سروش رفیعی در راه کرواسی

سروش رفیعی در راه کرواسی

49110
12:51
12 تیر 1397
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم در کرواسی اضافه می‌شود.

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم در کرواسی اضافه می‌شود.

 

به گزارش وب سایت نود، سروش رفیعی که پس از یک نیم فصل بازی برای پرسپولیس به قطر رفته بود، حالا با مذاکراتی که با پرسپولیسی‌ها داشته قرار است به اردوی این تیم در کرواسی ملحق شود.

طبق برنامه این بازیکن در دو روز آینده به کرواسی سفر می‌کند تا تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کند. در ادامه و پس از بازگشت پرسپولیس به تهران مذاکراتی انجام خواهد شد تا با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل‌ انتقالات، رفیعی نیم فصل اول را در یکی از تیم‌های تهرانی بازی کند.

با توجه به مذاکرات انجام شده، احتمال پیوستن رفیعی به پیکان زیاد است.

 

2051

نظرات کاربران
حسام
با یکی قرارداد می بنده با یکی دیگه تمرین می کنه با یه تیم دیگه بازی می کنه از یه باشگاه دیگه پول می گیره!!! اونایی که می گن جپارف!سرور مستقلا خودش با سپاهان نیم فصل بست با همونا تمرین کرد برای همونا بازی کرد از همونا هم پول گرفت!یا اردا توران و...که مثال می زنید! این داره با پرسپولیس تمرین می کنه بعد نیم فصل برای پیکان می خواد بازی کنه بعد پولشم پرسپولیس بده!!!! نخیر این مدل هیچ جای دنیا اتفاق نمی افته
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۱:۵۳
پاسخ
68
10
Oddo
عزیزم شما شیشتقلالیا و دشمنای پرسپولیس ک خوب بلدید بریزید توی پیج فیفا و ای اف سی و ایمیل و نامه بفرستید براشون و گزارش کارهای پرسپولیس رو بدید...این رو هم گزارش بدید ک مثلِ بقیه التماسها و پیامهاتون جوابتونو بدن
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶:۰۴
4
24
سام
بازیکن دیپورتی الخور.... عخی
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۶:۲۱
27
6
سپیدرودزلزله
الان خییلی فکرکردی ب این نتیجه رسیدی؟؟؟ مگه همین جپاروف نبود ک نمیخواست بیاد اس دق لال،حتی گفته بود اگه شده خداحافظی کنه هم ب اس دق لال نمیره؟؟وبخاطر اینکه بااس دق لال قرارداد داشت ب ناچار اومد اس دق لال؟؟یکی ازینجا میگی یکی ازونجا میاری ک چی رو ثابت کنی!!! بااین کارا بیشتر سوزشتون رو ثابت میکنید ازماگفتن بازهرطورراحتی
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱:۳۱
5
27
حـــافـــظ
دوستمون گفت قرار داد داخلی یاد یه اسطوره قلابی افتادم که با تیم اول پایتخت داخلی بسته بود ولی بخاطر پول بیشتر رفت تیم سوم. مدیونید فکر کنید علی کریمی و میگم
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲:۴۰
پاسخ
66
7
Alborz
گویا قرارداد شش ماهه بازیکنان پرسپولیس با تیمای دیگه مورد اشکاله که خواهشمندم جهت جلوگیری از عواقب قانونی حتما این مهم مورد توجه مدیران پرسپولیس قرار بگیره
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۳۸
پاسخ
104
16
طرفدار
آی گفتی6تایی!هروقت عدد6رومیبنم خستگی60ساله ام ازتنم درمیره!!!!!
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۱:۴۱
3
30
تاج سر فوتبال آسیا
یا سند جعل می کنن یا قانونو دور می زنن وقتی که از نقل و انتقال محرومین چطور قرارداد ثبت می کنین مصداق کامل برخورد سلیقه ای فدراسیون برا همینه که هیچ افتخار فراملی ندارین
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۱۵
پاسخ
505
82
العین ۶
مالیات فصل قبل تیام ۱۵۰ هزار دلار و مالیات فصل جدیدش ۲۲۵ هزار دلار است که روی هم ۳/۵ میلیارد می شود! یعنی مالیات تیام به تنهایی از قرارداد تمام بازیکنان لیگ بیشتر
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴:۰۱
7
54
hessi
آقا واسه یه بارم شده بفهم قرارداد داخلی میتونن ببندن کسی قرارداد ثبت نکرده افتاد؟
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸:۴۲
7
47
افت پرسپولیس، حسرت شیش تاییها
هوچی گری ممنوع.
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲:۱۱
7
53
1
بسوز تا توی این گرما آب بشی
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲:۵۲
8
54
خلیج پارس ایران پرسپولیس قهرمان
خطاب به تاج سر العین ببخشید آسیا برو یه کم تحقیق کن اطلاعاتت رو ببر بالا بعد بیا کامنت بزار زشته بخدا که هنوز نمیدونی در مدت محرومیت امضای قرارداد با هر بازیکنی بلامانع هست فقط ثبت قرارداد و استفاده از بازیکن ممنوع است مثل قرارداد آردوتوران و بارسلونا افتاد یا بازم توضیح بدم ؟ در مورد افتخار فراملی هم ما مثل شما نمیتونیم ۶ تا تو ۴۸ دقیقه از یک تیم بخوریم تا بهش افتخار کنیم
