سرور جپارف در آستانه بازگشت به استقلال

سرور جپارف در آستانه بازگشت به استقلال

28047
22:34
21 آبان 1397
سرور جپاروف در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرور جپاروف در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود، یک ایجنت ایرانی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عنوان کرد که با سرور جپاروف ملی‌پوش ازبکستانی سابق استقلال برای بازگشت به این تیم به توافق رسیده است. 

هم‌چنین سرور جپاروف نیز شخصا با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به ملاقاتش با این ایجنت واکنش نشان داد و گفت :"روز خوبی بود."

این مطالب در حالی عنوان شد که همین امروز علی خطیر در مصاحبه ای (اینجا بخوانید) بازگشت تیام و جپاروف به استقلال را شایعه دانسته بود. با تکیه بر این حرف یا قصد خطیر بالا نبردن توقعات هواداران بوده یا این شخص سرخود با جپاروف مذاکره کرده که باید منتظر اعلام رسمی از سوی استقلال باشیم. 

 

1004

نظرات کاربران
حسام
خطیر خواسته بازارگرمی نشه و قیمتها بیخودی بالا نره.این را هم تو صحبتهاش گفته.این پیجهای طرفداری باید مراعات کنند.تو بالارفتن قیمت بازیکنها این پیجها خیلی تاثیر دارند.مخصوصا برای تیم ما این وضعیت بدتره تا سایر تیمها.واقعا ما مشکل مدیریتی هم داریم.امیدوارم در ارامش کارا پیش بره.
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۹:۲۶
پاسخ
12
56
سینا میلان
از متن ایجنت معلومه میخواد باشگاه رو روبروی تماشاگرا قرار بده تا بتونه انتقال رو انجام بده و سود ببره.
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۳:۳۱
پاسخ
6
84
مرتضي
اين سخص رو خود وزير فرستاده مثل تبريزي كه خريدش بالاخره يجوري بايد از سوزش دوچرخه اي ها كم بشه
۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵:۴۰
پاسخ
94
128
مجید سرخ
خطاب به جواب مرتضی حسرت کوپا امجدیه رو می گی؟؟
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۳:۵۲
54
84
خطاب به مرتضی
دوغتو بنوش 9 پولیسی بی افتخار حسرت به دل
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۳:۴۴
93
79
منطق اسدقلالی
چندروز پیش ک زمزمه هایی راجه ب بازگشت،،تیام ب استقلال مطرح شد،،دوست استقلالیا،،باذکر وامصیبتا برلب،،متفق القول میگفتن ک،،بازگشت تیام مهم نیست چوونکه دستهای پشت پرده باعث شدن جپاروف بره وبا اینکارشون ب استقلال ضربه زدن،،الان ک قراره جپاروف برگرده،،باید دید دوستان چه ادعایی خواهند کرد!!!!! هرچند ازکسانی ک برا افتخاری بنِر میزدن و ب وزیر پیغام میدادن ک افتخاری خط قرمزشونه،،اما چندماه بعد همین اشخاص،،اوردن افتخاری ب استقلال،،رو توطئه دستهای پشت پرده برا ضربه زدن ب استقلال عنوان میکردند شنیدن هرحرف غیرمنطقی ای بعید نیست.
۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴:۲۲
پاسخ
89
150
taj
اسد جان شما زحمت کشیدی سه ساعت تایپ کردی ولی مطلب abc رو درست نخوندی فقط خواستی یه دفاعی کرده باشی در مورد خط قرمز و برکناری همه رو ک توضیح داد اینکه گفته شده هیچ استقلالی یعنی تاکید بر تعداد حداکثری مخالفین افتخاری شما ک تو تیم ما نیستید و از جو هوادارا خبر ندارید مجبوری بیای اظهار فضل کنی ک کی مخالف افتخاری بوده کی موافق؟!!
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰:۰۲
44
60
asad
