سرگئی سماک: باید روی مشکل سردار آزمون کار کنیم/ می‌خواستیم به بازی برگردیم

سرگئی سماک: باید روی مشکل سردار آزمون کار کنیم/ می‌خواستیم به بازی برگردیم

13997
10:38
24 اسفند 1397
سرگئی سماک، سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ به حذف تیمش از لیگ اروپا و یک پرسش فنی پیرامون سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، تیم زنیت سن‌پترزبورگ بامداد امروز (جمعه) با پذیرش شکست 2 بر یک برابر ویارئال اسپانیا از لیگ اروپا خداحافظی کرد. سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ گفت: ما می‌خواستیم به این بازی بازگردیم و پیروز شویم. با توجه به شکست بازی رفت در این اندیشه بودیم که نیمه نخست بازی برگشت را بسیار پرتحرک شروع کنیم. از فرصت‌هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم و حتی توپ را از دست دادیم. متأسفانه نمایش زنیت سن‌پترزبورگ در لیگ اروپا با این بازی به پایان رسید.

وی در واکنش به پرسشی درباره مشکل سردار آزمون برای گلزنی در نبردهای تک به تک اظهار داشت: سخت است صحبت کنیم. لازم است تا روی این مسئله نیز در تمرینات کار شود. برخی لحظه‌ها خوب هستند، اما من پیش از این با سردار آزمون صحبت کردم. به او گفتم که لحظه‌های بیشتری از گلزنی وجود دارند و باید روی آنها کار کنیم. باید به صورت دقیق شرایط را مورد ارزیابی قرار دهیم. فکر می‌کنم مشکل اصلی از ارزیابی شرایط آغاز می‌شود. شاید بسیاری از بازیکنان با این مشکل مواجه باشند و همواره آن‌طور که می‌خواهند شرایط پیش نمی‌رود. تصمیم‌گیری در آن لحظه بر شرایط پیش‌آمده تأثیر خواهد گذاشت.

1870

نظرات کاربران
hadi
مهاجمای بزرگ وچاچوب شناس اصلاخودشونوبه دروازبان نزدیک نمیکنن به موقع ضربه رومیزنن بلاخره بایدکاربشه سرداربازیکن بزرگیه وافتخارماس ایشالاکه روزبه روزپیشرفت میکنه
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶:۱۸
پاسخ
8
47
محمد
آرزو دارم امثال این و طارمی و رضاییان هیچوقت پیشرفت نکنن چون آبروی فرهنگمون رو هم میبرن.خدایی حیفه اینا الگوی بچه هامون بشن.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴:۵۵
33
13
ramin
اصلنم افتخار نیس طارمی از اون صد برابر بهتره در ضمن افتخار ما جهانبخشه پس بیا طرف ما...
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳:۵۶
32
8
kamran
مشکل مهاجمای ایرانی هیا هست که کسی بهشون یاد نداده وقتی تک به تک میشن نباید مستقیم از وسط برن توی صورت دروازبان 1- باید به سمتی برن که مدافع نتونه توپشونو از پشت بزنه 2- باید کمی با دروازه زاویه داشته باشن تا زاویه برای ضربه بیشتر بشه
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰:۵۷
پاسخ
5
33
حسین
به این مربی بگید بجای غر زدن دفاعتو درست کن. سردار بازی اول گل مساوی رو زد ولی مدافعان دوبار دروازشون بازشون. یه مهاجم سوپر من نیست.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱:۲۴
پاسخ
12
53
اف سی دوپینگ ۱۳۲۴
والا...همش که نباید سردار واستون گل بزنه...مسی یا رونالدو که نیست...والا تا الانشم عالی بوده
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰:۴۹
5
34
شازده قرمز
درست شدنی نیست وقتتونو هدر ندین فرداش میاد یه هیس بهتون نشون میده ومیره
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸:۳۲
پاسخ
57
34
علی
واقعا شب سردار نبود...و خب قطعا اگه گل میزد نتیجه این نمیشد ولی عقب تر که برین میبینین زنیت تا همین جا هم به خاطر سردار رسیده بود پس باید منصف باشیم. حالا تمرکز زنیت فقط و فقط روی قهرمانیه که سردار میتونه به تیمش واسه این هدف کمک کنه.انشالله سال دیگه لیگ قهرمانان اروپا!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷:۲۲
پاسخ
11
77
محمد
دیشب هم تک ب تک خراب کرده؟!!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹:۳۳
پاسخ
27
32
مهدی
تنها جایی که سردار میتونه خوب کار کنه تو موقعیتهای سرزنی یا موقعی که مدافع اشتباه میکنه هست.در کل یه مهاجم نوک خوب ایرانی دیگه نداریم.یاد علی دایی بخیر
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶:۳۷
پاسخ
48
29
عشقممم نیمار
اگ ازمون در شرایطی ک بازی مساوی بود ..اون‌تک ب تک گل میکرد ..شاید زنیت صعود میکرد و‌یه جورایی میشه گفت ک ازمون باعث حذف زنیت شد :-P فک کنم بقول خودش بره والیبال زنیت ..بیشتر بتونه کمک کته :-)
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸:۴۸
پاسخ
57
26
Nima
برادر زنیت ۳ بر ۱ باخته حالا ۲ بر ۱ میبرد صعود میکرد؟؟ خخخ شما اظهار نظر کن به یجایی میرسی
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰:۱۹
3
26
علی
زنیت اگه تا اینجا اومده به لطف سردار بوده آقای بی منطق
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷:۲۱
10
42
مرتضی
مشکل بازیکنان ایرانی اینکه همیشه میخوان دروازبان دریبل بزنند ولی یکبار هم شدش بیاید یه شوت بزنید مطمن باشید خیلی خطرناکتره نمونه علی پور-منشا-ترابی-آزمون این اخرها چنین موقعیت از دست دادن
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶:۲۸
پاسخ
11
33
جاوید پرسپولیس
توی جام اسیا هم ده تا تک به تک خراب کرد هر طور فکرشو میکنم به لجبازی کیروش قهرمان نشدیم و امینطور موفق نشدن باشگاهها توی اسیا هم مقصر کیروش هست با فشردگی که الان برامون به ارث گذاشت.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲:۱۸
پاسخ
44
20
کی روش.مورینیو.فرگوسن
جدا متوجه شدی چی گفتی؟سردار همین الان ۵تا گل زده و یه پاس گل داده تو ۶تا بازی برای تیم اول روسیه که از لحاظ فیفا لیگ ششم دنیاست و تیم اولش سید یک چمپیونز لیگه در ضمن کدوم فشردگی؟تقصیر کی روشه؟ از یه طرف می گن چرا هیچ وقت ایران نبود!خب بیاد ایران چی کار کنه وقتی بازیکن نمیدین بهش وقتی اردو و بازی تدارکاتی نمیذارن! تیم های پایه و جوانان که تو قراردادش نبوده!چرا باید به اون ها هم رسیدگی کنه؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳:۵۴
6
13
کیومرث
سردار فوق العاده اس و از نظر من تنها نقطه ضعفش تک به تکاشه ؛ بازی با مراکش ، بازی رفت با ویا رئال ، دو تا تک به تک بازی برگشت . اگه روی این نقطه ضعفش کار کنه حتما می تونه بهترین تیمای اروپا بازی کنه .
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶:۵۰