سپاهان، ناکام در رسیدن به رکورد پرسپولیس

سپاهان، ناکام در رسیدن به رکورد پرسپولیس

20394
09:19
13 مرداد 1397
گلی که حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی در دیدار سپاهان سپیدرود به ثمر رساند باعث شد تا سپاهان در رسیدن به رکورد بهترین پیروزی خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر ناکام بماند.

وبسایت رسمی برنامه نود - گلی که حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی در دیدار سپاهان سپیدرود به ثمر رساند باعث شد تا سپاهان در رسیدن به رکورد بهترین پیروزی خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر ناکام بماند.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس در لیگ سیزدهم و در هفته هجدهم در کرمان تیم مس کرمان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد.این پیروزی، بهترین نتیجه‌ای است که تاکنون تیمی در یک بازی خارج از خانه کسب کرده است.

سپاهان در بازی سپیدرود در دقیقه ۶۵ موفق شد که با ۶ گل از حریف پیش بیافتد و با رکورد تاریخ لیگ برتر برابری کند و فرصت مناسبی داشت که آن را بشکند ولی نهایتا با گلی که در دقیقه ۷۷ دریافت کرد این رکورد همچنان به نام پرسپولیس باقی ماند.

هرچند که سپاهان در شکستن رکورد قاطع‌ترین برد خارج از خانه ناموفق ماند ولی این تیم به همراه چند تیم دیگر، به طور مشترک رکورد بیشترین تعداد گل زده در خانه حریف را دارند

۶ گل بیشترین تعداد گلی است که تیمی در یک بازی خارج از خانه لیگ برتری به ثمر رسانده است. به جز پرسپولیس و سپاهان، شهرداری تبریز نیز موفق به زدن ۶ گل در خانه حریف شده است. این تیم در هفته ۳۳ لیگ دهم در آخرین روزهای حضور استیل‌آذین از هم پاشیده در لیگ برتر، در تهران توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.این نتیجه بهترین نتیجه بهترین نتیجه تاریخ شهرداری تبریز در حضور کوتاه مدت در لیگ برتر است.

استیل‌آذین که سابقه ۶ تایی شدن در خانه را دارد، توانسته در زمین حریف تیم مقابل را ۶ تایی کند و مس کرمان در خانه برابر استیل‌آذین هم ۶ تایی شده.استیل آذین در لیگ نهم که هنوزدچار بحران نشده بود با نتیجه ۶ بر ۲ شاگردان پرویز مظلومی را از پیش رو برداشت.

نفت تهران دیگر تیمی است که در خانه حریف ۶ گل زده و در لیگ دوازدهم در دربی نفتیها، صنعت نفت را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد.

۶۰۶۱۰

 

