سلطانی‎فر: مدیران پرسپولیس و استقلال برای واگذاری همکاری کنند

سلطانی‎فر: مدیران پرسپولیس و استقلال برای واگذاری همکاری کنند

2242
11:56
16 اردیبهشت 1398
وزیر ورزش در کمیته ساماندهی پرسپولیس و استقلال نسبت به همکاری لازم از سوی مدیران این دو باشگاه برای پیگیری سریعتر روند خصوصی‎سازی تاکید کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حضور مسعود سلطانی فر و در اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمیته هماهنگی و ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور فتحی و عرب مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و داورزنی و فرامرزیان معاونان وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

در ابتدای این نشست وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اجرای مصوبات دولت و مجلس مبنی بر واگذاری هر چه سریع‌تر این دو باشگاه توسط مجری و متولی آن سازمان خصوصی سازی گفت: تمامی عوامل ذی ربط و مدیران مسئول در این حوزه و خصوصاً مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موظف هستند همه گونه همکاری لازم را با سازمان خصوصی داشته باشند تا این واگذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد

در این جلسه مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ارائه گزارشی از همکاری بخش‌های مالی و حقوقی باشگاه‌ها در چند ماه گذشته با مسئولان سازمان خصوصی سازی اعلام کردند تمام اسناد، مدارک و گزارش‌های مالی درخواست شده توسط کارشناسان و مدیران سازمان خصوصی سازی عیناً در اختیار آنها قرار گرفته است و تا زمان واگذاری دو باشگاه این روند استمرار با جدیت و سرعت خواهد داشت

در این نشست با دستور وزیر ورزش و جوانان مقرر شد محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی مسئولیت نظارت و پیگیری مصوبات شورای واگذاری و همکاری دو باشگاه با سازمان خصوصی سازی را بر عهده داشته باشد.

2051

سایت وزارت ورزش و جوانان
نظرات کاربران
عشقممم نیمار
من فک کنم ک الانم غیر مستقیم ..شیش_پولیس خصوصی شده ..:-P چرا ؟؟ چون وقتی وزیر میاد میگ ک عشق_تقلال با میتونه ..ستاره هاشه بفروشه و‌درامد زایی کنه و از اونطرف میگ ک علیپوره ب ریزاسپور نمیدیم حتی ب قیمت صندلی ریاستم ..این‌عایا خصوصی شده یه باشگاه نشون نمیده ؟؟ :-P
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱:۳۳
پاسخ
29
52
زلزله 6 ریشتری سرخ
غیر از کپی کردن پستای کانالای هواداری هنر دیگه ای نداری نه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴:۰۴
2
9
PersePolis
احتمال خصوصی سازی سرخابی ها از احتمال طلوع نکردن خورشید در صبح فردا کمتر است!!
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹:۱۴
پاسخ
0
66
کی روش
این دو باشگاه خصوصی نمی شوند
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۵۵
پاسخ
2
72
شازده آبی
من احساس میکنم توی این سالها با وجود این همه تبعیـــــض بازهم "استقلال" خوب نتیجه گرفته . . . . ولی اگه شرایط عادلـــــانه بود ما الان ستاره "چهارم"م زده بودیم. . . . با این حال جلوی ضــــــررو هر چ زودتر باید گرفت . . . . اما متاسفانه چون تنها مشتری قرمـــــــزا در "بند" هست ما هم بلاتکلیفیم.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰:۱۱
پاسخ
79
30
رعایت مصالح تیم
شما که توی سه مناقصه اصلا مشتری نداشتین خ خ خ ، مشخصه که به دلیل هوادار بیشتر پرسپولیس مشتری بیشتری داره و خصوصی سازی هم به نفع پرسپولیسه چون جلوی توزیع مساوی منابع دولتی به شما گرفته میشه و همیشه استقلالی ها مخالف خصوصی کردن بودن چون نمیتونن به اندازه پرسپولیس درامد داشته باشن . الان هم بدترین زمان واگذاری هست برای شما چون به دلیل بدهی زیاد شما و نتایج ضعیفتون کسی نمیاد تیمتون رو بخره
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸:۴۴
9
30
PersePolis
تیم پرطرفدار و قهرمان مشتری ندارد، تیمی که سالهاست قهرمان نشده و طرفداراشم خیلی کمتره کلی مشتری داره، جک قرن بود!!!! :)))
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۴۶
11
26
6*4
تبعیض :) هرسال گرون ترین تیم تاریخ لیگ برتر رو میبندید...هوچیگرا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۱۶
13
67
zizoافسانه ای
دل هیشکی واس این دوتا تیم نمیسوزه جز هوادارانشون اقای سلطانی فر ...ولی شما و پسرتون طرفدار پرسپولیس هستید دولت قبلی وزیر استقلالی بود... کاش خصوصی سازی شن تا دودستگی از بین بره وبازیکنای خارجی خوب بیاد به فوتبالمون و بعدش همه تیم های لیگ برتری مون مثه لیگ انگلیس بازیکنای خوب میگیرن و در کل لیگ قشنگی میشه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۴۲
پاسخ
13
32
Ahmad
اتفاقا فتل میگفت،نشنیدی حسام؟؟
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰:۳۷
1
3
حسام
تو هیچ دولتی استقلالی نداشتیم!
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۲۴
55
13
hb
اینکه بخواید تیم ها رو به بورس بفرستید بدرد نمیخوره باید به کسایی واگذار بشه که هم توانمندی دارن و هم فوتبال سرشون میشه. توانمند از نظر مالی فوتبالی هم منظور مدرن باشه نه اینکه چندتا پیشکسوت بیان ادعا کنن این باشگاهها مال ماست. اینکه بخوان تو بورس بذارن و مثلا من برم سهام باشگاه رو بخرم فایده نداره بازم من به فکر سود و ضررم تو بورس هستم تا موفقیت تیم. نمیدونم کی میخوان مثل اروپا تیم رو به یک نفر بدن که مالک واقعی باشه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۴۸
پاسخ
5
28
علیرضا اص
دوست عزیز این همه جا مرسومه که 49 درصد رو میذارن تو بورس و 51 درصد رو بصورت بلوکی به یک نفر واگذار می کنن. اتفاقا اون 49 درصد تو بورس باعث شفافیت و مطالبه گری میشه تا اون یک نفر هر کاری که دلش خواست با تیم نکنه.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۲۴
1
13
آبیه آبی
خیلی جالبه رییس به زیر دستیش میگه همکاری کن آخه مومن واقعا تا بحال که واگذار نشدن بخاطر مدیرها بوده ؟ یکم این قیمتتون رو بیارید پایین اجازه بدید واگذار بشه ما هوادارها هم از دست تصمیمات و انتصابهای غلط شما راحت بشیم