سرمربی پیشین تراکتورسازی ایران را ترک کرد/ مذاکرات تقوی و نساجی به بن‌بست خورد

سرمربی پیشین تراکتورسازی ایران را ترک کرد/ مذاکرات تقوی و نساجی به بن‌بست خورد

5098
11:38
22 دی 1397
محمد تقوی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ایران را ترک کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، محمد تقوی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از کناره‌گیری از سمت خود در این تیم، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد.

تقوی در حالی بامداد امروز ایران را ترک کرد که پیش از این اعلام کرده بود اگر با تیمی برای نیم‌فصل دوم به توافق برسد در ایران خواهد ماند و در غیر این‌صورت کشورمان را ترک خواهد کرد. به این ترتیب،‌ خروج تقوی از ایران نشان می‌دهد، او با هیچ تیمی برای نیم‌فصل دوم به توافق نرسیده و شایعات حضور این مربی نیز در تیم نساجی منتفی است.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تقوی در چند روز گذشته مذاکرات خوبی هم با مدیران باشگاه نساجی داشت، اما به دلایل نامعلوم حضور او در تیم مازندارنی منتفی شده است.

2051

نظرات کاربران
و این است تراختور...
تقوی در اون حد نبود که سرمربی تراختور بمونه ...بهتر که رفت البته بااا نهایت تشکر از زحماتش
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷:۳۷
پاسخ
4
17
عشقممم نیمار
امیدوارم ..تراکتورسازی ..از اینک ..تقوی از دست دادن ...یه روزی پشیمون نشن :-P
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹:۴۰
پاسخ
32
25
و این است تراختور...
من که میدونم چراا این حرفو میزنی !!! ناراحتی شماها از اینه که چرا تقوی رفت چون قراره سرمربی بزرگتری بجاش بیاد و دیگر هییچ...تقوی در حد آنالیزوری خوب بود ب نظر من مربی بودنم براش زیاد بود چ برسه ب سرمربی گری
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۳۹
4
11
R
جناب تقوی ممنونم از همه زحماتی که برای تیممون کشیدی امیدوارم هر جا که خواهی بود موفق باشی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹:۵۹
پاسخ
6
34
آرش
از زحمات شما ممنونیم ، و آرزوی موفقیت در آینده، یاشاسین تقوی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱:۳۴
پاسخ
5
27
arash_trt
تقوی یه کم به دلایل نا معلوم جو گیر شده نمیدونم هنوز معنی مربی موقت رو درک نکرده بود یا چی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۵۶
پاسخ
48
59
فریبا
کاش میومد استقلال . مربی بسیار خوب و با دانشی هست.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴:۵۷
پاسخ
46
32
Ttخاص
حاضرین شفر رو اخراج کنید و تقوی بشه سرمربی؟؟؟؟چون ایشون گفته دستیار هیچ مربی نمیشم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴:۰۰
5
31
تراختوری زنجان
به سلامت، تراختور خیلی بزرگتراز تقوی هاست، یاشاسن تراختورکبیر
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱:۱۸
پاسخ
102
37
مسعود
خداحافظ مرد بزرگ موفق باشی از نظر فنی و اخلاقی یه حرفه ای هستی .
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳:۳۲
پاسخ
13
64
alireza
مربی خوبی بود مربیای کاربلد متاسفانه جایی تو فوتبال ایران ندارن فوتبال ایران شده پول پول و پول
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳:۵۸
پاسخ
22
54
مهرداد
همه جای دنیا مربیان اول دستیار بودند بعدش کم کم رشد می کنند. تراکتور با این بازیکنا بدون مربی هم همین نتایج تقوی رو می گرفت. ضمن اینکه بازی آخر با فولاد صد درصد تقوی مقصر بود.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۵۱
پاسخ
65
31
عباس
با توشاک نتیجه نگرفتن حالا میگین بدون مربی هم این نتایج رو میگرفتن . یه بار دیگه بازی با پیروزی تو تهران رو ببین خالیفسور شده بود تماشاچی کمک داور بدادش رسید تازه بدون چن بازیکن اصلی بعدا نظر فنی بده
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰:۵۳
19
12
مدیوماه پرسپولیسی
خوبه این بابا چند روز نشست رو نیمکت تراکتور ، دیگه خدا رو بنده نیست . به نظرم این بنده خدا هنوزم فکر می کنه تراکتور بیاد سراغش التماسش رو بکنه . نساجی هم خیلی اینو نمی خواست و مذاکراتشون هم خیلی جدی نبوده .