نظرات کاربران
قرمزته(دربى خوراك ماست)
الهى استقلال زورش به هيچ تيمى نميرسه پرسپوليس چيزى نشده صدر رسيد بقيه تيم ها رو هم ٣ تا ٣ تا لولشون مى كنيم.
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۸:۲۰
پاسخ
3
1
پرسپوليسى زياااااااد
مطمئن باشيد تو دربى يه ركورد ديگه هم ميزنيم
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۹:۱۳
پاسخ
2
1
آبی
وااااااااااااااااای لرزه به تنم اومد. ۶-۰
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۲۷
پاسخ
4
2
مهدی
امسال اگه مسئولین جعلپولیس دوست بزارن سپاهان با اقتدار قهرمانه.....مثلا نیان الکی تیمو از تماشاچی محروم کنن..با هر فرمولی که شده میخوان که پرسپولیس تا نیم فصل دوام بیاره...ولی بازی الدحیل رو میخواید چیکار کنید یه وقت دوباره ۴تایی نشین با یه بازیکن کمتر...اونجا دیگه داورو وزیرو اینا نیستنا خودتونید فقط
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴:۲۹
پاسخ
15
7
قرمزته۶۶۶
دلم واسه استقلالیا سوخت چقدر مظلومن واسه این مطلب
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸:۵۰
پاسخ
2
11
هدیه پرسپولیسی
شیش فقط شیش تای 52 ادمین لطفا
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱:۳۷
پاسخ
10
103
وامنان دهکده خورشيدی
بزرگترین چاخانی که در طول تاریخ ثبت شده همونه. یه عده ساده لوح هم باورش کردن.
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴:۱۹
9
4
فیفا
شیش تا فقط شیش تای شهریور 52....بقیه اش سوسول بازیه...
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۳۲
پاسخ
19
191
سوم یا پنجم مسالع اینه
کل رکوردا واس ماس کلش واس ماستتتتت
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۰۲
پاسخ
20
157
06
اصلا مگه میشه تیمی تو تاریخ لیگ برتر حدااقل یه بار 6 تایی نشده باشه جلوی شیر ایران(پرسپولیس کبیر)، تازه اون موقع سرمربیشون هم پرویز موقشنگ بود که بدجوری جلو سرورش زانو زد.
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵:۵۲
پاسخ
37
197
ali
شیر ایران که سپاهانه چرا نماد های بقیه تیمها رو میچسبونید به خودتون???
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰:۰۲
10
7
استقلالی
قلعه نوعی دلش سوخت به حال خداداد و گرنه 7-8 تا میزد.
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲:۲۰
88
55
سپـــاااهان
در عوض طلایی پوشان رکوردهــایی دارند که سرخ هــای پایتخت فقط در تخیل می تونن اونها رو فتح کنند.. مثل هت تریک قهرمانی، حضور در فینال لیگ قهرمانان و یا توپ زدن در جام باشگاه هــای جهان..
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳:۳۷
پاسخ
246
93
علیرضا م.
خطاب به مینی بوس: خب اگر اون فصل با داوری قهرمان نشدید، دو فصل بعد در عوض با داوری قهرمان شدید! ما سپاهانیا هنوز هم گل دقیقه 97 توی آزادی برای قهرمانیتون، دو ماه بازی بیرون از خونه سپاهان و ... رو یادمون نرفته! محرومیتی که با وجود اتفاقات مشابه (مثلا سال قبل) فقط یکبار در تاریخ ایران اتفاق افتاد، اونم برای سپاهانی که با اقتدار در صدر بود و قرار بود قهرمان نشه!
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۴:۱۶
6
6
مینی بوس ابی۴۴۴۴۴۴
داداش همین الانشم پرسپولیس هتریک کرده اون فصلی که بخاطر دوگل کمتر با اون افتضاح درداوریا وگلری معرکه سوشا قهرمان نشدیم
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸:۲۴
4
14
ایدا سادات 25بهمن 1380
شانس اوردید سپاهان فصل قبل سقوط نکرد ههههههههههههه
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۸:۱۸
6
15
Red golf
داداش پرسپولیس با ۱۱ قهرمانی پر افتخار ترین تیم ایرانه.
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۱۶
5
14
ali
hessiیعنی خیلی با حالی چرا درباره دو رکورد بعدی حرفی نزدی???مطمئن باش تا عمر داری جام باشگاه های جهان رو به خودت نمیبینی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷:۳۶
12
5
hessi
داداش با این تیمی که ما داریم این رکورد سه تا قهرمانی متوالیتون که مالیده میشه میره تازه شانس آوردین اون سال با تفاضل قهرمان نشدیم وگرنه دیگه کلا نابود بودین که :)))
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱:۵۷
47
156
امیر علی
این همه 6!!! خخخ الان استقلالیا میرن تحصن میکنن!!!
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰:۱۱
پاسخ
16
247
دوچرخه رانان
اين قرمز منه دوسش دارم خيلي زياد صدرنشيني "قهرماني بهش مياد.....
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴:۳۳
پاسخ
35
242
دبل.۶:::::::۶+۶
چه .شیش در شیشی ..شده ... پرسپوایس ...شیشتایی کرده ... سپاهان ..شیشتایی کرده.. پس .شیشتقلال ..خیلی رفیق داره...
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹:۴۵
پاسخ
20
360
امیر6
خدایی اولین مطلبیه ک استقلالیا تاحالا کامنت ندادن البته ک حرفی واسه گفتن نیست آخه6تا تو ب بازی!؟!؟!؟!
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸:۲۴
1
20
ایمون زاید
جالبه نفت تهرانم تونسته 6 تا بزنه و استقلال نه حتی شهرداری تبریزم 6 تا زده شیشتقلال فقط 6 تا میخوره نتیجه دیروز سپاهان و سپیدرود آیا شما رو یاد نتیجه بازی با العین نمیندازه؟
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵:۴۱
10
224
العین۹ شیشتقلال۱
لااقل سپیدرود تونست یه گل زد، ولی اون نتونست.
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۱:۵۲
14
221