جناب abc مثلا مرد با وجدان 1- یعنی حتی یه استقلالی هم ازش طرفداری نکرد؟ 2- موقع نقل و انتقال افتخاری پرز خط قرمزتون نبود مگه فتحی کی اومد که ازش استقبال کردین ؟ 3- کم تو این چند سال انواع و اقسام بنر ازتون دیدیم حالا گیریم عوامل خودشون بالاخره استقلالیای موافق با افتخاری بودن یا نه ؟ 4- افتخاری چرا با اشک رفت والله که من شرمم میاد دلیلشو دوباره بازگو کنم 5- بله زمین گرده و میگرده چنانچه 8 سال علیه ما گشت و بر خلاف شما سکوت کردیم اما گرد بودن زمینو حتی 900 سال قبل از میلاد هم عده ای مطرح کرده بودن نیاز به اثبات مجدد داشت ؟ برای استقلال روزای خوبی رو تحت سایه پرسپولیس البته آرزومندم همینطور برای تراکتور و فولاد و سپاهان و....
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۵:۳۸
51
77
abc
تو زندگیت مرد باش وجدان هم داشته باش تا الکی مهمل نبافی افتخاری رو هیچ استقلالی ازش خوشش نمیومد سر رفتار با جباری ما همیشه تو استادیوم علیه اش شعار میدادیم درست زمان نقل و انتقالات خواستن عوضش کنن ما گفتیم اجازه بدید با ارامش کارشو انجام بده دو سال وقت داشتید برش دارید حالا دقیقا گذاشتید عهد موقع نقل و انتقال هیچ ابی دلی بنر نبرده اگه بنری هم دیدی ممکنه عوامل خودشون بودن ک بیشتر بمونن افتخاری حتی وقتی استقلال تو اوج هم بود بین هوادارا محبوب نبود اخر هم با اشک رفت وجدان داشته باش درسته تیم ما الان وضعیتش خرابه ولی یادت باشه زمین شدیدا گرده و این روز ها هم نصیب تیم شما میشه
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۸:۲۸
81
95
دسته ٣ اي تَوَهُمي
اميدوارم حقيقت داشته باشه و بياد تا بهونه اي براي تحقيرهاي متعدد نداشته باشن! طوري ميگن هماهنگ نيستيم و فلاني رفته فلاني اومده انگار سپاهان و تراكتور و ... كه دارن كولاك ميكنن اصلا تغيير تحول نداشتن.
۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۳:۰۳
پاسخ
109
199
محمدپارسا
ما بازیکن جدید نمیخوایم بازیکنای مصدوم ک فقط واسه ساکت کردن هوادارا خریدن نمیخوایم فقط بازیکنای نیم فصل دوم فصل گذشته تیم رو برگردونین تیمی ک تو گروه مرگ بالا تراز العین الهلال و الریان قرار گرفت رو میخوایم اقایون سوگلیتون رو به افتخار رسوندین حالا بذارین بازیکنامون برگردن ما افتخار اهدایی نمیخوایم افتخار رو کسب میکنیم کمک نمیکنین حداقل سنگ معبر نباشین ادمین لطفا
۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲:۰۶
پاسخ
256
194
mojtaba
گروه مرگ ؟؟؟؟ گروهی که دوتا تیماش از یک چهارم هم بالا نیومدن گروه مرگه؟؟؟
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸:۱۴
103
216
رادو
گروه مرگ :))))))) پس به همین خاطر بود که همه از اون گروه توی نیمه نهایی حضور داشتند...
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۲:۱۵
105
223
راشا
من موندم با چه رویی هنوز گروه مرگ گروه مرگ میکنید یادتون رفته العین هشت تا از الدحیلی خورد که پرسپولیس نابودش کرد.
۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱:۳۲
144
246
mamad
وای اگه سرور بیاد
۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲:۴۹
پاسخ
214
175
asad
واقعا که عجیبید!
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶:۵۵
48
136
میلانی اصیل
صدتا چپارف بیاد تا ثبات نیاد به تیمتون فایده نداره!ثبات یعنی کنار گذاشتن بهترین دفاع راست و مهندس ایران بخاطر ارامش و موفقیت تیم!
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۴:۳۱
100
215