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴:۳۱
پاسخ
67
12
مرتضی
واقعا تاسف انگیزه شاید تراکتور مربی بیاره که بهتر هم نتیجه بگیره البته شاید اما اقای زنوزی نشون داد که هیچی از فوتبال نمیدونه و فقط پول گنده داره مثل هدایتی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳:۴۴
پاسخ
110
97
و این است تراختور...
مرتضی عزیزم تاسف خوردن شما ب خاطر از دست دادن تقوی نیس تاسف شما برا اینه که تراختور روز ب روز داره قوی تر میشه تیم شما داره در جا میزنه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴:۲۴
1
9
درجواب مرتضی
تقوی پارسال آنالیزور پدیده و مهاجرانی بود حالا انتظارداری یکشبه بشه سرمربی اونم تراکتور ! تقوی سالهاباید دستیاری کنه وتجربه کسب کنه مثل باقری تو پرسپولیس مجیدی تو استقلال ، نتایج چندبازی تراکتور هم بخاطر،ستاره هاش بود وگرنه عیار تقوی جلوی قطبی مشخص شد تقوی میتونه از دسته یک شروع کنه اگه فکر میکنه باید سرمربی باشه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹:۱۹
11
18
بی نام
شما کجای فوتبالی که نظر میدی ؟ مگه باشگاه بی صاحاب هست شخص زنوزی بگه چ میکنم چ نکنم ؟ مورد توسط تیم فنی و بعضی مشاورا و یه شخصایی که اصلا نمیدونید کی هستن انتخاب میشن و میگن زنزوی پول میده میخره ، البته شما هم مثل اینکه ناراضی هستید از این که مربی بی تجربه ای مثل تقوی رفته و کشتیتون به گل نشسته !! نتیجه تراکتور بخاطر حمایت هواداراش بو و بازیکنای با تجربش نه تقوی ! دوتا مهاجم نیست شدن تقوی دو بازی آخرو گند زد ! این کجاش شبیه سرمربیه آخه ؟؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱:۴۷
6
11
سولدوز تراختور
داداش گلم خیلی دلت به حالش میسوزه ببر به جای برانکو یا شفر سرمربیش کن. دیگه بزرگتراز کی روش که نیست سالها دستیار بود.ایشون اولین باره کمک مربی شدن پارسالم که تو پدیده انالیزور بودن. میتونست دو سه سالی زیر نظر مربی خارجی کار کنه بعد بشه سرمربی.نمیشه که یدفعه از انالیزور بودن بشی سرمربی.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸:۲۹
58
18
سید علی حسینی
میخوان برن یه مربی پیر بازنشسته مثل توشاک بیارن که اصلاً با شرایط و سبک تراکتور هیچ تناسبی نداره. تراکتور یه مربی جوون و انرژیک میخواد. تجربه میگه مربی بزرگ با بازیکنای بزرگی که خودشونو بالاتر از باشگاه میدونن مث شجاعی و دژاگه به مشکل میخوره. بهترین گزینه برا تراکتور، یحیی بود که از دستش دادن. الانم برای نیم فصل بهترین گزینه تقوی بود که باز از دستش دادن و امثال گاس هیدینگ اگه انتخاب شن، در بهترین حالت میشه برا فصل بعد روشون حساب کرد چون تا بخوان بازیکنا و باشگاه و شرایط رو درک کنن، چند ماه طول میکشه و نیم فصل از دست رفته
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵:۳۵
30
23
تراختور-بشیکتاش-قره باغ-یونایتد
دوست عزیز اسعفا دادن یعنی اقای زنوزی در رفتن ایشون نقشی نداشتن ایشون خودشون کفته بودن مربی یا کمک مربی تاپایان فصل در تیم هستم منبع هم مصاحبه های قبلی ایشون
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷:۱۹
17
32
سپاهان
چند چندی با خودت...تراکتور بازیکنهای برزگ زیاد داره باید کسی رو بیاره که تاکتیک عوض کنن (مثل بازی فولاد دستش رو نشه)...بازیکن از سر مربی حساب ببره...دوما شما معنی استعفا رو میدونی یعنی چه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳:۱۷
13
36
سهیلا تهرانی
شما میدونه بسه...خودش استعفا داد میفهمی استعفا یعنی چی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲:۰۱
14
27
دکتر حسین
حالت خوبه برادر ؟ تقوی نمیگیم بد بود اما انقدر بزرگش کردن جایگاه اصلیشو فراموش کرد . زنوزی از همون اول اعلام کرده بود که سرمربی خارجی میاره .
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶:۴۴
7
32
تیم ملی
تقوی در تراکتور مربی بود وقرارداد سرمربی گری نداشت در نساجی هم فکر کنم پیشنهاد دستیاری بهش شده بود نه سرمربی گری
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹:۱۸
پاسخ