سوارز: مسی از انتقادات ناراحت می‌شود

سوارز: مسی از انتقادات ناراحت می‌شود

3245
02:25
25 خرداد 1398
ستاره اروگوئه ای درباره انتقاداتی که از لیونل مسی می شود صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز سوارز در آستانه آغاز کوپا آمریکا درباره اخباری که مبنی بر نقش بزرگ لیونل مسی در تصمیم گیری سران بارسلونا و فدراسیون فوتبال آرژانتین منتشر می شوند صحبت کرده است. 

سوارز که رابطه نزدیکی با مسی دارد به شبکه فاکس اسپورت گفته:«رسانه ها می گویند که مسی در مورد آمدن و نیامدن بازیکنان به بارسلونا نظر می دهد در حالی که اینطور نیست. او هیچ وقت درباره مربی ها و بازیکنان با سران باشگاه صحبت نمی کند. در تیم ملی آرژانتین هم اینگونه است. او از مسئولان تیم ها می خواهد که خودشان تصمیم بگیرند. ما درباره این اخبار حرف می زنیم و این حرف ها واقعا باعث ناراحتی مسی می شوند چون او یک انسان است. یک بازیکن فوتبال باید به انتقاد هواداران عادت کند اما دیگر اینگونه انتقادات زیاده روی است.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
کهکشانی ها
باید هم ناراحت بشه . نه که خیلی فوتبالیست با تکنیکی هست دوتا مدافع جلوش باشه شوتبالش کار نمی کنه . یه هد هم نمیتونه بزنه . من موندم چطور فوتبالیست شده .
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷:۰۷
پاسخ
45
16
لیورپلیس
مسی بزرگ
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲:۰۷
پاسخ
13
20
مسعود هستم
ما فک کردیم شاد می شود! نگو ناراحت میشود... کلا از این بازیکنایی که هی در مورد مسی و رونالدو اظهار نظر میکنن ــ چه خوب چه بد ــ خوشم نمیاد خب بلانسبت شما خودتون بازیکن هستین. عزت نفس دارین. معروف و حرفه ای هستین...به جای این همه حرف درباره بقیه به خودتون توجه کنین. یه چهارتا گل خارج از خونه هم بزنین...والا...همه میگن والورده بد بود والورده بد تعویض کرد یا چی...خب اگه یکی از اون چن تا موقعیت فوق العاده توسط مهاجمان بارسا گل میشد والورده الان خیلی با حال بود! به جای حرف زدن و بیهوده گویی و بادمجون دور قاب چیدن دو تا گل خارج از نیوکمپ بزن داداش
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲:۰۰
پاسخ
6
23
لیورپولی
مسی بهترین بازیکن تاریخ و آدم افتاده ای است رسانه ها الکی دروغ میسوند.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۲:۰۴
پاسخ
10
20
عشق است کاتالان،لامسیا،عشقسلونا
هی همه میگن مسی کاری به ورود خروج نداره یه عده ذغالی میگن نه دروغه حاجی همون سلطون کریس با صدو خوردی بازی بیشتر از مسی فقط سه چارتا بیشتر زده شما برو پاس گلای مسی رو تعدادشون رو با پاس گلهای هافبکای بارسلونا مقایسه کن
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۷:۲۰
پاسخ
10
17
Barcelona
خدایی نه ما نه هیچ هواداری لیاقت دیدن بازی مسی و نداره ... مسی فراتر از هر هواداریه که بخواد از مسی انتقاد کنه
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۹:۲۰
پاسخ
16
10
عشقممم نیمار
اره..اینک تاتا مارتینو ارژانتینی سرمربی بارسلونا شد ...اتفاقی بوده.. اینک توز ب جام‌جهانی ۲۰۱۴ دعوت ب تیم‌ملی نشد ..اتفاقی بوده ..و الانم ک ایکاردی ب تیم ملی ارژانتین دعوت نشده ..اینم اتفاقیه :-P واقعا قانع شدم ک‌مسی هیچ‌نقشی در مورد امدن رفتن بازیکنا و مربیان ب بارسلونا و‌ ارژانتین نداره :-) خیلی جالبه ..توز و ایکاردی ..تا حالا یه مصاحبه نکردن ک‌مسی بهترین بازیکن جهان و تاریخه ک هر جفتشون ب تیم ملی ارژانتین دعوت نشدن :-) فک کنم اینم اتفاقی باشه :-)
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۷:۰۰
پاسخ
19
11
بابک
دم سوارز گرم گل گفتی انتقاد بیجا از مسی زیاده چون خیلی ها چشم دیدن وقبول کردن بهترین بازیکن تاریخ رو ندارن به امید قهرمانی آرژانتین تو بازیهای کوپا.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۱:۰۵
پاسخ
6
16
تاجی رئالی قدیمی(سلطان فقط CR7)
کمتر چاپلوسی بنَما گل زن دروازه خالی!!!
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۰:۲۶