سپاهانی‌ها در انتظار پاسخ کومان/ احتمال جدایی محسن مسلمان

سپاهانی‌ها در انتظار پاسخ کومان/ احتمال جدایی محسن مسلمان

8168
11:49
20 خرداد 1398
باشگاه سپاهان در انتظار پاسخ ولادیمیر کومان است تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

به گزارش وب سایت نود، سپاهان در حالی وارد فصل نقل‌وانتقالات شده است که تمدید قرارداد بازیکنان تأثیرگذار این تیم در فصل گذشته، یکی از اهداف مهم باشگاه و امیر قلعه‌نویی است.  یکی از این بازیکنان ولادیمیر کومان است که برای فصل بعد هم در لیست موردنظر قلعه‌نویی قرار دارد، ولی او بدون امضای قرارداد ایران را ترک کرده و به کشورش بازگشته است.

البته باشگاه سپاهان تمایل خود برای تمدید قرارداد را به کومان اعلام کرده است، ولی این بازیکن هنوز پاسخ نهایی را به مسئولان این باشگاه نداده است. سپاهانی‌ها منتظر پاسخ کومان هستند و اگر این بازیکن پاس منفی بدهد، تیم اصفهانی دنبال گزینه‌های دیگر خواهد رفت.

محسن مسلمان، دیگر هافبک بازیساز سپاهانی‌ها هم برای فصل آینده وضعیت مبهمی دارد. این بازیکن که فصل ناموفقی را پشت سر گذاشت، هنوز با چراغ سبز سپاهانی‌ها برای ادامه همکاری روبه‌رو نشده است و احتمال جدایی او از سپاهان هم وجود دارد. وضعیت این بازیکن هم به‌زودی مشخص خواهد شد.

2051

نظرات کاربران
a
بیاد پرسپولیس میشه همون مسلمان سابق...
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶:۵۹
پاسخ
11
8
پدرام
سپاهان با تمکن مالی فوق العاده در حال دستچین کردن بازیکنان خوب ایران با هزینه های میلیاردی است اگر چه اواسط فصل دوستان مدعی میشوند تیم را با کمتر از نصف هزینه های دیگر تیمها بسته اند و با بی بضاعتی باشگاه را میچرخانند!
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۱۹
پاسخ
35
48
سپاهان جهانی
تمکن مالی فوق العاده؟؟ پارسال سپاهان ۴۰ میلیارد هزینه کرد برانکو قراردادش با پرسپولیس سی میلیارد بود این همه ستاره هم خریدید از جمله مهدی ترابی شما حدوده ۱۵۰ میلیارد هزینه کردید اونیکه تمکن مالی داره پرسپولیسه
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲:۲۰
26
15
علیرضا م.
سپاهان فقط داره درست هزینه می کنه. مسلما تیم ارزونی نیست، اما این در مقایسه با تیم هایی مثل پدیده و نساجی و سپیدرود درسته، ولی در مقایسه با تیم هایی که بالای 100 میلیارد هزینه کردن بعید می دونم کل هزینه هاشون حتی به نصف این هم رسیده باشه. هزینه سفر برای بازی توی آسیا رو هم نداشتن که حدود 7-8 میلیارد فقط تفاوت همین بخش میشه (صرفا برای دور گروهی در سالی که گذشت). اگر دست سپاهان برای هزینه باز بود حاج صفی وقتی به ایران برمی گشت به این تیم میومد! اگر دستشون باز بود کاپیتان سومش به دلیل مساله مالی به استقلال نمی رفت (علی کریمی). سپاهان چند ساله زور مالیش نمیرسه از سرخابیا بازیکن بگیره، دلیلش چیه؟ جز اینکه اونا خیلی راحت خرج می کنن؟ به هر حال هر مدیری توی سرخابیا میاد و فقط خرج می کنه و بدهی رو میذاره برای بعدی و نهایتا دولت! اما امثال سپاهان ردیف بودجه دارن و نمی تونن اینطور رفتار کنن. همین امسال هم با هزینه محمدی، حسینی رو گرفتن و خریدهای دیگه شون خیلی قیمت مناسبی دارن، یعنی مجموع خریدهاشون به اندازه کمک مربی بعضی تیم هاست (زلاتکو!).
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۳۷
13
16
سپــاهان
دوست عزیز! یه نگاه به دستمزد سرمربی ســرخ آبــی هــای پایتخت بیانداز و بعد منصفانه نظر بده..
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۲۳
14
9
پرسپولیس یونایتد
اگه سپاهان نخادش احتمالا می ره تراکتور‌
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۲۲
پاسخ
9
27
غــرش طــوفــان زرد
کـومـان! بازیکن با اخلاق، متعصب و خوش فکری بود.. امیدوارم قراردادش رو تمدید کنه..
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۳۸
پاسخ
15
35
ستارگان سرخ ایران
حیف مسلمان آخرش معلوم نشد چرا این همه نیمکت نشین بود در روزهای آخرش توی پرسپولیس ولی خب هرچی برانکو انجام داده ما احترام گذاشتیم
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۱۴
پاسخ
19
23
عشقممم نیمار
میگن‌سپاهان با این خریدادی ۴میلیاردی .. و‌این همه خرج باز ب گفته ژنرال ..کمترین ولخرجی نسبت ب عشق_تقلال ..پیروز و‌ تراکتور داشته ؟؟:-)
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۴۵
پاسخ
44
10
لیلا
هر چی برانکو بگه: مسلمان تمام شد. منشا تمام شد. احمد زاده پشیمان شد. طارمی تو کل فصل قطر 6 گل زد.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷:۱۳
پاسخ
15
118
قرمز بی افتخار
خوب این الان یه ضعف به حساب میاد برایه مربی که دو یا سه فصل از بازیکن بازی میگیره بعد از بین میره ک دبگه خوب نیست و افت میکنه و مربی نمیتونه دوباره احیا کنه بازیکن رو. برانکو داره بازیکننابود میکنه نه اینکه احیا کنه وگرنه هرکی رو بزاری مربی باشه از بازیکن رو فرم میتونه بازی بگیره اینم کار شاخی نیست.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲:۰۸
27
17
Hattrick
سپاهان بعد از قلع و قمی که ویسی کرد چند سال طول می کشه که دوباره روی قهرمانی را ببینه... چند سال باید همش بازیکن طراز اول و خوب بخره... کومان یکی از اون بازیکنای طراز اوله
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۰۱
پاسخ
54
73
سپاهان=پنجمی جهان در 2007
شدیدا موافقم. بعد از سونامی ویسی و لرزه انداختن مدیر عامل های اسبق مثل باقری و طاهری به بدنه سپاهان ، هنوز وقت میبره دوباره پادشاه لیگ بشیم.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۳۷
13
32
علی
محسن چی کار کردی تو با خودت ؟؟؟؟؟ سر نخواستنت دعواست !!!! یادش بخیر یه روز مصاحبه کرد گفت رامین راهش رو اشتباه رفت ولی خیلی زود خودش از رامین بدتر شد ... حیف مهندس بهترین تیم ایران بودی الان سیکل هم نداری....
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۱۸
پاسخ
11
130
سرخِ سرخ
چون احتمالا قطبی سرمربیمون میشه( بخونین شده) محسن مسلمان قطعا فصل بعد تو پرسپولیسه، احمدزاده هم که برگشته، شاید طارمی نیاد، بقیه هستن!
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۴۹