۱
50
23
شهاب
از وقتی جهانبخش رفت اونجا این طوری شدن.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۱۲
پاسخ
46
6
طاهاprs
ب امید اینکه سرمربی هجومی ب کار بگیرن تا بازی جهانبخش هم ب چشم بیاد و برگرده ب اوج
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳:۵۲
پاسخ
2
60
Amir
حالا این شد یه شمشیر دو لبه برای علیرضا...ممکنه مربی بعدی جهانبخشو از بند دفاع آزاد کنه و فصل بعد شاهد درخشش باشیم...یا اینکه مثل مربی ناتینگهام که کریم رو بازی نداد جهانبخش رو با بهانه عملکرد ضعیف بزاره کنار....با تمام وجو امیدوارم جهانبخش فصل بعد بتونه عملکرد ضعیف این فصلو به فراموشی بسپاره...
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳:۳۵
پاسخ
1
47
پویا
عزیزم گرونترین خرید تاریخ باشگاه رو به این راحتیا نمیزارن کنار...علیرضا همیشه براش زمان میبره تا خودش رو وفق بده بیاد بیارین اولای انتقالش به نایمخن و آلکمار رو حتی تو تیم ملی هنوز خوب جا نیافتاده...عادت خوبی نیست که یه فصل طول بکشه برا وفق دادن ولی خوب اینجوریه دیگ
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۴۵
0
5
jd.dri
عملکرد ضعیف ؟!!!!!! جهانبخش بهترین بازیکن برایتون بود ولی مربی شون باند باز بود و از نجابت جهانبخش سوء استفاده می کرد البته برعلیه نتایج تیم خودش !!!!!! بگفته هاشمی مقدم مدیر برنامه هاش الآن پیشنهاد داره از یه تیم بزرگ انگلیسی ولی جهانبخش عادت نداره محیطی رو که بهش عادت کرده عوض کنه ... فکر می کنی یه تیم بزرگ باندازه جنابعالی نمی فهمه که میخواد جذبش کنه ؟!!!!!!!!!!!!!!!
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴:۲۰
4
12
عشقممم نیمار
این شاید خبر بدی برای جهانبخش باشه ..چرا ؟؟ ..چون شاید سرمربی جدید ..اعتقادی ب جهانبخش نداشته باشه و شایدم‌ داشته‌باشه :-)
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۲۱
پاسخ
50
13
یار کردستانی
داداش حرف درستتم رای منفی میخوره...مظلومیییی واقعا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۴۹
2
4
صالح
بخشکی شانس. هرچند هر مربی هم بیاد سعی میکنه از گرونترین خرید تاریخ باشگاه استفاده کنه.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸:۵۸