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۵۲
8
57
Alborz
یه حرف بزنین که مرغ پخته خنده ش نگیره
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸:۴۹
12
110
ایمون زاید
آخی 125 یا پماد سوختگی ؟ کدوم سازگارتره؟
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵:۳۰
12
118
amin
در کدوم هیئت فوتبال قرارداد ثبت شده که به خودتون زحمت میدید در مورد پرسپولیس نظر بدید؟اگه براتون گرون تموم شده که رفیعی و ترابی سرخپوش شدند شهامت داشته باشید اعتراف کنید نه اینکه از روی ترس به خودتون اجازه میدید در مورد چیزیکه اطلاعی ندارید نظر بدید!تا چند هفته قبل در آسمانها سیر میکردید با خریدهاتون و پرسپولیس رو به تمسخر گرفته بودید حالا چون خریدهای اندک پرسپولیس کیفیت تک تکشون از کل خریدهای شما بالاتره ناراحت شدید؟دوستان استقلالی باید بهتون یادآوری کنم خرید بازیکن به کمیت نیست به کیفیت هست و باید در این سه سال بهتون ثابت شده باشه در این سه سال اندازه کل تاریخ باشگاهتون خرج کردید اخرش هم به هیچ جا نرسیدید!
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵:۰۶
9
125
محمدرضا
کاش وقتی نظری میخواهیم بدیم به پشتوانه فوتبالی باشه مگه پارسال که شما محروم بودین جپاروف رو ندادین نیم فصل به سپاهان یا بارسلونا مگه با توران قرار داد امضا نکرد ولی نتونست نیم فصل ازش استفاده کنه تیمی که محروم میشه میتونه بازیکن بگیره فقط قرارداد ثبت و اجازه استفاده از اون بازیکن رو نداره
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳:۴۱
8
128
دسته سومی ها هیس!!
خخخخ مگه قرارداد رسمی بستن ؟ بابا قرارداد از تاریخ نیم فصل دوم به بعد اعتبار داره .. فازتون چیه؟‌ اها ببخشید پماد و یخ لطفا
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱:۲۲
10
143
پرسپولیس
قرارداد داخلیه چه ربطی به فدراسیون داره..!!!!!؟؟؟!!!
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶:۳۴
8
151
saman ebrahimi
شما تو یه مطلب دیگه هم جوابتو دادم اگه فوتبال دنبال کنی میفهمی قرارداد ثبت نکردیم با بازیکن قرارداد بستیم تفاوتشون رو میدونی؟ شما برید با بازیکن سایپا که صیادمنش هست قرارداد ببندین با وجود داشتن قرارداد با سایپا و با وجود عدم رضایت سایپا حالا میایید ما رو به خاطر تراکتور سرزنش میکنید؟حداقل ما با باشگاهش مذاکره کردیم حالا یه باشگاه که کارش اینه از اونور میتونه هر چیزی بگه اما فکر کنم شما پماد لازمت شده که انقدر اخبار ما رو دنبال میکنی یاد اون وقتی افتادم پنجره بستمون رو مسخره میکردین برید بدوید دنبال تیام که نره التماس رو بکنید به ما چیکار دارید
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶:۰۸
12
161
sina
خخخ بابا افتخار فراملی بابا تو شیش تایی دبل کردین دیگه حرف از افتخار میزنی؟یا به چهارجانبه عصر حجر مینازی؟شما خوبی شما افتخار فراملی کسب میکنی بیا امثال قهرمان اسیا شو شما تو لیگت سوم بهتر نمیشی حرف از فراملی نزن لطفا
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵:۴۵
13
159
احمد
مصداق بارز کج فهمی و شاید... قانون!!!
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵:۰۴
14
222
شهربابک
شما صیاد منش جعل کردید
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱:۰۳
16
247
عباس
پماد بدم خدمتت دوست عزیز؟
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۰:۱۱
17
239
مهدى ترابى سروش رفيعى
تاژى جان نميرى از حسودى،قرارداد ميتونه ببنده اجازه بازى تا نيم فصل نداره مثل آردا توران!!يه ذره مطالعه يه ذره تفكر!!!
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸:۳۲
22
296
پندار تایم
هیچ قراردادی ثبت نشده نیم فصل دوم ثبت رسمی میکنیم. بارسا هم همیجوری با توران و ویدال قرارداد بست.
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷:۰۸
14
255
6در4 دسته 3 ای
عقل کل هوچی گر چطور شما محروم بودین با جباروف قرار داد بستین رفت سپاهان شد واسه ما نمیشه افتخارات شمارم دیدیم شیش تایی شدن تو اسیا هوچی گرای متخصص
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳:۵۲
26
318
فرح
استقلال از نقل و انتقالات محروم بود جباروف رو باهاش قرارداد ثبت کرد قرضی داد سپاهان پس شماها زودتر از همه تو کار جعل بودین که این حرفو می زنی!!!
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱:۲۰
30
421
ALI
برانکو پرسپولیس عشق و حمایت با هر نتیجه ای تا ابد