سود ۳۵۰ هزار دلاری استقلال از انتقال تیام به عجمان امارات

سود ۳۵۰ هزار دلاری استقلال از انتقال تیام به عجمان امارات

17329
10:40
07 شهریور 1397
باشگاه استقلال از انتقال مهاجم سنگالی فصل گذشته خود به یک تیم اماراتی سود کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه استقلال از انتقال مهاجم سنگالی فصل گذشته خود به یک تیم اماراتی سود کرد.

به گزارش وب سایت نود، مامه تیام مهاجم سنگالی فصل گذشته استقلال در حالی راهی عجمان امارات شد که در هفته گذشته خبرهایی منتشر شد که علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال برای بازگرداندن این بازیکن راهی امارات شده است، در صورتی که خطیر از طرف باشگاه، مأموریت گرفتن حق انتقال این بازیکن را داشت.

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه هم پس از مذاکرات با تیم اماراتی و همچنین تیام به آنها اعلام کرد که بحث بازگشت تیام به ایران را ندارند، بلکه باید حق و حقوق باشگاه استقلال رعایت شود. پس از مذاکرات مسئولان باشگاه با تیم اماراتی، نزدیک به 350 هزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت شد.

این مبلغ در حالی به استقلال داده شده که حق فسخ قرارداد تیام با استقلال 200 هزار دلار بود، اما چون تیام دیر به باشگاه اعلام کرد که قصد جدایی دارد و در تمرینات هم شرکت نکرده بود، استقلالی‌ها مبلغ بیشتری برای جدایی این بازیکن گرفتند. همچنین 25 درصد انتقال تیام از عجمان به هر تیم دیگری به باشگاه استقلال اختصاص داده خواهد شد.

 

2051

نظرات کاربران
Morteza
چرا به مردمم دروغ میگین...اگه تیامم قرارداد داشت در استقلال میموند و اینهمه باهاش مذاکره نمیکردن که بمونه و چقدر طرفدارا ساده هستن که این حرفا رو باور میکنن یکی نیست بگه خب اگه استقلال قرار داد داشت میرف شکایت میکرد کل مبلغ قرارداد با عجمان رو میگرفت مثله قضیه طارمی
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳:۱۵
پاسخ
2
6
حمید
پیگیری مدیریت جدید قابل ستایش هست. فقط امیدوارم این درآمدها صرف خرید بازیکنان باکیفیت بشه و هدر نره!
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳:۳۷
پاسخ
3
4
بلواستار
نفرین به اونایی که باعث شدن تیام بره.
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷:۴۳
پاسخ
2
9
ابدی ۲۴
این شد
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷:۰۷
پاسخ
8
4
amir
مثل اینکه فتحی بیشتر برای پول سازی برای وزارت خونه‌ اومده تا کسب قهرمانی.
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵:۴۶
پاسخ
2
12
Shahram
طبیعتا این تیم اماراتی و یا خود بازیکن بود که بایستی می اومد ایران و رضایت نامه رو میگرفت نه اینکه مسئولان استقلال شان باشگاه های ایرانی و ایران رو زیر پا بزارن و "برن امارات و رضایت نامه بدن"
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹:۰۴
پاسخ
3
15
پسر آبی
بالاخره مدیریت در استقلال شروع به کار کرده البته این شروعه ولی بهتر از مفت از دست دادن بود. تا به اینجا ممنون از کادر مدیریتی جدید. در صورت ثبات میشه گفت انتخاب خوبی از سمت وزارت انجام گرفته شده.
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۱:۵۴
پاسخ
11
7
ابی دل
ای کاش بدونی این دروغا بعد هزینه میزاره گردن باشگاه اداره مالیات و بقیه حسینی با 100 هزار دلار رفت بعد برای موجه کردن گفتن 700 هزار تا بعلاوه 25 درصد قرار داد بعدی اینم که از الان اونم از چرت و پرت سوپر جام قرار بود رکب بزنن داور و بازیکنا بیان یهو استقلالیا با چتر بپرن پایین و بازی رو ببرن بس کن بابا برید فیفا شکایت بگید چی می گن نظر فدراسیون ما دخالت توی کشورا نمی کنیم شرم کن اقای رکب زن بزرگ اداره مالیاتم این حرفا رو می بینه مالیات پول نگرفته هم می افته گردنمون
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰:۱۶
پاسخ
3
20
بارسلون ساحل عاج
بله خوشبختانه مدیران ما همگی استاد پیچوندن هستن اینم یه ترفند واسه کم اثر کردن باخت تو ورزشگاه آزادی
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵:۰۶
پاسخ
6
35
محب
دروغ محضه ، یه شیوه ی جدید واسه سرپوش گذاشتن روی کاراشون . آره چندصدهزار یورو از انتقال مجید حسینی که شرط فسخ 100 تایی داشت و 350 تا و شرط 25 درصدی انتقال . استقلالی ها را چی فکر کردید؟
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵:۵۵
پاسخ
19
33
خطاب به بالایی
اتفاقا کاملا ارقام ذکر شده درست هست به ۹ پولیسیا هم اصلا ربطی نداره... ممنون اقای فتحی و اقای خطیر
۰۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴:۰۸
0
1
حسن
الان میان دو ملیون دلار بازیکن میگیرن بعد میگن پولشو از همین ۳۵۰ هزارتا دادیم :| منطق شیشتقلالیا
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲:۰۸
پاسخ
36
38
فریبا
یعنی الان باید خوشحال باشیم؟!!!! واقعا" باشگاه سود کرد!
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱:۴۱
پاسخ
2
31
شهابي
اخه چقدر دروغ آقاي فتحي؟ اينم مثل مجيد حسيني كه گفتين ٦٠٠ هزار دلار گرفتيم و باشگاهش اعلام كرد گفت ٣٥٠ هزار تا داديم ؟؟؟ مگه اي تي سي تيام رو شما صادر كردين؟ تيام دقيقا قبل از موعد نامه زد كه شماره حساب بدين ، در صورتي كه اصلا با استقلال قرارداد نداشت ، كمتر دروغ بگين به هوادار ، رسانه هم با يه تحقيق ميتونه درستي رو پيدا كنه
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹:۵۵
پاسخ
25
42
مسعود گل باشی
حقیقت داره باشگاه عجمان هم تایید کرده برو تو سایت باشگاشون اگه سواد داری نوشتن
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۵۷
15
29
Ali
این استقلالیها با خودشون هم رو راست نیستند...جالبه!
۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶:۲۶