سوارز: مسی با اختلاف بهتر از رونالدو است

سوارز: مسی با اختلاف بهتر از رونالدو است

5738
22:14
01 مرداد 1395
فوق ستاره اروگوئه ای بارسلونا اعتقاد دارد که توپ طلا امسال باید به لیونل مسی برسد.

وبسایت رسمی برنامه نود - فوق ستاره اروگوئه ای بارسلونا اعتقاد دارد که توپ طلا امسال باید به لیونل مسی برسد.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز سوارز که فصل گذشته همراه با بارسلونا قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد درباره اینکه توپ طلا سال 2016 باید به چه بازیکنی برسد گفته:"درست است که رونالدو امسال چند جام مهم فتح کرده اما شکی نیست که مسی بهترین بازیکن دنیا است.

مسی چه توپ طلا را ببرد یا نه باز هم با اختلاف بهترین بازیکن دنیا محسوب می شود. او بیشتر از هر بازیکن دیگری در زمین تاثیرگذار است. او نتوانست با آرژانتین قهرمان شود اما جام های زیادی را با بارسا بدست آورده و فکر می کنم شایسته تصاحب توپ طلا است."

2031

نظرات کاربران
آريا
سوارز ميدونه كه با حمايت مسي تونست اون همه گل بزنه و اگه نيمارم نيمچه پيشرفتي كرده به خاطر مسيه..درود بر مسي كبير
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۴۲:۴۵
پاسخ
18
28
پرسپولیسی
شما درست میگی پرسپولیسم قهرمان اسیاست :-)
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۴۱:۴۶
پاسخ
18
11
مسعود مختاری
قبول دارم قبول دارم
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۴۰:۳۰
پاسخ
11
22
علیرضا م.
فعلا که رونالدو 13 ساله فوق ستاره ست و سطحش رو حفظ کرده و بهبودش داده! (از سال 2004 و حضور در تیم منتخب جام) بازیکن بهتر از مسی و رونالدو هم زیاد بوده توی تاریخ فوتبال، اما مهم اینه که بتونه بازیکن سطحش رو حفظ کنه! کسی که قهر کنه، به درد ساندویچ فروختن هم نمی خوره! بذار ببینیم می تونه ایشون هم حداقل 13 سال بدرخشه یا تموم شد؟! یادتون نره که مسی از سال 2008 درخشید. (جام جهانی 2006 حتی بازی بهش نمی رسید، پس مسلما اون وقت ستاره نبوده)
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۹:۲۹
پاسخ
24
25
CR7.127
یعنی منطق به این میگن : او نتوانست با آرژانتین قهرمان شود اما جام های زیادی را با بارسا بدست آورده و فکر می کنم شایسته تصاحب توپ طلا است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۶:۰۶
پاسخ
17
25
میلاد
پ ن پ با3تا مساوی بالا رفتن هنره!!!کینگ مسی خیلی بالاتر از رونالدو فقط باورش برا رئالیا سخته.
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۲۴:۱۸
20
16
حسن
از لحاظ فردی یعنی گل پاس گل دریبلینگ و تاثیر گذاری مسی بهتر بوده
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۴:۰۸
پاسخ
20
19
امیررضا هشتگرد
داداش سوشا مکانی با فاصله از جفتشون سرتره. از تو بعیده که میگی مسی از سوشا سرتره :((((((:
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۱:۴۴
پاسخ
10
22
بارسا
یکی به من بگه شانس ینی چی ؟؟؟ آخه مگه میشه یه تیم با سه تا مساوی بیاد بالا بعدم همرو با خوش شانسی ببره ینی من شانس اینارو داشتم الان تو لالیگا مربی بودم شانسشون با اون شوت اخری که به فرانسه زدن تکمیل شد من که شخصا حال کردم
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۱۸:۲۰
پاسخ
18
27
حسین
داری لطیفه میگی با اختلاف رونالدو بهتره.
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۱۳:۵۵
پاسخ
27
21
===
رودل نکنی داداچ!
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۴:۲۸